Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45014 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Roos79 schreef:

Als de nieuwigheid eraf is met enkele dagen 😉

😂 Dat denk ik ook! 😜

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 4 februari 2025
Dennis Overbeek schreef:
Roos79 schreef:

😂 Dat denk ik ook! 😜

Het wordt overal op I net genoemd dus alle klanten gaan op de run naar de site 🤣

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 4 februari 2025
wjb schreef:
Roy74 schreef:
wjb schreef:
Rowi. schreef:

Dus elke klant blijft  opnemen gratis krijgen als men twee ontvangers afneemt. 

Dat geldt voor abonnees die al twee ontvangers afnamen toen nog gold dat je daarbij het opnemenpakket gratis kreeg. Dat is al enige tijd niet meer zo.

Dan is de conclusie dat je bij twee ontvangers gratis opnemen blijft ontvangen als je dat nu ook hebt, tenzij je een nieuw contract aangaat / een verlengingsaanbod accepteert. Best een complexe materie als ik alle reacties zo lees 😀

Maar als je level 2 hebt en dat is eigenlijk niet zo “moeilijk” dan heb je het opnemenpakket weer gratis en dan zelfs bij één TV ontvanger.

Voor mij wel maar in mijn omgeving zijn er KPN klanten met 2 ontvangers en opnemen zonder mobiel abo. Verlengen is voor die groep niet voordelig. Maar ik begreep van je eerdere reactie dat dit al even zo is.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 4 februari 2025
Roos79 schreef:
Dennis Overbeek schreef:
Shyrin van KPN schreef:

Keuzevoordeel niet beschikbaar!

Wegens drukte kun je je keuzevoordeel momenteel niet wijzigen. Probeer het later opnieuw. 

Zeg…. Wat is dit nou ​@Shyrin van KPN? Ik wil een gratis pakket! 😂🤣 Nu effe zonder dollen, wanneer zal het weer beschikbaar zijn?

Geduld… Ik ga de komende dagen eens kijken wat ik kies. Heb momenteel toch geen tijd om te kijken :-(

Neemt niet weg dat dit voor veel klanten een aantrekkelijk aanbod is. Ook voor mij. Bedankt KPN! Ik ook van jou 💚

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 4 februari 2025
RobbertV schreef:

Hoe zit het eigenlijk op het moment dat je nu ook voordeel hebt met een oude actie waarbij je 1Gbit + Netflix afnam, waarbij je 5 euro korting kreeg op Netflix. (dus niet de huidige entertainmentkorting van €5) Blijft deze korting dan ook bestaan op het moment dat je in level 3 zit en kiest voor Netflix Premium, waardoor je dus effectief niet meer hoeft bij te betalen? (ik durf nog niet te klikken op het knopje om het om te zetten omdat ik die andere korting niet wil kwijtraken)

Ik verwacht dat deze korting behouden blijft ​@RobbertV en ik gok dat er sprake is van een fout ​@Sebas14, maar ik dubbelcheck het en kom er op terug. 

Roy74 schreef:

Ik lees niets over MB's delen? Dat blijft ongeacht overstap naar combivoordeel?

Aan het Onderling MB's delen wijzigt niets, dat voordeel is en blijft gewoon! 

Forum|alt.badge.img

Mijn ouders hebben nog een oude Telfort abonnement waarin ze konden kiezen uit onder andere 5 euro combikorting op internet. Momenteel hebben ze genoeg punten voor level 3 combivoordeel. Stel dat ik of een van mijn ouders (woon nog onder hun dak) kiezen uit die keuzevoordelen, betekent dat dan dat ze die combikorting verliezen? 

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 4 februari 2025

@Ikhebzininpizza dat combivoordeel level 3 is natuurlijk net zoiets als de combikorting. En grote kans dat de level 3-korting groter is dan die vijf euro voordeel van nu.

Marco06061971
Topper
Forum|alt.badge.img

Voor de zekerheid. Ik zit in level 1 en heb al ESPN Compleet met entertainmentkorting van € 5,--.  Ik hoef niets te doen en krijg bij mijn eerstvolgende rekening ESPN compleet gratis en mijn entertainmentkorting komt te vervallen, dus een totale korting van € 9,99 op mijn huidige rekening. Of moet ik toch nog iets hiervoor doen? 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 4 februari 2025

@Marco06061971 Je moet je dan wel omzetten naar deze voordelen volgens mij.

Anders blijft hetgeen wat je nu hebt lopen.

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 4 februari 2025

@Marco06061971 je zal wel eventjes moeten inloggen en kiezen voor “Ik wil een ander cadeau”.

Maar dat is momenteel vanwege de drukte eventjes niet mogelijk..

• 765 reacties
  • 4 februari 2025
Deezers schreef:

Ik neem aan dat de abonnementen HBO Max en Disney+ met reclame zijn bij niveau 2 in het tabel? De meeste klanten zullen dit waarschijnlijk lezen als de standaard of hoger want kpn noemt zelf wel 'met reclame' op de productpagina's maar zonder de termen in het tabel.

HBO Max Standaard is zonder reclame de Basic variant is met reclame. Bron 

Disney+ is lastiger te duiden bron

Door de gebruikte termen zou men zowel bij HBO Max als Disney+ geen reclame verwachten. Anders was het HBO Max Basic en Disney+ Standaard met reclame. Disney heeft voor dat abonnement jammer genoeg niet de term Basic gebruikt.

Forum|alt.badge.img

@XS4-Arjan ja dat snap ik dat ze ongeveer hetzelfde zijn alleen mijn ouders zijn zeer “gehecht” aan die 5,- korting (je had de keuze uit een soort korting dus of 5 euro korting, of gratis het pluspakket of iets anders gratis) dus vroeg me af of ze die korting ook verliezen net zoals de entertainment korting wat in het verhaaltje staat. ☺️

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 4 februari 2025
Ikhebzininpizza schreef:

@XS4-Arjan ja dat snap ik dat ze ongeveer hetzelfde zijn alleen mijn ouders zijn zeer “gehecht” aan die 5,- korting (je had de keuze uit een soort korting dus of 5 euro korting, of gratis het pluspakket of iets anders gratis) dus vroeg me af of ze die korting ook verliezen net zoals de entertainment korting wat in het verhaaltje staat. ☺️

Maar ze zullen zelf moeten kijken of dit nieuwe systeem voordeliger is voor ze.

Dat kan zomaar meer opleveren dan die 5 euro.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 648 reacties
  • 4 februari 2025
Marco06061971 schreef:

Voor de zekerheid. Ik zit in level 1 en heb al ESPN Compleet met entertainmentkorting van € 5,--.  Ik hoef niets te doen en krijg bij mijn eerstvolgende rekening ESPN compleet gratis en mijn entertainmentkorting komt te vervallen, dus een totale korting van € 9,99 op mijn huidige rekening. Of moet ik toch nog iets hiervoor doen? 

@Marco06061971 Als je niks doet/wijzigt, is jouw situatie (zover ik begrijp)

ESPN Compleet 14,99 euro - 5 euro combikorting = 9,99 euro per maand voor ESPN Compleet.

Wijzig je naar deze nieuwe methode onder Level 1 naar ESPN Compleet, ga je naar:

Gratis ESPN Compleet onder Level 1 = 0 euro voor ESPN Compleet per maand.

Edit; hier stond eerst 9,99 - 5 euro combikorting. Dat was fout, het is 14,99 - 5 euro combikorting wat het voor vandaag was.

• 765 reacties
  • 4 februari 2025
Ikhebzininpizza schreef:

Bij Telfort kreeg je en de €5,00 factuur korting en het pluspakket als vast internet/TV met mobiel werdt gecombineerd. Je hoefde helemaal niets te kiezen. Hebben/hadden je ouders alles via Telfort?

Alleen klanten die Telfort mobiel met KPN Internet/TV combineerde hadden keuzes.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 4 februari 2025
ikheetjeff schreef:
Marco06061971 schreef:

ESPN Compleet 9,99 euro - 5 euro combikorting = 4,99 euro per maand voor ESPN Compleet.

Wijzig je naar deze nieuwe methode onder Level 1 naar ESPN Compleet, ga je naar:

En dat staat er heel duidelijk (alleen nu is het te druk dus kan je niks doen)

Krijg ik automatisch de nieuwe Combivoordelen?

Nee, je krijgt niet automatisch de nieuwe Combivoordelen. Je moet dit zelf regelen via de MijnKPN-app.

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025

Rowi. schreef:

Bij Telfort kreeg je en de €5,00 factuur korting en het pluspakket als vast internet/TV met mobiel werdt gecombineerd.

Bij KPN ook.

Marco06061971
Topper
Forum|alt.badge.img
ikheetjeff schreef:
Marco06061971 schreef:

ESPN Compleet 9,99 euro - 5 euro combikorting = 4,99 euro per maand voor ESPN Compleet.

Bijna goed :-) Het is € 14,99 - € 5 = € 9,99, maar de vraag is eigenlijk of ik iets moet doen, of dat nu automatisch wordt geregeld? Daar lees ik wel iets over in de teksten, maar het is niet geheel duidelijk. Ik heb ook het gratis opneempakket ivm 2 ontvangers en die wil ik niet kwijtraken omdat ik zo in level 1 zit als iets toch zelf moet aanpassen.

• 765 reacties
  • 4 februari 2025
wjb schreef:

Rowi. schreef:

Bij Telfort kreeg je en de €5,00 factuur korting en het pluspakket als vast internet/TV met mobiel werdt gecombineerd.

Bij KPN ook.

Bij KPN alleen op de factuur van een mobiel abonnement zover ik weet niet op de thuisfactuur. Ik weet wel dat  destijds( 2016 tot 2019) de totaalkosten van alles bij Telfort aanzienlijk lager was dan alles bij KPN.

PeterG
Superuser
  • 60899 reacties
  • 4 februari 2025

Dit klopt niet ​@ikheetjeff .

ESPN Compleet is € 14,99. Minus € 5 entertainmentkorting betaalt ​@Marco06061971 nu dus € 9,99 voor het ESPN Compleet pakket. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 4 februari 2025
Marco06061971 schreef:
ikheetjeff schreef:
Marco06061971 schreef:

Bijna goed :-) Het is € 14,99 - € 5 = € 9,99, maar de vraag is eigenlijk of ik iets moet doen, of dat nu automatisch wordt geregeld? Daar lees ik wel iets over in de teksten, maar het is niet geheel duidelijk. Ik heb ook het gratis opneempakket ivm 2 ontvangers en die wil ik niet kwijtraken omdat ik zo in level 1 zit als iets toch zelf moet aanpassen.

Daar gaf Shyrin al antwoord op: het gratis opneempakket blijft zoals het was mits je een contractuele aanpassing doet (verlengaanbod of zo iets). Dit gaat puur om de combinatievoordelen.

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025
Rowi. schreef:
wjb schreef:

Rowi. schreef:

Bij KPN ook.

Bij KPN alleen op de factuur van een mobiel abonnement zover ik weet niet op de thuisfactuur. Ik weet wel dat  destijds( 2016 tot 2019) de totaalkosten van alles bij Telfort aanzienlijk lager was dan alles bij KPN.

Mobiel abonnement:

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 648 reacties
  • 4 februari 2025
PeterG schreef:

Dit klopt niet ​@ikheetjeff .

Marco06061971 schreef:

Bijna goed :-) Het is € 14,99 - € 5 = € 9,99

Sorrryyyy ​@Marco06061971 ​@PeterG Ik kon niet spieken in de app want die functie is tijdelijk niet beschikbaar dus ik dacht warm te zitten, maar helaas liet mijn geheugen mij toch weer in de steek. 😅

Marco06061971 schreef:

maar de vraag is eigenlijk of ik iets moet doen, of dat nu automatisch wordt geregeld? Daar lees ik wel iets over in de teksten, maar het is niet geheel duidelijk. Ik heb ook het gratis opneempakket ivm 2 ontvangers en die wil ik niet kwijtraken omdat ik zo in level 1 zit als iets toch zelf moet aanpassen.

Je moet wel iets doen om dus ipv 9,99 euro (bedrag min oude combikorting 5 euro) straks 0 euro te betalen. Je moet in MijnKPN straks bevestigen onder Level 1 dat je daar gebruik wilt maken.

Vóór deze wijziging lieten wij Netflix al via KPN lopen, waardoor we -5 euro combikorting dus netto 8,99 euro betaalde. Dat stond (voor ik een wijziging doorgaf) zo er uit:

Toen drukte ik weer op “Netflix Standaard” en bevestigde ik die keuze en nu is die dus 0 euro per maand.

• 765 reacties
  • 4 februari 2025

Aha ​@wjb die entertainment korting is van een latere datum  2019 (Hussel) daarvoor moest men wel een abonnement op een streamdienst afnemen bij jouw dus Spotify.

Dat staat volledig los van de Telfort € 5.00 factuur korting. Voor Hussel, kende KPN die Combivoordeel korting niet.

Waar het mij om gaat als in huize ​@Ikhebzininpizza  geen streamdienst via KPN wordt afgenomen weet ik niet of er veel voordeel zal zijn. En dat die korting bijna zeker gaat verdwijnen als voor deze nieuwe methode wordt gekozen. Dat was namelijk de vraag.

PeterG
Superuser
  • 60899 reacties
  • 4 februari 2025

Daar had je de app niet voor nodig gehad ​@ikheetjeff 😁😉.

De prijs van ESPN staat op de site http://kpn.com/espn. En de entertainmentkortingainment (€ 5) is bekend. 

Dan maar in tweeën: entertainment korting 

Reageer