Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45118 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je ziet gekoppelde abonnementen voor het combivoordeel. Als je een wijziging doorvoert, is die simpelweg niet direct verwerkt qua voordelen waar je recht op hebt en gekoppelde abonnementen. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2672 reacties
  • 9 februari 2025
Jeroen van KPN schreef:

Je ziet gekoppelde abonnementen voor het combivoordeel. Als je een wijziging doorvoert, is die simpelweg niet direct verwerkt qua voordelen waar je recht op hebt en gekoppelde abonnementen. 

Dat begrijp ik. Maar, je geeft geen antwoord op mijn vraag:

Het kán toch niet de bedoeling zijn dat iemand, als gevolg van een wijziging, ineens privégegevens zoals mobiele nummers van iemand anders ziet? Ook al staan die anderen dichtbij degene die die wijziging heeft doorgevoerd. 

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 9 februari 2025
Katana321 schreef:
Jeroen van KPN schreef:

Dat begrijp ik. Maar, je geeft geen antwoord op mijn vraag:

Het kán toch niet de bedoeling zijn dat iemand, als gevolg van een wijziging, ineens privégegevens zoals mobiele nummers van iemand anders ziet? Ook al staan die anderen dichtbij degene die die wijziging heeft doorgevoerd. 

Dat ben ik volledig met je eens, dat zou inderdaad absoluut niet mogen gebeuren.

Ik kan er met mijn verstand ook niet bij dat als ik een mobiel abonnement van adres A naar adres B verhuis en koppel aan het KPN ID behorende bij adres B ik ook de andere abonnementen van adres A te zien krijg onder dat KPN ID. Dat mag natuurlijk nooit gebeuren.

morky
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 9 februari 2025

Goedemiddag,
Het is mij toch nog niet helemaal duidelijk - mag ik bijvoorbild het eerste maand Netflix kiezen, het volgende Disney+ e.z.w. Wij houden van verschillende dingen - de kinderen vinden Disney+ leuk, maar willen ook andere dingen kijken. Wij hebben niet genoeg tijd en zin om verschillende streamingdiensten tegelijk te hebben (wij zitten qua voordeel 3), eentje is er genoeg.

PeterG
Superuser
  • 60917 reacties
  • 9 februari 2025

Het pakket onder keuzevoordeel mag je één keer per maand wissen inderdaad ​@morky .

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img

Heb nog steeds geen activatie email ontvangen gisteren netflix gekozen en nu nog steeds geen mail ontvangen. En dan hoor je op Messenger kan nog wel een paar dagen gaan duren.

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2753 reacties
  • 9 februari 2025
Liane Hendriks schreef:

Heb nog steeds geen activatie email ontvangen gisteren netflix gekozen en nu nog steeds geen mail ontvangen. En dan hoor je op Messenger kan nog wel een paar dagen gaan duren.

Hier gelukkig tegenovergestelde gister middag rond 12 uur aangevraagd en rond 20 uur kwam de  email met activatie 

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img
MennoG78 schreef:
Liane Hendriks schreef:

Hier gelukkig tegenovergestelde gister middag rond 12 uur aangevraagd en rond 20 uur kwam de  email met activatie 

Ik heb nog helemaal niks ontvangen vanaf gistermiddag 

Forum|alt.badge.img+3
Forumgebruiker62 schreef:

@Erik van KPN Dat is een mooi en snel bericht! Dank u wel! Toch nog een kleine vraag: ik heb tot 13 februari het pluspakket aan staan (actie 3 maanden gratis). Wil(de) dat dit weekend uitzetten. Moet ik dat nu daadwerkelijk doen of kan ik het zo laten staan? Ik wil het systeem niet nodeloos belasten. In Mijn KPN staat nog de melding “Keuzevoordeel niet beschikbaar”, maar er staat bij ESPN compleet al wel een geel labeltje met “Je Keuzevoordeel” (dat stond er al vanaf het begin van deze actie, ik heb zelf nog helemaal niets gedaan). Kan ik het beste nog even afwachten of het automatisch goed gaat of moet ik toch iets doen voor donderdag?Heeft geen haast, bedankt voor de moeite!

@Erik van KPN ik houd het topic een beetje bij, en ik heb op zich geen haast: ik zie dat ik nu een combi-voordeel kan kiezen, maar ik wil het espn pakket, wat ik al had, graag behouden. In feite hoef ik dus niets te veranderen (dat is al aangevinkt als voordeelkeuze). Het is me echter niet duidelijk wat ik moet doem om dan de andere voordelen die horen bij level 3 te activeren (met behoud van spotify premium, kpn veilig, etc)? Bedankt voor de moeite.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14181 reacties
  • 10 februari 2025

Hoi ​@Forumgebruiker62 
Klik aan wat je hebben wilt in dit geval dus ESPN.
Dan krijg je de vraag om het te bevestigen en als je dat doet krijg je de bevestigingsmail, wat wel even kan duren.

Forum|alt.badge.img+3
huistijger schreef:

Hoi ​@Forumgebruiker62 
Klik aan wat je hebben wilt in dit geval dus ESPN.
Dan krijg je de vraag om het te bevestigen en als je dat doet krijg je de bevestigingsmail, wat wel even kan duren.

@huistijger en ​@Erik van KPN zie screenshot. Het vak blijft grijs. Dus volgens mij kan ik niet bevestigen (er gebeurt niets als ik er op klik).

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14181 reacties
  • 10 februari 2025

Nee dat kun je nog niet ​@Forumgebruiker62  dus even geduld probeer het later nog eens, het is erg druk momenteel dus blijven proberen.

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 10 februari 2025
huistijger schreef:

Nee dat kun je nog niet ​@Forumgebruiker62  dus even geduld probeer het later nog eens, het is erg druk momenteel dus blijven proberen.

Ik denk toch dat er wat anders aan de hand is want op die pagina zou je mijns inziens altijd moeten kunnen kiezen voor die optie. Het feit dat het druk is zou daar mijns inziens geen invloed op mogen hebben. Als het "te druk" is dan kan je op de startpagina van combivoordeel al niet verder.

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 170 reacties
  • 10 februari 2025

Ik ben er achter gekomen, netflix activatie mailtje was naar mijn ouders gestuurd (dus degene die het KPN Thuis Internet op naam heeft), volgens mij hoort dit niet zo te zijn, of zie ik het verkeerd, ook al had ik het via mijn App en mijn KPN ID gelinkt.. Beetje vreemd. Is dat normaal?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goedemorgen!

@Forumgebruiker62 wanneer het niet mogelijk is om de voordelen aan te passen, kan je niet klikken op ‘ik wil een ander kadootje’. Dus dit moet iets anders zijn dan de drukte inderdaad. Heb je dit voordeel niet toevallig al geactiveerd? En hoe ziet de pagina hiervoor eruit, voordat je op ESPN klikt en deze pop-up krijgt?

@Nicj56 Dat klopt, de activatiemail voor streamingsdiensten zoals Netflix gaat naar het bij ons bekende e-mailadres. Dat is het mailadres van de contractant, waar ook communicatie over het abonnement en de facturen heen gestuurd worden. 

Forum|alt.badge.img+3
Alexandra van KPN schreef:

Goedemorgen!

@Forumgebruiker62 wanneer het niet mogelijk is om de voordelen aan te passen, kan je niet klikken op ‘ik wil een ander kadootje’. Dus dit moet iets anders zijn dan de drukte inderdaad. Heb je dit voordeel niet toevallig al geactiveerd? En hoe ziet de pagina hiervoor eruit, voordat je op ESPN klikt en deze pop-up krijgt?

@Nicj56 Dat klopt, de activatiemail voor streamingsdiensten zoals Netflix gaat naar het bij ons bekende e-mailadres. Dat is het mailadres van de contractant, waar ook communicatie over het abonnement en de facturen heen gestuurd worden. 

@Alexandra van KPN  nee ik heb bewust afgewachten naar mijn weten niets geactiveerd. Er stond al vanaf het begin van de actie dat dit mijn voordeelkeuze  (geel label) was. Ik dacht dus in eerste instantie ook dat ik niets hoefde te  doen (ik wil espn houden). Woensdag loopt mijn pluspakket (actie van 3 maanden af). Dus het loopt allemaal een beetje door elkaar. Op zich heb ik geen haast, maar ik vraag me wel af op het goed komt als ik dus niets doe of kan doen.  Daarbij wil ik wel mijn oude voordelen behouden zoals ​@Erik van KPN mij liet weten dat dat het geval is. Kunnen jullie dan niet gewoon de extra voordelen van level 3 aanvinken of is dat te simpel gedacht?

• Topper
  • 10 reacties
  • 10 februari 2025

Ik heb level 3 en als ik het goed begrijp krijg ik het pluspakket er nu gratis bij. Als keuzevoordeel heb ik ESPN en die houd ik dan ook.  De overige extra's, o.a. Spotify Premium, houd ik ook. Klopt dit nu allemaal?

Dan nog over het maandelijks wisselen van het keuzevoordeel: kan dat wisselen op elke dag van de maand ingaan of moet dan per een bepaalde datum? (bijv. de 1e)

Concreet: kan ik het keuzevoordeel bijv. wijzigen op 22 febr en dan weer wijzigen vanaf 22 maart of moet dan altijd per een vaste dag (bijv. de 1e van de maand)

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14181 reacties
  • 10 februari 2025

Je kunt inderdaad per maand wisselen en wat jij aangeeft dat klopt dus ​@Fr_Arn 

• Topper
  • 10 reacties
  • 10 februari 2025
huistijger schreef:

Dank je voor je snelle reactie. Ik zou alleen nog willen weten of je dat maandelijks wisselen op elke willekeurige dag van de maand kan ingaan of gaat dat wisselen per bepaalde dag van de maand (bijv. per de 1e van de maand)

Forum|alt.badge.img+2
  • KPN Entertainment diensten
  • 33 reacties
  • 10 februari 2025
Fr_Arn schreef:
huistijger schreef:

Dank je voor je snelle reactie. Ik zou alleen nog willen weten of je dat maandelijks wisselen op elke willekeurige dag van de maand kan ingaan of gaat dat wisselen per bepaalde dag van de maand (bijv. per de 1e van de maand)

Dit kan op elke willekeurige dag. Tenzij je net een Keuzevoordeel gekozen hebt, dan moet je 1 maand wachten. Maar dan zie je de datum in de melding wanneer je weer een ander Keuzevoordeel kan kiezen.

• Topper
  • 10 reacties
  • 10 februari 2025

@Roelandkpn Duidelijk, dank je wel voor je reactie! Ik zie nu dat ik, waarschijnlijk vanwege drukte, mijn keuzevoordeel nog niet kan wijzigen. Maar het heeft voor mij geen haast, ik merk wel wanneer dat wel kan. Ik ben in ieder geval blij verrast dat er, naast het gratis pluspakket dat er nu extra bij zit, je als keuzevoordeel naast ESPN ook voor Netflix of Videoland kunt kiezen. Mogelijk iets voor de maanden dat het betaald voetbal stil ligt!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Forumgebruiker62 De voorwaarden en opties van je abonnement blijven hetzelfde inderdaad, zoals Erik ook vertelde. Dat is geen probleem.

Nog even een checkvraag. Ik kan jouw keuzevoordeel helaas niet voor je aanzetten, anders had ik dat graag voor je gedaan. Ik zie trouwens al wel dat je korting op ESPN hebt als ik naar je gegevens kijk. Als jij nu jouw level bekijkt, wat krijg je dan te zien? Dus de stap voorafgaand aan dat je ESPN aanklikte. Hoe ziet dat er bij jou uit?

Forum|alt.badge.img+3
Alexandra van KPN schreef:

@Forumgebruiker62 De voorwaarden en opties van je abonnement blijven hetzelfde inderdaad, zoals Erik ook vertelde. Dat is geen probleem.

Nog even een checkvraag. Ik kan jouw keuzevoordeel helaas niet voor je aanzetten, anders had ik dat graag voor je gedaan. Ik zie trouwens al wel dat je korting op ESPN hebt als ik naar je gegevens kijk. Als jij nu jouw level bekijkt, wat krijg je dan te zien? Dus de stap voorafgaand aan dat je ESPN aanklikte. Hoe ziet dat er bij jou uit?

@Alexandra van KPN  zie bijgevoegde screenshots.  Als ik op de optie “ik wil een ander cadeau kiezen, dan krijg ik dus dat grijze vlak bij Espn. Zie screenshot in eerder bericht.

Admin: Telefoonnummers uit screenshot verwijderd i.v.m. privacy

PeterG
Superuser
  • 60917 reacties
  • 10 februari 2025

@Forumgebruiker62 . Zo te zien is gratis ESPN al gekozen. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Forumgebruiker62 Dankjewel! Zo te zien staat ESPN nu aan als jouw keuzevoordeel, dus die krijg je gratis. Vandaar ook dat gele balkje ‘jouw keuzevoordeel’ erbij. Ik zie ook in ons systeem dat ‘ie gratis als jouw keuzevoordeel aan staat. Kan het zijn dat iemand anders thuis 'm al geactiveerd had misschien? En je wilde ESPN ook graag als gratis optie, toch, oftewel: klopt alles dan? 

Het vak om ESPN te kunnen kiezen blijft dus grijs omdat ‘ie al gekozen is :) Volgende maand zou je eventueel een andere keuzevoordeel optie kunnen kiezen, áls je dat zou willen.

Aanvullend: Ik heb de mobiele nummers uit je screenshot verwijderd i.v.m. privacy.

Reageer