Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45014 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

• 765 reacties
  • 4 februari 2025

Dus elke klant blijft  opnemen gratis krijgen als men twee ontvangers afneemt. En met level 2  doet het aantal ontvangers er dus niet toe. Dat zet bepaalde zaken in een ander perspectief. Voor mij nog steeds geen reden om een KPN mobiel abonnement af te nemen. Maar dat is een ander verhaal. Wij hebben genoeg aan 7 dagen terugkijken.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 4 februari 2025

Keuzevoordeel niet beschikbaar!

Wegens drukte kun je je keuzevoordeel momenteel niet wijzigen. Probeer het later opnieuw. 

• Slimmerik
  • 76 reacties
  • 4 februari 2025

Hier gaat het nog niet heel soepel. Indien je een wat andere samenstelling hebt dan gebruikelijk , dan raakt het systeem van de leg lijkt het. Hier een KPN vast en XS4ALL vast. Ging tot de nieuwe lancering van combivoordeel goed, maar nu is het systeem het spoor bijster.

Plus pakket staat in de backend via webpagina aan , op de app staat deze er niet bij onder entertainment en op de ontvanger is het pakket ook niet geactiveerd. De helpdesk van XS4ALL is er naar aan het kijken. Het Disneypakket activeren onder het KPN vast gedeelte is na bijna 2,5 uur nog niet verwerkt. Met level 3 hoor je ook gratis Service Plus te hebben , maar zat al standaard bij XS4ALL vast , maar niet bij KPN vast en deze is er ook nog niet bijgekomen. Staat ook niet onder de combivoordeel. Met 2 x een vast internet abonnement op 1 adres wordt het duizelen bij KPN.

Ik ga ervan uit dat het uiteindelijk wel weer goed gaat komen. Het is alleen vervelend dat bij elke wissel het hier hapert. En ze geven nu zelf aan op de website =>

Vul je huishouden

Staan nog niet alle producten bij jou thuis op je adres? Dan loop je punten mis.

• 765 reacties
  • 4 februari 2025
Deezers schreef:
Deezers schreef:

Ik neem nu een dienst af met 5 euro combinatievoordeel. Als ik dit in de toekomst een maandje uitzet en daarna weer aan, verlies ik dan ook gelijk de toekomstige 5 euro korting? Normaal kreeg je dan gewoon weer 5 euro korting per geactiveerde maand..

Kan iemand van kpn hier nog antwoord op geven? Kom je met het activeren/deactiveren van een bestaande dienst straks automatisch in de nieuwe voordelen uit? Of blijf je 5 euro korting houden ondanks wijzigen/een maandje uitzetten.

Je zal niet meer terug kunnen naar het oude voordeel systeem met de entertainment korting als je dat bedoeld.

BadBert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 96 reacties
  • 4 februari 2025

Wij zijn met 3 personen thuis, alles is van KPN.

Ik zit op niveau 3, heb mijn netflix abbo via KPN (en 5e korting daarop), dat kan nu dus goedkoper.

Moet ik nu voor alle 3 de gezinsleden (mijn vrouw, zoon en mijzelf) dit in de app gaan aanpassen? Of als IK het aanpas, gaat het overal over binnen ons gezin?

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025
Rowi. schreef:

Dus elke klant blijft  opnemen gratis krijgen als men twee ontvangers afneemt. 

Dat geldt voor abonnees die al twee ontvangers afnamen toen nog gold dat je daarbij het opnemenpakket gratis kreeg. Dat is al enige tijd niet meer zo.

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025
BadBert schreef:

Moet ik nu voor alle 3 de gezinsleden (mijn vrouw, zoon en mijzelf) dit in de app gaan aanpassen? Of als IK het aanpas, gaat het overal over binnen ons gezin?

Ik neem aan dat jullie alledrie hetzelfde Netflix abonnement gebruiken. Je hoeft uiteraard maar één keer de betaling van dat abonnement naar KPN om te zetten. Er verandert als het goed is helamaal niet in het gebruik, zelfs het wachtwoord blijft hetzelfde.

• Helper
  • 33 reacties
  • 4 februari 2025

Ik neem aan dat de abonnementen HBO Max en Disney+ met reclame zijn bij niveau 2 in het tabel? De meeste klanten zullen dit waarschijnlijk lezen als de standaard of hoger want kpn noemt zelf wel 'met reclame' op de productpagina's maar zonder de termen in het tabel.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 4 februari 2025
Deezers schreef:
Deezers schreef:

Ik neem nu een dienst af met 5 euro combinatievoordeel. Als ik dit in de toekomst een maandje uitzet en daarna weer aan, verlies ik dan ook gelijk de toekomstige 5 euro korting? Normaal kreeg je dan gewoon weer 5 euro korting per geactiveerde maand..

Kan iemand van kpn hier nog antwoord op geven? Kom je met het activeren/deactiveren van een bestaande dienst straks automatisch in de nieuwe voordelen uit? Of blijf je 5 euro korting houden ondanks wijzigen/een maandje uitzetten.

Ik copy paste een stukje uit het startbericht, ​@Deezers

Zolang je niet overstapt naar de nieuwe voordelen, behoudt je de oude voordelen.

Admin edit: correctie op gegeven antwoord

BadBert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 96 reacties
  • 4 februari 2025
wjb schreef:
BadBert schreef:

Ik neem aan dat jullie alledrie hetzelfde Netflix abonnement gebruiken. Je hoeft uiteraard maar één keer de betaling van dat abonnement naar KPN om te zetten. Er verandert als het goed is helamaal niet in het gebruik, zelfs het wachtwoord blijft hetzelfde.

Ik denk dat je mijn vraag niet helemaal goed begrijpt….

Ons netflix abbo IS al via kpn… 

Ik moet actief zelf via de app mijn combi voordeel omzetten naar het nieuwe, moet ik DAT voor alle 3 de personen in mijn gezin doen (ik ben hoofd abbonnee zeg maar), of gaat het voor ons alle 3 over als ik dit op mijn telefoon in de app doe via mijn account?

Overigens wel bijzonder dat het overal in de media te lezen valt, en hier op het forum, maar ik als klant hier nog geen mail over heb ontvangen.

• Helper
  • 33 reacties
  • 4 februari 2025

Ah top. Dus ik kan gewoon zonder problemen een dienst aan/uitzetten in de toekomst. Ik neem aan dat je dat dan via 'voeg entertainment toe' doet?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 4 februari 2025

@Deezers Ik lees dat als je eenmaal over bent naat de nieuwe voordelen dan de vorige versie vervalt en je daar niet meer naar terug kan.

Wel kan je schuiven tussen de levels als je dingen erbij of eraf doet natuurlijk 

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025
BadBert schreef:

Ik moet actief zelf via de app mijn combi voordeel omzetten naar het nieuwe, moet ik DAT voor alle 3 de personen in mijn gezin doen (ik ben hoofd abbonnee zeg maar), of gaat het voor ons alle 3 over als ik dit op mijn telefoon in de app doe via mijn account?

Dat doe jij in MijnKPN voor jouw abonnement, in de Netflix app valt er niets te wijzigen. De andere personen in jouw gezin hoeven dus niets te doen.

BadBert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 96 reacties
  • 4 februari 2025
wjb schreef:
BadBert schreef:

Dat doe jij in MijnKPN voor jouw abonnement, in de Netflix app valt er niets te wijzigen. De andere personen in jouw gezin hoeven dus niets te doen.

Ik geloof dat het nog niet helemaal duidelijk is wat ik nu echt bedoel met mijn vraag…. sorry daarvoor, maar:

dus als ik voor mij in mijn kpn account omga naar het nieuwe combi voordeel, is dat voor alle gezinsleden automatisch ook zo?
Dat ik dan gratis netflix kies, staat er even buiten, ik heb het ook nergens over de netflix app gehad, het gaat mij om het omgaan naar het nieuwe combi voordeel via de mijn KPN app ;)

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025
BadBert schreef:

dus als ik voor mij in mijn kpn account omga naar het nieuwe combi voordeel, is dat voor alle gezinsleden automatisch ook zo?

Ja, dan is dat voor het hele gezin.

BadBert schreef:

… ik heb het ook nergens over de netflix app gehad, ...

Maar wel over Netflix…

BadBert schreef:

Ik denk dat je mijn vraag niet helemaal goed begrijpt….

Ons netflix abbo IS al via kpn… 

...en Netflix kijkt men meestal via een app.

BadBert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 96 reacties
  • 4 februari 2025
wjb schreef:
BadBert schreef:

Ja, dan is dat voor het hele gezin.

duidelijk! Thanks!!

• Helper
  • 59 reacties
  • 4 februari 2025

Hoe zit het eigenlijk op het moment dat je nu ook voordeel hebt met een oude actie waarbij je 1Gbit + Netflix afnam, waarbij je 5 euro korting kreeg op Netflix. (dus niet de huidige entertainmentkorting van €5) Blijft deze korting dan ook bestaan op het moment dat je in level 3 zit en kiest voor Netflix Premium, waardoor je dus effectief niet meer hoeft bij te betalen? (ik durf nog niet te klikken op het knopje om het om te zetten omdat ik die andere korting niet wil kwijtraken)

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • 612 reacties
  • 4 februari 2025

Daar ben ik op zijn zachts gezegd niet zo heel blij mee. Ik heb afgelopen december Viaplay uitgezet en wou hem over 2 weken weer aanzetten. Dat is de enige streamingsdienst waar ik 5 euro korting op nam. 

Als ik nu (net geprobeerd) Viaplay weer wilt aanzetten, krijg ik geen 5 euro entertainmentkorting meer. Het staat niet meer in het overzicht voordat ik op 'bestellen' druk.

Hmmm....foutje of een slimme zet van KPN?

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 648 reacties
  • 4 februari 2025

Nog een screenshot van vanmorgen, maar in MijnKPN is “Service Plus” balkje als voordeel niet zichtbaar als je Level 3 bent.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 4 februari 2025
wjb schreef:
Rowi. schreef:

Dat geldt voor abonnees die al twee ontvangers afnamen toen nog gold dat je daarbij het opnemenpakket gratis kreeg. Dat is al enige tijd niet meer zo.

Dan is de conclusie dat je bij twee ontvangers gratis opnemen blijft ontvangen als je dat nu ook hebt, tenzij je een nieuw contract aangaat / een verlengingsaanbod accepteert. Best een complexe materie als ik alle reacties zo lees 😀

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 4 februari 2025

@Sebas14 Dat waren de oude voordelen, die kan je niet meer afnemen volgens mij.

Als je ze al gebruikt niks aan de hand maar anders moet je dus kijken welk level je nu zou zijn en welke voordelen daarbij horen.

Maar momenteel te druk lees ik dus kan je niks inzien nu.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Shyrin van KPN schreef:

Wegens drukte kun je je keuzevoordeel momenteel niet wijzigen. Probeer het later opnieuw. 

Zeg…. Wat is dit nou ​@Shyrin van KPN? Ik wil een gratis pakket! 😂🤣 Nu effe zonder dollen, wanneer zal het weer beschikbaar zijn?

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025
Roy74 schreef:
wjb schreef:
Rowi. schreef:

Dan is de conclusie dat je bij twee ontvangers gratis opnemen blijft ontvangen als je dat nu ook hebt, tenzij je een nieuw contract aangaat / een verlengingsaanbod accepteert. Best een complexe materie als ik alle reacties zo lees 😀

Maar als je level 2 hebt en dat is eigenlijk niet zo “moeilijk” dan heb je het opnemenpakket weer gratis en dan zelfs bij één TV ontvanger.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 4 februari 2025

Ik ben level 3. Had geen extra streamingdiensten en daarom geen entertainmentkorting. Wat een luxe. Ook fijn dat je een pakket kunt upgraden en alleen het verschil gaat betalen. Dat vind ik flexibel.

Ik lees niets over MB's delen? Dat blijft ongeacht overstap naar combivoordeel? Het combivoordeel is dus ook zo flexibel dat ik iedere maand een ander pakket kan kiezen als combivoordeel?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 4 februari 2025
Dennis Overbeek schreef:
Shyrin van KPN schreef:

Zeg…. Wat is dit nou ​@Shyrin van KPN? Ik wil een gratis pakket! 😂🤣 Nu effe zonder dollen, wanneer zal het weer beschikbaar zijn?

Als de nieuwigheid eraf is met enkele dagen 😉

Reageer