Skip to main content
Sticky

Ontdek de vernieuwde MijnKPN website: alles wat je moet weten!

• 15 januari 2025
  • 21 reacties
  • 551 keer bekeken
Ontdek de vernieuwde MijnKPN website: alles wat je moet weten!
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vanaf 15 januari 2025 lanceren we een frisse en verbeterde versie van de MijnKPN website. We hebben de site niet alleen een nieuw jasje gegeven, maar ook de gebruikerservaring verbeterd. Het wordt nu nóg gemakkelijker om je weg te vinden!

Wat verandert er voor jou?

• Gemakkelijker navigeren: De nieuwe MijnKPN is overzichtelijker, zodat je snel vindt wat je zoekt.
  • Je abonnementen zijn nu nóg eenvoudiger te bekijken: Alle informatie over je abonnementen, facturen en persoonsgegevens komt duidelijker in beeld.
  • Service en hulp bij de hand: Veelgestelde vragen en onze handige online tools zijn nu gemakkelijker te vinden.
  • Combivoordeel beter zichtbaar: Je ziet direct welke voordelen je hebt met jouw combinatie van onze  diensten.

Wat moet je doen?

Helemaal niets! De vernieuwde MijnKPN website is vanaf 15 januari beschikbaar voor al onze klanten. Je inloggegevens en wachtwoord blijven hetzelfde en je hoeft geen instellingen op je computer te wijzigen. We hebben alles al geregeld. 

Wat is er tijdelijk niet beschikbaar?

Omdat we de laatste puntjes op de i zetten, zijn er tijdelijk een paar zaken die je niet kunt inzien op de MijnKPN website: 

• Inzien van je mobiel verbruik (zoals het aantal verbruikte MB’s)
  • Extra mobiele bundels kopen
  • IP-adres bekijken
  • Gedetailleerde informatie over je abonnementen (zoals type abonnement en einddatum contract)
  • Het aanvragen van extra beltegoed na aanschaf van een Prepaid kaart

Maar geen zorgen, je kunt altijd alles en overal gewoon regelen via de MijnKPN app! En meer: 

Toon inhoud
  • Persoonlijke gegevens aanpassen 

• Privacy-instellingen aanpassen 

• MB's delen

• Extra bundels aan- of uitzetten 

• Wifiverbinding controleren en verbeteren 

• De status van je bestelling volgen 

• Donkere modus (dark mode) aanzetten 

• De taal van de app aanpassen (Nederlands of Engels) 

Meer informatie lezen over MijnKPN en de MijnKPN app? Wat is MijnKPN en de MijnKPN app?

We zijn er bijna! ​​​​​​​

Wij ronden de puntjes op de i langzaam maar zeker af, maar neem je alvast een kijkje? MijnKPN Web

Heb je nog vragen of feedback? Laat het ons gerust weten!

21 reacties

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 148 reacties
  • 15 januari 2025

Dag ​@Shyrin van KPN , ik heb zowel een vraag alsook feedback :-)

Vraag 1: hoelang is dat ‘tijdelijk’ in “Wat is er tijdelijk niet beschikbaar?”

Vraag 2: waarom probeert men mij entertainment pakketten aan te smeren terwijl ik geeneens TV in mijn abonnement heb?

Feedback:In mijn combivoordeel staat “Gratis Dubbele Data op al je mobiele abonnementen”, ik heb ook een data abonnement (0970 nummer) van 1 GB/Maand en deze data is absoluut niet verdubbeld!

• 3243 reacties
  • 15 januari 2025
Dicksooo schreef:

waarom probeert men mij entertainment pakketten aan te smeren terwijl ik geeneens TV in mijn abonnement heb?

Ik weet niet om welke pakketten het gaat. Maar bijvoorbeeld Netflix of HBO ofzo kan je ook afnemen zonder dat je tv van KPN hebt. 

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 148 reacties
  • 15 januari 2025
Marlon92 schreef:

Ik weet niet om welke pakketten het gaat. Maar bijvoorbeeld Netflix of HBO ofzo kan je ook afnemen zonder dat je tv van KPN hebt. 

En waarom zou iemand dat willen doen? Dan toch beter rechtstreeks bij Netflix of HBO of zo?

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 15 januari 2025

Ziet er fris uit! Wel een dingetje: als ik naar abonnement wijzigen ga, kom ik in de oude omgeving terecht. Na wat rondkliken kwam ik erachter dat ik niet meer terug kwam bij de frisse nieuwe omgeving.

Maar goed, puntje op de i schat ik zo.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17569 reacties
  • 15 januari 2025

Hallo ​@Dicksooo 

1. Ik heb gehoord: dit moet (hopelijk😉) februari of maart voorbij zijn.
  2. Als je kiest voor SpotifyNetflixXbox Game Pass UltimateStorytelDisney+HBO Max, of Viaplay kun je Entertainmentkorting krijgen op je internetabonnement (zonder TV).

3. Heb je het data abonnement (0970 nummer) gekoppeld in MijnKPN en is het aangemeld voor Combivoordeel? Ook de data bundel voor een mobiel abonnement met alleen data wordt verdubbeld. (KPN Combivoordeel voorwaarden)

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 148 reacties
  • 15 januari 2025

Dag ​@RBxx

1. Bedankt voor de info.
  2. Nooit geweten, staat ook nergens in mijn abonnementsinstellingen.
  3. Dat data abonnement staat wel degelijk (en al jaren) in Mijn KPN, naast het mobiele spraak en data abonnement waarvan de data wel verdubbeld is, ik denk dat deze data op dit 0970 nr niet verdubbeld wordt omdat dit data abonnement afstamt van mijn XS4ALL abonnementsvorm, maar dan moet men niet iets beweren als “Gratis Dubbele Data op al je mobiele abonnementen”.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7087 reacties
  • 16 januari 2025

Bedankt voor jullie vragen, reacties en feedback!

Zo fijn, als er al een profiel ingevuld is met klantgegevens: zo heb ik direct even kunnen meekijken, ​@Dicksooo.

Je hebt inderdaad een data-abonnement dat voortkomt uit je XS4ALL-abonnement. Dit abonnement ontvang je op onze kosten. De data van dit abonnement wordt inderdaad niet verdubbeld. Ik zag dat de optie 'Onderling MB's delen' nog niet actief was, dus ik heb deze voor je geactiveerd. Als je hiervan gebruik wilt maken, kan dat nu!

Dicksooo schreef:

Feedback:In mijn combivoordeel staat “Gratis Dubbele Data op al je mobiele abonnementen”, ik heb ook een data abonnement (0970 nummer) van 1 GB/Maand en deze data is absoluut niet verdubbeld!

Ik heb je feedback doorgegeven aan het verantwoordelijke team: dank! 

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 148 reacties
  • 16 januari 2025

Dankjewel ​@Shyrin van KPN 

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Shyrin van KPN 

Wat een goede verbetering van de online versie van Mijn KPN.
Zeer overzichtelijk en vrijwel dezelfde layout als in de app.
Ik vond de vorige (oude) online versie van Mijn KPN echt ouderwets en onoverzichtelijk, en ook niet meer van deze tijd.

Dus een zeer goede stap vanuit KPN, kan niet anders zeggen.
Nu alleen nog enkele puntjes op de iiii-tjes plaatsen en het is compleet.

Toch heb ik nog een goede feedback voor het team achter Mijn KPN, en dat is ook om de “Dark Modus” ook te implanteren in de online versie, eventueel door middel van een schakelaar die de klant dan aan of uit kan zetten.

Dat leest een stuk rustiger, en is ook beter voor de ogen.
Plus dat je de online versie van Mijn KPN, ook hierin gelijk trekt met de app versie.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10743 reacties
  • 17 januari 2025

Fijn om te lezen dat de de nieuwe omgeving bevalt ​@Michel.uit.Arnhem. De optie om ook hier een "Dark Modus" te implementeren geven we door aan het verantwoordelijke team. 

• 780 reacties
  • 18 januari 2025

Het ziet er inderdaad fris uit, toch een voor mij een Minpunt ik hoef echt alleen mijn eigen producten te zien en geen reclame voor mobiele abonnementen.

Als ik op Producten tik zie ik netjes de afgenomen thuis producten. 

Maar ook lokkers voor producten die ik niet afneem. Dat hoort hier gewoonweg niet thuis, het komt nu meer over als marketing tool.

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
Rowi. schreef:

Het ziet er inderdaad fris uit, toch een voor mij een Minpunt ik hoef echt alleen mijn eigen producten te zien en geen reclame voor mobiele abonnementen.

Als ik op Producten tik zie ik netjes de afgenomen thuis producten. 

Maar ook lokkers voor producten die ik niet afneem. Dat hoort hier gewoonweg niet thuis, het komt nu meer over als marketing tool.

Heb ik totaal geen last van binnen Mijn KPN omgeving.
Bij wordt er geen reclame gemaakt of lokkertjes gepresenteerd voor producten en/of diensten die ik niet afneem bij KPN.
Ik heb een keurig, schoon en fris Mijn KPN account in nieuwe style.

• 780 reacties
  • 18 januari 2025

@Michel.uit.Arnhem dat is dan waarschijnlijk of eigenlijk wel zeker omdat je ook mobiele telefonie afneemt.

Ik klik op producten dan zie ik dit.

prima het Entertainment of extra's toevoegen heb ik vrede mee.

Dan een stukje verder naar beneden en zie ik toch echt heel schreeuwerige reclame om ook mobiel af te nemen.

Dat hoort gewoon weg niet in een overzicht van Mijn producten thuis ik noem dit pure reclame en marketing, wat ik helaas niet uit kan zetten. Voor mij een verslechtering.

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Rowi. 

Ik neem inderdaad alle diensten af bij KPN, dus ook een mobiel abonnement en een data abonnement voor mijn iPad.

Behalve televisie, daarvoor heb ik een abonnement bij NLZIET.

Je kunt inderdaad speculeren of dit reclame is, ik denk dat het meer richting marketing gaat in dit geval, om je te wijzen op de combivoordelen die je dan krijgt.
Zou mij daar niet te druk om maken als ik jouw was, want je bent absoluut niet verplicht om een mobiele abonnement te nemen bij KPN.

En daarnaast, hoe vaak kijk je nu in Mijn KPN?
Een enkele keer, als het nodig is.

• 780 reacties
  • 18 januari 2025

Marketing en reclame is natuurlijk een pot nat. En inderdaad hoef ik weinig in de Mijn KPN omgeving te kijken, toch hoort dit daar niet thuis. Er kan een mooie draai aan worden gegeven dat veranderd niets aan het punt dat hierdoor het doel niet meer wordt gediend.

• 222 reacties
  • 23 januari 2025

@Shyrin van KPN  heb nog een vraag/feedback :

Nu wordt er voor communicatie richting klant alleen het email van Mijn KPN account gebruikt, echter bij meerdere abonnementen is het niet noodzakelijk dat deze ook op de zelfde persoon en daarmee het zelfde email adres als vermeld onder Mijn KPN account moeten staan. 

Wat ik daarom nog mis en graag toegevoegd zie worden is dat je per abonnement ook een extra/apart email adres kan opgeven waar de communicatie t.b.v. van dat abonnement naar toegestuurd wordt. 

De toevoeging van dat email adres , past denk ik goed onder “Persoons- en betaal­gegevens” per abonnent in zowel de MijnKPN App als op de MijnKPN website.

Geen idee of ik deze feedback ook bij het ontwikkel team onder de aandacht kan brengen?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7735 reacties
  • 23 januari 2025

@Radioman Ik snap wat je zegt. MijnKPN kan echter aan slechts 1 e-mailadres gekoppeld worden. Alle abonnementen die je aan dit KPN account toevoegt, vallen daarmee onder de contactgegevens van dat KPN account. Wil je voor ieder abonnement eigen communicatie? Dan kan je voor deze abonnementen een eigen account aanmaken.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 301 reacties
  • 24 februari 2025

Omdat het allemaal tijdelijk nog niet werkt op de site moet je een QR-Code scannen, dat is prima.

Nu heb ik de KPN App open en wil ik scannen en wat zegt de KPN App dan, dat ik alleen KPN QR-Codes kan scannen en dit is nou een KPN QR code volgens mij. Uiteindelijk lukt het dan met de QR Scanner van mijn browser en kom ik waar ik heen zou moeten gaan.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15448 reacties
  • 24 februari 2025

Welke QR code bedoel je precies ​@MandersOnline?

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 301 reacties
  • 24 februari 2025

Dit is een voorbeeld als ik druk op Abonnementsgegevens (Wat een rot woord😓)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15448 reacties
  • 24 februari 2025

Ah die, die werkt hier inderdaad niet mee. Je kunt wel inloggen op je MijnKPN op een ander apparaat met de scanner op je telefoon.