Ik ga weer terug naar Ziggo
De kans bestaat wel dat je bij Ziggo ook niet meer de ontvanger krijgt die je eerder had; misschien iets om van te voren uit te zoeken.
Hallo @Jordivanw , het thuisabo zit je minimaal 1 jaar aan vast als de 14-dagen zichttermijn al voorbij is, maar het tv abonnement binnen het pakket kun je na minimaal 1 maand gebruik opzeggen.
Waarom ben je overgegaan dan als KPN zo slecht bevalt .. ? 🥸
Persoonlijk kan ik me niet vinden gelukkig dat alles ruk is & veel storingen.
Succes!
Persoonlijk vind ik de tv bij Ziggo ook beter. (Vlaamse zenders terug kijken, zonder opname, zelfde beeldkwaliteit tussen live en terugkijken/opnames)
Je kan binnen contract periode ook je tv abonnement opzeggen en bijvoorbeeld is kijken naar nlziet en/of canal+. Dit verloopt wel via app’s maar kan je ook kinder en volwassen profiel in aanmaken.
Je kan ook het abonnement afkopen. Maar dat zal je een behoorlijke duit gaan kosten.
Hallo @Jordivanw ,
Overweeg anders voor de resterende duur van jouw contractperiode om een extra Digitenne-decoder te huren voor vijf euro per maand.
Dat is heel eenvoudig TV kijken naar de 30 meest bekeken TV-zenders zonder poespas.
Je kunt dat via Mijn KPN eenvoudig aanvragen en uitzetten.
Alleen als je het standaard tv-abo uitzet kost Digitenne veel meer @Jordivanw €18 per maand.
Dankjewel allemaal voor de reacties. Is en blijft een drama... Ik ben bang dat ik gewoon nog 8 maanden moet wachten
Fijne avond
Dankjewel allemaal voor de reacties. Is en blijft een drama... Ik ben bang dat ik gewoon nog 8 maanden moet wachten
Fijne avond
Ik zou dus die acht maanden een Digitenne-ontvanger erbij huren. In combinatie met jouw huidige abonnement kost dat maar vijf euro per maand extra. Moet je uiteraard wel ontvangst hebben, maar dat heb je bijna overal. En de beeldkwaliteit is verrassend goed. Alle zenders vanaf positie elf zijn duidelijk beter dan KPN TV+. Vooral bij sportwedstrijden is dat goed zichtbaar. Bevalt het niet? Dan kun je het weer meteen opzeggen.
Maar 'Noordzee' wat is de meerwaarde van Digitenne?? Ik begrijp hem niet zo... Zou je mij dit kunnen en willen uitleggen?
Ik hoor het graag
Jij geeft aan dat je nu veel problemen hebt met TV-kijken.
Hoe moeilijk moet het zijn om voor die kleine van 6 jaar oud, even een code überhaupt ergens op te zetten, nee dan verzin je kinderslot wat savonds direct alle zenders bijna om je pincode vraagt.
STORINGEN STORINGEN EN NOG EENS STORINGEN!!!! HAPEREND BEELD. WIFI WEG. KPN ECHT SLECHT
Wat ook zo irritant is, is dat regelmatig het beeld niet gelijk loopt met wat er gezegd wordt.
Qua voetbal is het helemaal ruk. ( ok dit had ik vantevoren kunnen uitzoeken)
Het menu slaat ook werkelijk alles. Allemaal zo ingewikkeld en moeilijk gemaakt terwijl dat niet hoeft.
Dat kun je met Digitenne allemaal voorkomen. Het gaat je een hoop ergernissen schelen.
Dus deze onderstaande klachten zijn daarmee weg:
Hoe moeilijk moet het zijn om voor die kleine van 6 jaar oud, even een code überhaupt ergens op te zetten, nee dan verzin je kinderslot wat savonds direct alle zenders bijna om je pincode vraagt.
STORINGEN STORINGEN EN NOG EENS STORINGEN!!!! HAPEREND BEELD. WIFI WEG. KPN ECHT SLECHT
Wat ook zo irritant is, is dat regelmatig het beeld niet gelijk loopt met wat er gezegd wordt. Qua voetbal is het helemaal ruk. ( ok dit had ik vantevoren kunnen uitzoeken)
Het menu slaat ook werkelijk alles. Allemaal zo ingewikkeld en moeilijk gemaakt terwijl dat niet hoeft.
dus conclusie met digitenne:
- per zender makkelijk code of per app!?
- nasynchronisatie dus goed!?
- alle voetbal???!!!
dankjewel alvast
Als je een aanvullend abonnement hebt op ESPN Compleet, dan heb je via Digitenne ook ESPN 2 en ESPN 3. ESPN (1) zit bij de standaard zenders.
Niks geen app, gewoon rechtstreeks uit de ontvanger of als je een moderne TV hebt zelfs direct uit jouw TV.
Verder totaal geen ellende. Gewoon lekker TV-kijken. Gaat niet via internet, dus niet afhankelijk van WiFi.
https://www.kpn.com/televisie/digitenne
Hou rekening bij digitenne dat je niet uitgesteld kan kijken. Tenzij je het programma opneemt via je tv. Je kan dan vaak niets anders meer live kijken als je opneemt, behalve 1,2,3 regio kanalen lukt nog wel. En dit kan alleen met een cam module in je tv. De digitenne kpn tv ontvanger kan helemaal niet opnemen.
Hou rekening bij digitenne dat je niet uitgesteld kan kijken. Tenzij je het programma opneemt via je tv. Je kan dan vaak niets anders meer live kijken als je opneemt, behalve 1,2,3 regio kanalen lukt nog wel. En dit kan alleen met een cam module in je tv. De digitenne kpn tv ontvanger kan helemaal niet opnemen.
Je hebt daarvoor dan ook nog de TV+-app beschikbaar. Die gebruikt mijn vrouw soms. (Zelf kijk ik alleen live-TV) Bij ons is de TV+-app de back-up voor het geval er een storing is bij Digitenne. Maar dat komt zelden voor.
Dit is allemaal wel heel technisch voor mijn doen, wel heel fijn dat jullie behulpzaam zijn…
Ik heb alleen geen aanvullend pakket voor ESPN, maar bij ziggo kon je gewoon alles uefa cup en champignons league kijken op tv…
Op alleen youtube had ik een code... zo makkelijk
En voor gratis Europees voetbal ben je inderdaad aangewezen op internet:
bron:
https://www.kpn.com/beleef/blog/voetbal-kijken-bij-kpn.htm
Hoe kan ik Europees voetbal kijken bij KPN?
Je kan je gratis aanmelden voor Ziggo Sport Free. Daarmee kijk je vanaf augustus de Europese wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales. Gratis met de Ziggo GO app op je smart tv, smartphone, tablet of laptop.
Makkelijk voetbal kijken zonder over te stappen
Ook de komende seizoenen kan je bij KPN makkelijk voetbal kijken, zonder dat je hoeft over te stappen naar Ziggo. Als KPN-klant heb je namelijk gratis toegang tot alle Nederlandse clubs in Europa. En met het Ziggo Sport Totaal pakket bij KPN kan je ook alle andere wedstrijden live bekijken. Als echte voetballiefhebber zit je bij KPN dus goed.
Registreren voor het gratis voetbal kan hier:
https://www.ziggogo.tv/nl/home
of
https://www.ziggo.nl/uefa/aanmelden
Verder kan je eventueel de uitzendingen casten naar jouw tv toe met behulp van een Chromecast.
Maar heren ik wil helemaal niet bijbetalen. Bij ziggo zat het er allemaal gewoon bij in het pakket. Ik wil gewoon alle champions leage kijken met kpn GRATIS. IK heb nu 2 tv ontvangers, 1 boven 1 beneden. Jullie eigenlijk 1box weg en daarvoor in de plaats zo'n kaartje digitenne??
Hi @Jordivanw en welkom bij de KPN Community. Fijn dat je hier al hulp hebt gehad en wat jammer om te lezen dat de diensten zo tegenvallen.
Ik ga alles even puntsgewijs bij langs, kijken of we het beter kunnen krijgen:
Wifi
- Heb je de Wifi Manager al eens doorlopen? Die verbetert de wifi dus ik ben benieuwd of jij daarna ook verschil merkt.
- Neem voor de zekerheid ook onze tips voor het oplossen van trage en wegvallende wifi door. Wie weet staat de oplossing daar ook al tussen
TV geluid
Youtube blokkeren
- In dit topic zijn een hoop tips gegeven over hoe je Youtube kunt blokkeren/uitzetten.
Hopelijk werken die tips ook voor jou!
Digitenne kun je inderdaad ook altijd overwegen. Als je deze bij je abonnement neemt kun je hem ook even testen en na een maand weer opzeggen, mocht die niet bevallen.