Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45118 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

Forum|alt.badge.img+3
Alexandra van KPN schreef:

@Forumgebruiker62 Dankjewel! Zo te zien staat ESPN nu aan als jouw keuzevoordeel, dus die krijg je gratis. Vandaar ook dat gele balkje ‘jouw keuzevoordeel’ erbij. Ik zie ook in ons systeem dat ‘ie gratis als jouw keuzevoordeel aan staat. Kan het zijn dat iemand anders thuis 'm al geactiveerd had misschien? En je wilde ESPN ook graag als gratis optie, toch, oftewel: klopt alles dan? 

Het vak om ESPN te kunnen kiezen blijft dus grijs omdat ‘ie al gekozen is :) Volgende maand zou je eventueel een andere keuzevoordeel optie kunnen kiezen, áls je dat zou willen.

Aanvullend: Ik heb de mobiele nummers uit je screenshot verwijderd i.v.m. privacy.

@ fijn dat je de nummers hebt verwijderd! Alles klopt, behalve dat ik het gratis pluspakket en de gratis plus service als extra voordelen bij level 3 mis. Pluspakket staat nu nog aan vanwege de 3 maanden actie.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het klopt inderdaad bijna, maar net niet helemaal ​@Forumgebruiker62. Ik ga er even voor je achteraan, we komen er nog op terug zo gauw we meer weten!

Forum|alt.badge.img+3

Het klopt inderdaad bijna, maar net niet helemaal ​@Forumgebruiker62. Ik ga er even voor je achteraan, we komen er nog op terug zo gauw we meer weten!

Fijn, dank je wel, heeft geen haast. Het komt alleen enigszins samen doordat ik het pluspakket eigenlijk moet opzeggen omdat ik dat tijdelijk had.

Forum|alt.badge.img+2
  • KPN Entertainment diensten
  • 33 reacties
  • 10 februari 2025
Forumgebruiker62 schreef:

@Forumgebruiker62 Dankjewel! Zo te zien staat ESPN nu aan als jouw keuzevoordeel, dus die krijg je gratis. Vandaar ook dat gele balkje ‘jouw keuzevoordeel’ erbij. Ik zie ook in ons systeem dat ‘ie gratis als jouw keuzevoordeel aan staat. Kan het zijn dat iemand anders thuis 'm al geactiveerd had misschien? En je wilde ESPN ook graag als gratis optie, toch, oftewel: klopt alles dan? 

Het vak om ESPN te kunnen kiezen blijft dus grijs omdat ‘ie al gekozen is :) Volgende maand zou je eventueel een andere keuzevoordeel optie kunnen kiezen, áls je dat zou willen.

Aanvullend: Ik heb de mobiele nummers uit je screenshot verwijderd i.v.m. privacy.

@ fijn dat je de nummers hebt verwijderd! Alles klopt, behalve dat ik het gratis pluspakket en de gratis plus service als extra voordelen bij level 3 mis. Pluspakket staat nu nog aan vanwege de 3 maanden actie.

Ik kan alleen reageren op hoe het generiek werkt: maar klanten die voorheen ESPN Compleet als Compleetvoordeel hadden, hebben dit nu standaard als Keuzevoordeel. Uiteraard kun je (direct) al een ander Keuzevoordeel kiezen als je wil.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Forumgebruiker62 Inderdaad, ESPN Compleet stond al aan en is daarom automatisch mee gegaan naar de nieuwe voordelen. Vandaar dat die al aan stond. We hebben de voordelen nu als het ware geheractiveerd in het systeem. Hierdoor wordt o.a. ook het gratis Pluspakket nu toegevoegd, dus daar hoef je zelf niets meer aan te doen. Ik verwacht dat je er een e-mail over krijgt ter bevestiging. Hou je even in de gaten of het straks klopt?

Gezien de drukte kan het alsnog even duren, maar hou het even in de gaten.

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 10 februari 2025

​Inderdaad, ESPN Compleet stond al aan en is daarom automatisch mee gegaan naar de nieuwe voordelen. Vandaar dat die al aan stond.

Volgens mij is de entertainmentkorting van 5 euro (technisch) ook automatisch als keuzevoordeel vastgelegd zolang je nog geen andere keuze gemaakt hebt.

Forum|alt.badge.img+3

@Forumgebruiker62 Inderdaad, ESPN Compleet stond al aan en is daarom automatisch mee gegaan naar de nieuwe voordelen. Vandaar dat die al aan stond. We hebben de voordelen nu als het ware geheractiveerd in het systeem. Hierdoor wordt o.a. ook het gratis Pluspakket nu toegevoegd, dus daar hoef je zelf niets meer aan te doen. Ik verwacht dat je er een e-mail over krijgt ter bevestiging. Hou je even in de gaten of het straks klopt?

@Alexandra van KPN ik doe voorlopig dan niets in MijnKPN en houd de mail in de gaten. Bedankt voor de moeite!

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 10 februari 2025

Als ik het goed heb begrepen dan kan ik via mijn kpn kiezen voor

gratis Netflix of voor 5 euro 2 accounts en wordt mijn bestaande account van Netflix (via KPN) automatisch opgezegd/aangepast

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7512 reacties
  • 10 februari 2025
kuitc schreef:

Als ik het goed heb begrepen dan kan ik via mijn kpn kiezen voor

gratis Netflix of voor 5 euro 2 accounts en wordt mijn bestaande account van Netflix (via KPN) automatisch opgezegd/aangepast

Je hoeft diensten in het keuzevoordeel niet eerst op te zeggen. Kies bij ons het keuzevoordeel dat je wilt en log bij activatie via KPN in met je bestaande inloggegevens. Je account wordt dan automatisch overgezet.

Er is 1 uitzondering:

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Wacht tot je nieuwe KPN thuis factuur binnen is. Ga daarna naar de MijnKPN app en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 10 februari 2025

Bedankt voor info

Forum|alt.badge.img+3
Forumgebruiker62 schreef:

@Alexandra van KPN ik doe voorlopig dan niets in MijnKPN en houd de mail in de gaten. Bedankt voor de moeite!

@Alexandra van KPN Ik heb de mail met de bevestiging ontvangen. Ook nog even in Mijn KPN gekeken. Volgens mij klopt het nu allemaal. Fijn! Nogmaals bedankt voor de hulp en de moeite!

PeterG
Superuser
  • 60917 reacties
  • 11 februari 2025

Wat is "Netflix betalen als online aankoop" toch, ​@Jan van KPN ?

Je betaalt hem via de kpn factuur of je doet dat niet. 

Want ik kan er verder geen informatie over vinden. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 februari 2025

Op 6 februari de keuze mogen maken om netflix via het keuzevoordeel aan te schaffen, uiteraard gelezen en gezien dat het door de actie erg druk is en KPN er alles aan doet om alles snel en accuraat op te lossen/op te starten. Maar tot op heden toch nog geen activeringsmail ontvangen, wel een mail dat ik gekozen heb voor netflix en daarop volgende een mail dat mijn voordelen zijn veranderd.

Natuurlijk wachten we (vooral de kinderen) geduldig op de bevestiging mail waar we dan netflix kunnen activeren, maar is er wel een kleine indicatie wat de duur zal zijn van betreffende mail?

• 3061 reacties
  • 11 februari 2025

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 februari 2025

Oh geweldig! Het werkt! Dankjewel ​@Marlon92 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat je eruit gekomen bent ​@Holimeri! Veel kijkplezier 😁 Voor anderen die hier informatie over zoeken: in onze Kennisbank hebben we ook informatie over onze streamingsdiensten verzameld, waarin ook staat hoe je ze kunt activeren.

@PeterG Netflix als online aankoop op de factuur, we zien het steeds minder. Dat kon op die manier betaald worden als men rechtstreeks een abonnement bij Netflix afsloot en dan de betaling via KPN liet verlopen. Maar nu kan je Netflix gewoon bij je KPN abonnement aanzetten, ik geloof dat voorgaande constructie van voor die tijd (en mogelijkheid) is.

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 11 februari 2025

Ben effe spoor bijster, gratis Netflix alleen bij voordeel

level 3 of ook 1 en 2

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 11 februari 2025
kuitc schreef:

Ben effe spoor bijster, gratis Netflix alleen bij voordeel

level 3 of ook 1 en 2

Ook bij 1 en 2.

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 11 februari 2025

Kan nog niet

kiezen in mijn KPN. Begreep

wachten op nieuwe kpn factuur en dan keuze maken maar factuur komt altijd 10e van de maand maar deze keer niet ?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16111 reacties
  • 11 februari 2025

Bij elk level kan je de voordelen van de lagere niveaus ook kiezen, dus als je level 3 bent kan je de andere voordelen ook kiezen ​@kuitc. Het activeren van de voordelen is niet gekoppeld aan de factuurdatum, je kunt inloggen op de MijnKPN app en kijken welke voordelen je kunt kiezen. Nadat je een keuze hebt gemaakt kan je dit eens per maand wijzigen.

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 11 februari 2025

Jasper, kan Netflix niet kiezen in mijn kpn

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16111 reacties
  • 11 februari 2025

Zo te zien is dat bij het toevoegen van een extra pakket ​@kuitc, voor het Combivoordeel moet je ergens anders zijn. Als je deze link volgt krijg je te zien welk level je bent, en daarna kan je een keuze maken: 

Check je level

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 11 februari 2025

Heb link gevolgd maar dan kleurt achtergrond van Netflix ook weer grijs en kan het niet aanklikken

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 411 reacties
  • 11 februari 2025

Wat gebeurt er met een voordeelpakket, zoals ik nu ESPN Compleet heb, als je een  level terugzakt. Vervalt het pakket dan per direct zodra je een level terug gaat? Of hoe werkt dat?

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 11 februari 2025

Rob, dat zou ik niet weten. Zal Jasper

wel antwoord op weten

Reageer