Skip to main content
Beste heer, mevrouw,



Naar aanleiding van de, door uw collega, verstuurde monteursbon (zie bijlage) deze mail.



Afgelopen week maakte ik telefonisch een afspraak. Er zou een monteur komen om te kijken naar de experiabox en de draadloze verbinding op mijn huisadres (***). Deze afspraak stond gepland op dinsdag 16 juli 2019 tussen https://about:blank uur. Hiervan kreeg ik ook netjes een bevestiging en een herinnering.



Tot mijn verbazing is de monteur niet geweest op de genoemde afspraak. Dat was erg jammer omdat ik hiervoor 2 afspraken had verzet. https://about:blank was de monteur er nog steeds niet. Naar aanleiding hiervan nam ik contact op met KPN. Ik had chatcontact met Demi. Demi stond mij zeer vriendelijk te woord, waarvoor mijn complimenten. In deze mail zitten een aantal foto’s, die ik maakte van de app. Ook vertelde zij mij dat er een andere afspraak stond gepland. Deze afspraak was helaas niet met mij gecommuniceerd. Ik moest ook helaas gister https://about:blank weg, waardoor er niemand thuis was om de monteur te ontvangen. Dit heb ik ook gecommuniceerd met Demi. (Zie foto’s). Met demi sprak ik af dat ik vandaag, woensdag 17-7-2019 een nieuwe afspraak kon maken.



Met grote verbazing las ik gister middag de mail met daarin de monteursbrief.



De monteur schrijft dat hij herstelwerkzaamheden heeft verricht. Echter, ik was niet thuis en heb de monteur helemaal niet ontmoet. De monteur heeft hiervoor zelf getekend.



Wel heb ik gisteravond de verbinding en de televisie gecontroleerd. Helaas is er niets veranderd!



Ik vind een aantal dingen vreemd/kwalijk.

1. Er was geen monteur aanwezige op de gemaakte afspraak.

2. Van een volgende afspraak was ik niet in kennis gesteld.

3. De monteur heeft een monteursbon getekend, maar deze is niet bij mij binnen geweest.

4. De herstelwerkzaamheden waar in de monteursbon over wordt geschreven hebben geen resultaat opgeleverd!



Graag zie ik uw reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,



Remco Volman-Jopp



(Kort bericht door versturen via telefoon)



Admin: 06-nummer en e-mailadres verwijderd en opgeslagen in je profiel
Hallo Remco, welkom op het forum! Wat een bijzonder vreemde gang van zaken! Ik ga dit zeker intern uitzoeken, morgen kom ik sowieso met meer informatie hierover. Voor wat betreft de problemen: is er inmiddels wel een nieuwe monteur geboekt?
Hallo Marcia,



Dank je wel voor je reactie. Er is inmiddels een nieuwe afspraak gemaakt. Ik hoor graag van je welke info je hebt.
Er is een interne communicatiefout geweest, wat dit veroorzaakt heeft. Ik zie namelijk dat er wel degelijk een monteur is geweest. Alleen niet bij jou, maar in de wijkcentrale. Deze heeft het draad hersteld en doorgemeten dat het weer in orde zou moeten zijn. De collega heeft echter tegen jou gezegd dat het een wifi probleem is en dat de monteur daadwerkelijk naar jou toe komt.



Er is, dat begrijp ik uit jouw verhaal, ook sprake van een wifi issue, maar dat was dus maar een deel van het verhaal. De monteur die nu gepland is, komt daadwerkelijk bij jou aan huis om daar naar te kijken. De andere monteur was hier niet voor bedoeld. Ik verwacht ook zelf dat deze wat uitgelopen was en toen zelf de afspraak heeft verplaatst. Hij heeft ongetwijfeld gedacht: ik hoef toch niet naar de klant, dus ik hoef deze er niet van op de hoogte te stellen.



Mijn excuses voor deze verwarring en ik hoop dat het nu in orde gaat komen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?