Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening volume en TV uitzetten werkt niet meer

• 25 juli 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

DeadlyMartin
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

De KPN afstandsbediening doet de functies volume, mute en tv uitzetten ineens niet meer.

Hij heeft het jaren gedaan maar nu ineens werkt tie niet meer, ik heb alle koppelcodes, snelcodes en resetten wel gedaan, maar ik krijg hem maar niet meer aan de praat.

Zappen enzo werkt wel alleen de functies voor de tv zelf niet meer.

Ik heb een Arris Vip 5202 ook de afstandbediening ervan met zwarte achterkant.

Kwa TV een Samsung uit 2020

Hopelijk heeft iemand het verlossende antwoord zodat alles weer werkt naar behoren.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@DeadlyMartin ,

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38574 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2025

Hallo ​@DeadlyMartin ,

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo ​@DeadlyMartin, in dit geval ga ik mee met het gegeven advies. Bestel gratis een vervangende afstandsbediening en stem die vervolgens af op jouw televisie

Reageer