Skip to main content

Hallo, 

Sinds begin maart 2022 zou ik als welkoms cadeau de Microsoft Surface go 3 ontvangen na het afsluiten van een abonnement. Helaas tot nu toe niets ontvangen 3 maart zouden post.nl aan de deur zijn geweest, nadien op 6 april. beide data was ik thuis. Het pakket is nooit echt aangeboden aan mijn deur. Ik heb op beide data andere pakketten ontvangen, maar niets van Kpn.

Ik heb er helaas geen vertrouwen in dat het nog echt afgeleverd wordt bij mijn huis. 

*Admin: afgesplitst van originele topic

Welkom op het forum @mark111! Ik snap dat je graag je Surface go 3 in ontvangst wilt nemen! De uitlevering wordt gedaan door Sidekix. Je kan die dan ook het best bellen en telefonisch vragen of er iets mis is gegaan bij de verzending. Je kan ze bereiken op 088 - 623 7006 op werkdagen van 08:00 tot 21:00 of op zaterdag van 10:00 tot 16:00. Dit is tegen lokaal tarief.

Ik kan me niet voorstellen dat het daarmee niet opgelost is. Mocht dat onverhoops toch zo zijn vul dan je profiel in en laat hier ook even weten wat het antwoord van Sidekix was. Maar ik verwacht dat je na dat belletje snel je Surface go in handen hebt. 😉