Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45118 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16111 reacties
  • 11 februari 2025
RobvdPoel schreef:

Wat gebeurt er met een voordeelpakket, zoals ik nu ESPN Compleet heb, als je een  level terugzakt. Vervalt het pakket dan per direct zodra je een level terug gaat? Of hoe werkt dat?

ESPN Compleet is een level 1 voordeel ​@RobvdPoel, dus dat blijft een keuze. Ook als je een level omlaag gaat. Als je bijvoorbeeld van level 3 naar level 2 zou gaan, kan je alleen nog kiezen uit de voordelen van level 1 en 2.

kuitc schreef:

Heb link gevolgd maar dan kleurt achtergrond van Netflix ook weer grijs en kan het niet aanklikken

Zijn de andere opties dan wel aan te klikken, behalve Netflix? Op je screenshot staat specifiek dat je de versie hebt die alleen via Netflix opgezegd kan worden. Dat is de uitzondering die hier wordt genoemd. De stappen die daarbij staan kan je in dit geval doen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 411 reacties
  • 11 februari 2025
Jasper van KPN schreef:
RobvdPoel schreef:

Wat gebeurt er met een voordeelpakket, zoals ik nu ESPN Compleet heb, als je een  level terugzakt. Vervalt het pakket dan per direct zodra je een level terug gaat? Of hoe werkt dat?

ESPN Compleet is een level 1 voordeel ​@RobvdPoel, dus dat blijft een keuze. Ook als je een level omlaag gaat. Als je bijvoorbeeld van level 3 naar level 2 zou gaan, kan je alleen nog kiezen uit de voordelen van level 1 en 2.

@Jasper van KPN  je hebt gelijk, ik was in de veronderstelling dat ESPN Compleet pas in level 3 kan worden gekozen, maar dat kan dus al vanaf level 1. Ok, heel mooi.

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 11 februari 2025

Heb gisterenavond Netflix opgezegd, loop 14/2 af. Je zou moeten wachten tot dat factuur KPN er is maar deze komt altijd de 10e van de maand. Heden nog niet gezien.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16111 reacties
  • 11 februari 2025

Dat je Netflix hebt opgezegd is een belangrijke stap inderdaad, dat is goed. De factuur kan soms een dag verschillen qua datum, die komt nog wel. Die zal je in MijnKPN zien verschijnen, en je krijgt er per mail een aankondiging van.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12914 reacties
  • 11 februari 2025
wjb schreef:
kuitc schreef:

Ben effe spoor bijster, gratis Netflix alleen bij voordeel

level 3 of ook 1 en 2

Ook bij 1 en 2.

Bij Level 1 en 2, Netflix Basis

Bij Level 3, Netflix Standaard

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 11 februari 2025

Jasper,

factuur binnen wel voor de komende periode berekend maar kan Netflix als extra gratis optie niet kiezen. Wordt dat Klantenservice bellen ? Of kan jij oplossing bieden ?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23298 reacties
  • 11 februari 2025
kuitc schreef:

Jasper,

factuur binnen wel voor de komende periode berekend maar kan Netflix als extra gratis optie niet kiezen. Wordt dat Klantenservice bellen ? Of kan jij oplossing bieden ?

Het kiezen van die optie als Combivoordeel kan via de Mijn KPN app op je tablet of smartphone. Als je daar inlogt ga je naar producten en scrol je naar beneden tot je Jouw combivoordelen ziet. Door het succes is er nu een wachtrij ontstaan, dus mocht dit niet gelijk lukken, probeer het op een later tijdstip nogmaals. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12914 reacties
  • 11 februari 2025
kuitc schreef:

Jasper,

Ik denk dat je het recent gedaan hebt.

Daarom verwacht ik dat het verrekend wordt op de factuur van maart.

ernatimmermans
Helper

Goedemiddag toch is het me nog niet helemaal duidelijk, wij betalen nu voor het opnemen pakket voor tv+ ik geloof 5€ nu hebben wij level 3 als wij nu kiezen voor gratis standaard Netflix ( hebben we nu los van kpn) wordt het opnemen pakket dan ook gratis bij tv+? 

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 12 februari 2025
ernatimmermans schreef:

Goedemiddag toch is het me nog niet helemaal duidelijk, wij betalen nu voor het opnemen pakket voor tv+ ik geloof 5€ nu hebben wij level 3 als wij nu kiezen voor gratis standaard Netflix ( hebben we nu los van kpn) wordt het opnemen pakket dan ook gratis bij tv+? 

Ja.

PeterG
Superuser
  • 60917 reacties
  • 12 februari 2025

Hoi @ernatimmermans 

Gratis opnemen zit al standaard in Level 3 (en 2). Pluspakket ook.

Verder is er in Level 3 keuze (één) uit: Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

ernatimmermans
Helper

Dankjewel wjb alweer heb je me geholpen😀

PPT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 83 reacties
  • 13 februari 2025

Voor het cord cutters pakket Digitenne plus Unlimited Mobiel, waarmee ik helemaal voorzien ben met bellen, internet en TV, is er geen voordeelcombi.

Hopelijk komt dat ooit nog een keer.

Ik heb in ieder geval wel stabiel internet, geen dagenlang uitgevallen glasvezelabonnement omdat er iets mis ging bij graafwerkzaamheden in de straat.

J-Slagter
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 21 reacties
  • 14 februari 2025

Ik heb nu Spotify in de combi voordeel en zie ik er niet meer bij staan, blijft dat wel kan ik ook korting krijgen op viaplay om Formule 1 te kijken? Of met korting?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12914 reacties
  • 14 februari 2025
J-Slagter schreef:

Ik heb nu Spotify in de combi voordeel en zie ik er niet meer bij staan, blijft dat wel kan ik ook korting krijgen op viaplay om Formule 1 te kijken? Of met korting?

Het is of/of

Spotify heb je alleen bij een zeer oud abonnement gratis via KPN.

Spotify wil dit zelf namelijk niet meer, vandaar dat je het niet meer ziet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10684 reacties
  • 14 februari 2025

Hallo ​@J-Slagter, het nieuwe Combivoordeel is niet van toepassing op Spotify. Tevens is het ook niet van toepassing op het ViaPlay zenderpakket. Welke voordelen voor jou van toepassing zijn bekijk je zelf makkelijk en snel via:

Zo bekijk je in welk level je zit en welke voordelen daar bij horen:

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit en welke voordelen daar bij horen. 

• 3061 reacties
  • 14 februari 2025
J-Slagter schreef:

Het kan zijn dat je nu Spotify als streamingsdienst hebt. Dat je daar gewoon voor betaald. En dat je 5 euro entertainmentkorting krijgt. Dat is bij het nieuwe level systeem niet zo. Entertainmentkorting bestaat niet meer bij het nieuwe level systeem. Bij het nieuwe level systeem kan je Spotify niet gratis krijgen. Dus daar moet je dan gewoon het volle pond voor betalen. 

Viaplay zit volgens mij ook niet in dat nieuwe level systeem. Daar moet dus ook gewoon het volle pond voor betaald worden. 

Sommige klanten hebben een oud abonnement met "gratis" Spotify. Maar die oude abonnementen zijn inmiddels zo duur dat ze effectief gewoon volledig betalen voor Spotify. 

J-Slagter
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 21 reacties
  • 14 februari 2025

Dank allen voor jullie antwoorden ik ga me er verder in verdiepen. 

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 14 februari 2025

Netflix is gestopt maar kan in combi/voordeel Netflix basis niet kiezen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10684 reacties
  • 14 februari 2025

Als ik bij jouw abonnement kijk maak je op dit moment gebruik van de €5,00 entertainmentkorting ​@kuitc Wil je gebruik maken van een nieuw voordeel? 

Zo bekijk je in welk level je zit en welke voordelen daar bij horen:

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. Hou er wel rekening mee dat je niet terug kunt naar de oude situatie met de €5,00 entertainmentkorting. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 februari 2025

Misschien dat iemand het kan bevestigen, maar het keuzevoordeel is dus niet cumulatief?
Voorbeeld, Netflix en HBO. Maar het is dus Netflix of HBO en bij level twee krijg je dus meer keuze om te kiezen?

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 14 februari 2025

Als kies voor ander

cadeautje dan kan ik nog steeds niet Netflix aanklikken, blijft grijs 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10684 reacties
  • 14 februari 2025
FritsFlits schreef:

Misschien dat iemand het kan bevestigen, maar het keuzevoordeel is dus niet cumulatief?
Voorbeeld, Netflix en HBO. Maar het is dus Netflix of HBO en bij level twee krijg je dus meer keuze om te kiezen?

Bij een hoger level krijg je inderdaad meer keus ​@FritsFlits 
Het is echter niet zo dat je bij een hoger level meerdere dingen kunt activeren. Er is altijd maar 1 voordeel mogelijk. 

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 14 februari 2025

Dus netto heb ik dan Netflix gratis maar lever 5 euro korting in ?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 februari 2025
Jeroen van KPN schreef:
FritsFlits schreef:

Bij een hoger level krijg je inderdaad meer keus ​@FritsFlits 
Het is echter niet zo dat je bij een hoger level meerdere dingen kunt activeren. Er is altijd maar 1 voordeel mogelijk. 

Bedankt voor je bericht Jeroen.

Dan laat ik alles zoals het is, want voor mij is het momenteel niet waard om alles bij elkaar te zetten.  

Wellicht in de toekomst.

Reageer