Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• February 4, 2025
  • 845 reacties
  • 59999 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

845 reacties

• Nieuwkomer
  • March 15, 2025

Ik zit in level 3 dus ook gratis opnemen maar hoe zet ik dat aan?

Als ik het activeer via mijn kpn dan kost het 4,99 dus ik snap het niet helemaal.

wjb
Wijsgeer
  • March 15, 2025

Als ik het activeer via mijn kpn dan kost het 4,99 dus ik snap het niet helemaal.

Voor welk keuzevoordeel heb je gekozen?

Als dat nog de €5,- entertainmentkorting is, dan is het opnemenpakket niet gratis omdat je dan gewoon nog de oude combivoordelen hebt.

• Nieuwkomer
  • March 15, 2025

Voor welk keuzevoordeel heb je gekozen?

Als dat nog de €5,- entertainmentkorting is, dan is het opnemenpakket niet gratis omdat je dan gewoon nog de oude combivoordelen hebt.

Ik heb het gratis pluspakket omdat ik ook mobiel heb, verder nog niets gekozen en geen entertainment korting of iets dergelijks.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 15, 2025

Hoi ArnoBreda. Als je het nieuwe Combivoordeel nog niet aan gezet hebt, zit je nog in geen enkel Level. 

Eerst activeren dus:

• Nieuwkomer
  • March 15, 2025

Hoi ArnoBreda. Als je het nieuwe Combivoordeel nog niet aan gezet hebt, zit je nog in geen enkel Level. 

Eerst activeren dus:

Bedankt voor de tip,ik heb een voordeel gekozen en geactiveerd ben benieuwd of gratis opnemen nu wel actief word.

• March 17, 2025

Hallo, ik heb internet en mobiel van jullie maar zie geen level in combivoordeel staan. Ook lukt het niet om een huishouden aan te maken. Hoe kan ik dit regelen? Groet, Ingrid.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 17, 2025

Dat is vervelend maar niet onoverkomenlijk ​@IW697 .

Begin tekst FORMULIER. 

Heb je meerdere producten bij ons, maar zie je nog geen voordelen? Vul hieronder het adres in waarop je KPN abonnementen zijn afgesloten. Én het mobiele telefoonnummer van het abonnement op hetzelfde adres. Met 'toevoegen' kan je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden.

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm 

• Deelnemer
  • March 27, 2025

Ik moet je toch om wat meer geduld vragen, ​@Henk125. Jouw probleem is al geëscaleerd, maar er zit (op technisch vlak) een fout in jouw abonnement. Dit moet door de IT afdeling verholpen worden. Tot dat dit gedaan is, kunnen er geen wijzigingen verwerkt worden. De IT afdeling is hiermee bezig, maar ik kan je op dit moment niet vertellen hoelang dit nog gaat duren.

Beste Erik, inmiddels zijn weer drie weken verstreken sinds je vorige bericht en is er nog niets veranderd in de situatie. Ik vraag me af wat ‘wat meer geduld’ betekent nu ik al bijna twee maanden wacht op het activeren van het combivoordeel. Als het KPN niet lukt om dit op korte termijn in orde te maken, hoe wil KPN dan mij op een andere manier tegemoet komen ? Het is inmiddels KPN wel weer gelukt om de kosten van mijn abonnement te verhogen. Ik hoor graag hoe verder.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Je hebt gelijk ​@Henk125 dat het wel wat tijd vergt om dit op te lossen, daar zijn we ons van bewust. Daarom hebben we al om een update gevraagd hoe het ervoor staat. Sorry dat het zo lang moet duren, maar we zijn er zeker nog actief mee bezig. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 31, 2025

@Henk125, het is inmiddels opgelost hoor ik. En ik zie dit inderdaad ook terug bij je abonnement. Netflix is nu toegevoegd en actief. Je zou hier mails over moeten hebben ontvangen in de afgelopen dagen.

• Deelnemer
  • March 31, 2025

@Henk125, het is inmiddels opgelost hoor ik. En ik zie dit inderdaad ook terug bij je abonnement. Netflix is nu toegevoegd en actief. Je zou hier mails over moeten hebben ontvangen in de afgelopen dagen.

Beste Erik, ja, dat klopt. Ik heb de e-mailtjes ontvangen en in het weekend het abonnement geactiveerd. Fijn dat het is gelukt, al hebben we wel erg lang moeten wachten.

• Nieuwkomer
  • May 12, 2025

Hi,

Het mailtje om het account te activeren is al 2-3x naar mij toegestuurd. Helaas komt deze mail niet bij mij binnen en kan ik nu geen gebruik maken meer van mijn Netflix. 

Hoe kan ik dit oplossen? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ook zonder de mail moet je m kunnen activeren via deze pagina (mits het bestellen goed gegaan is)
Als dat niet lukt, wil je dan eens met ons bellen of een belafspraak maken?

• Helper
  • May 20, 2025

Persoonlijk zie ik geen voordeel want nu met level 1 ontvang ik al gratis opnemen en 5 euro korting. Opnemen valt nu in level 2. En ik heb zelf al Netflix Premium, HBO Max met lifetime korting, en andere streamingdiensten met betere voordelen. Leuke marketing kpn, maar zeker niet voor iedereen meer voordelen.

Same here…..

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 30, 2025

Hallo, welke voordelen krijg ik als ik internet en tv heb incl 2 mobiele abonnementen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Mout23, wat er allemaal mogelijk is qua voordelen kun je terugvinden op de speciale pagina: KPN Combivoordeel Voor de mobiele abonnementen kun je tot €7,50 korting krijgen. In de MijnKPN app kun je zien in welk level jij je bevindt en welke keuzevoordelen daar bij horen. 

• May 30, 2025

Persoonlijk zie ik geen voordeel want nu met level 1 ontvang ik al gratis opnemen en 5 euro korting. Opnemen valt nu in level 2. En ik heb zelf al Netflix Premium, HBO Max met lifetime korting, en andere streamingdiensten met betere voordelen. Leuke marketing kpn, maar zeker niet voor iedereen meer voordelen.

Same here…..

Nog wel. Maar als je het abonnement verlengd vervalt gratis opnemen in bepaalde situaties. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 24, 2025

Dit topic is van 4 februari 2025, dat betekent dat op het nieuwe Combivoordeel op 4 augustus 2025 zes maanden bestaat.

En dan gaat dus binnenkort het verlengproces spelen.

Hoe werkt dat verlengproces precies?

Moet je uiterlijk na zes maanden bevestigen, dus bv op 4 augustus 2025?

Of kan je vanaf zes maanden bevestigen?

En bij dat laatste: Hoe lang krijg je de tijd om de bevestiging te regelen?   

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • July 15, 2025

Bij de introductie van de vernieuwde KPN Combivoordelen hebben we uitgelegd dat jij je keuzevoordeel elke 6 maanden opnieuw zou moeten bevestigen in de MijnKPN app. Dat was om zeker te weten dat je nog steeds blij was met je gekozen voordeel.

Maar dat hoeft niet meer!

Na 6 maanden sturen we je een e-mail met de vraag of je nog tevreden bent. Ben je dat?

Dan hoef je helemaal niets te doen. Je voordeel blijft gewoon actief. Wel zo makkelijk! Zolang je geen aanpassing doet, blijft je Combivoordeel automatisch actief. Het wordt dus niet meer gepauzeerd als je niet reageert, zoals voorheen wel de bedoeling was.

Iets aanpassen?
Wil je switchen van voordeel of iets wijzigen? Dat kan natuurlijk nog steeds zoals altijd, gewoon in de MijnKPN app, wanneer jij dat wilt.

Laat het vooral weten als je nog vragen hebt! 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • July 28, 2025

Hoe moet ik mijn combivoordeel activeren? Hoe gaat dat in z'n werk.

Als ik espn neem moet ik het betaalde abonnement wat ik nu heb dan opzeggen of gaat het dan kosteloos door,?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 28, 2025

Dat gaat kosteloos door.

Verder zie het andere sticky topic in deze rubriek. 

• Nieuwkomer
  • October 10, 2025

Als ik Internet, TV+ en mobiel neem zit ik level 1?

En als ik dan 2 extra TV boxen neem kom ik dan wel in level 2?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@RS1971, voor een extra ontvanger krijg je geloof ik geen punten. In het startbericht staat wel aardig uitgelegd hoe deze punten opgebouwd worden

Level up, hoe werkt dat?

Heb je Internet en Mobiel bij ons, dan krijg je Combivoordeel uit level 1. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 15, 2025

Jammer dat opnemen eruit gaat. Dat was het enige wat nog onderscheidend is tov. Ziggo. Als ik de pakketten vergelijk met de opties die ik wil. Zowel op 100 als 400/500 zit er max. een Euro in. Waarom iets wat goed in elkaar zit toch weer veranderen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • November 15, 2025

Dank voor de input ​@Sander vd P. 🙂 Ook goed om te weten dat jij juist blij bent met het opnemen pakket in de Combivoordelen. Mocht je deze nu al actief hebben (en houden), dan verandert er voor jou niet. Zie ook ons startbericht: 

Het gratis Opnemenpakket verdwijnt uit Combivoordeel, wat betekent dit voor mij?

Vanaf 6 november 2025 zit het Opnemenpakket niet meer gratis in Combivoordeel voor nieuwe klanten. Heb je voor deze datum al gratis Opnemen door Combivoordeel? Dan verandert er voor jou niets.

Als je ook meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres bij KPN hebt kun je bijvoorbeeld ook MB's delen. Dat is ook iets waarin we ons onderscheiden, en zo een hoop andere dingen. 🙂 Al onze Combivoordelen kun je op onze website vinden. Voor ieder wat wils, maar het is en blijft lastig om iedereen 100% tevreden te houden. 🙃