Skip to main content

Mijn dochter haar mobiel wordt door ons betaald nu wil zij haar eigen mijnkpn hoe kan ik haar ontkoppelen van mijn vrouw

als ik haar verbetg en bij eigen mijnkpn koppel komt mijn vrouw er ook bij te staan? Hoe moet het?

Ze zal zelf een kpn account moeten maken. Waarop je inlogt met kpn id wat ze ook even moet maken.

Laptop: zet de cursor op MijnKPN rechtsboven en kies dan onderaan de popup voor Account maken.

Daarna inloggen en onder Producten kiezen voor product toevoegen. Het (mobiele) abonnement wordt dan automatisch uit jullie MijnKPN verwijderd.

Een abonnement kan maar met één MijnKPN gekoppeld zijn.

MB's kunnen alleen gedeeld met nummers die in één en hetzelfde MijnKPN account staan.


Hoi @Raas1. Hebben jouw vrouw en dochter hetzelfde klantnummer? In dat geval kan je het beste contact opnemen met KPN. Nadat ze gescheiden zijn kan je de stappen in het bericht hierboven doorlopen. Wanneer de mobiele abonnementen een eigen klantnummer hebben kan je gelijk al de stappen hierboven volgen. MB's delen kan alleen met KPN Mobiel abonnementen die op hetzelfde adres aangemeld staan.

 


Reageer