Gaat KPN er nog wat aan doen zodat de app ook op mijn telefoon gaat werken?
Admin edit: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt
Je werd gevraagd om een apart topic aan te maken als het inloggen nog niet werkte,
Afgelopen week was er een korte verstoring met MijnKPN, maar deze is inmiddels verholpen. Ik begrijp dat je nu nog steeds een foutmelding krijgt, als je probeert in te loggen: “Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.?
Dat moet vast wel op te lossen zijn. Ik heb een aantal vragen om het plaatje voor mezelf compleet te krijgen:
- Gebruik je de app nu voor het eerst of heb je er eerder wel gebruik van kunnen maken?
- Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
- Lukt inloggen in MijnKPN Web wel? Dit is de link van MijnKPN Web
Ik ben benieuwd of je dan dezelfde foutmelding krijgt? - Wil je in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” in jouw Community profiel het e-mailadres van jouw KPN ID account noteren?
Het weekend staat voor de deur, dus mocht ik extra hulp nodig hebben om het voor je op te lossen, dan kan dat pas na het weekend. Gelukkig kun je de vakjes van de eerdere dagen in de Attentkalender nog steeds openen .
App gebruik ik voor het eerst.
App heb ik al 2x verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem.
Inloggen bij MijnKPN Web lukt wel.
E-mailadres ingevuld bij "Persoonlijke opmerkingen".
Eerder advies om wachtwoord te wijzigen hielp ook niet.
Als ik in de app inlog krijg ik wel de melding dat er een bericht naar de telefoon wordt gestuurd met een code, de verificatie in 2 stappen, vul ik die in dan krijg ik de melding: Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. En dat lukt al 2 weken niet!
Inloggen via de website op MijnKPN lukt wel begrijp ik. Krijg je daarbij ook die code via SMS?
Jawel, dat gaat al jaren goed.
Ik heb exact hetzelfde probleem als satfun51
We hebben achter de schermen navraag gedaan,
Ik wacht al 3 weken of de "Mijn KPN” app nog gaat werken op mijn Samsung telefoon. In het apart geopende topic hierover komt ook geen antwoord meer.
Admin: samengevoegd met je bestaande topic
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Wat vaak wilt helpen bij dit soort problemen, is om de gehele App van KPN van je smartphone te halen, en vervolgens weer vanuit de Google Play Store te downloaden.
Hiermee pak je ook gelijk de allerlaatste ge-update versie van de Mijn KPN App.
Log daarna weer in mijn je KPN ID, en dan zou het gewoon weer moeten werken.
Want momenteel zijn er geen storingen bekend met de Mijn KPN App, want zelf kan ik er gewoon probleemloos in.
Daarnaast is het ook belangrijk dat jouw samsung Smartphone up-to-date is met de laatste versie van het Android besturingssysteem, dus kijk ook of er nog een update voor je klaar staat.
Wil het dan nog steeds niet werken, de Mijn KPN App, laat het dan nogmaals even weten.
En vermeld dan daarbij om welke Samsung Smartphone het gaat, en welk model je hebt.
Helaas heb ik al meerdere keren geprobeerd om de KPN app opnieuw te installeren.
De melding die ik krijg is:
Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. Ik heb begrepen dat veel meer mensen hier last van hebben.
Ik heb een Galaxy A8 (2018).
Hoi
Welkom op de community van KPN.
In jouw geval ligt het aan het verouderde Android systeem op jouw Galaxy A8, deze krijgt namelijk géén updates meer en loopt hierdoor sterk achter.
Jouw Samsung heeft als laatste versie Android 9 terwijl we inmiddels al op Android 14 zitten.
Omdat je een verouderd toestel hebt, de al lange tijd geen updates meer ontvangt, ga je uiteindelijk problemen krijgen met onder andere geïnstalleerde Apps.
Daarnaast worden apps niet meer ondersteund vanaf een bepaalde Android versie, waardoor je ze niet meer op dat toestel kunt gebruiken, vaak ook uit veiligheidsoverwegingen.
En de Mijn KPN App kan in dit geval een mooi voorbeeld te zijn.
Er zijn momenteel geen problemen met de Mijn KPN App, anders stroomde de community wel vol met vragen hierover.
Ik raad je aan, om te kijken naar een nieuwe Samsung Smartphone met minimaal Android 13 of 14 erop, dan weet ik zeker dat de Mijn KPN App het gewoon weer doet.
Dan gaan we dat doen. In ieder geval werkt de app wel op de Iphone van mijn zoon.
Dan gaan we dat doen. In ieder geval werkt de app wel op de Iphone van mijn zoon.
Hoi
Dat verklaard al genoeg.
Zelf heb ik de iPhone 14 Pro Max, en daarop de draait de Mijn KPN App als een zonnetje.
Veel succes bij het zoeken en vinden van een nieuwe smartphone, weet zeker dat het je gaat lukken.
VEREIST ANDROID 8.0 EN HOGER.
Ik heb ook alles gedaan, KPN laat niet meer van zich horen en ik heb het inmiddels opgegeven.
Sorry, door de feestdagen liet een reactie wat langer op zich wachten! Jullie lopen allebei nog steeds tegen deze problemen aan? We weten op basis van bovenstaande info nog niet helemaal waar het probleem zich bevindt. De app ondersteunt inderdaad Android 8, dus daar ligt het in ieder geval niet aan.
Het inloggen met de verificatiecode verloopt ‘onder water’ via de browser. Kan het zo zijn dat je een verouderde versie van Chrome gebruikt? Als je naar de Chrome browser gaat en vervolgens rechtsboven op de drie puntjes klikt, naar ‘instellingen’ gaat en dan ‘over Chrome’, zie je de appversie. Welke heb je daar staan,
Het gaat bij jouw,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.