Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening defect

• 21 januari 2019
  • 5 reacties
  • 144 keer bekeken

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
Hallo Hendrik,

Ik lees dat jij in Friesland woont. Heb je nog niet jouw oude Digitenne-ontvanger omgewisseld?

Want volgende maand is jouw oude ontvanger waardeloos, want dan gaat Friesland over naar DVB-T2.
En dan heb je de nieuwe ontvanger nodig.

(Als je geen digitenne hebt, zit je nu in het verkeerde forum.)

Beste antwoord door Noordzee

Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan kan een moderator jou gratis een nieuwe afstandsbediening toesturen.
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Noordzee schreef:
Hallo Hendrik,

Ik lees dat jij in Friesland woont. Heb je nog niet jouw oude Digitenne-ontvanger omgewisseld?

Want volgende maand is jouw oude ontvanger waardeloos, want dan gaat Friesland over naar DVB-T2.

Ik heb geen flauw idee? Hoe kan ik dat eventueel zien of kunt u dat via onze klantnummer bekijken?

Hendrik Wassenaar schreef:

Noordzee schreef:
Hallo Hendrik,

Ik heb geen flauw idee? Hoe kan ik dat eventueel zien of kunt u dat via onze klantnummer bekijken?

Wij hebben interactieve tv ..................

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Auteur
  • Superuser
  • 37147 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2019
Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan kan een moderator jou gratis een nieuwe afstandsbediening toesturen.

Noordzee schreef:

Als het goed is was alles al bij mijn profiel ingevuld 😉

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 23 januari 2019
Hoi @Hendrik Wassenaar, Ik zie dat mijn collega Paul je al geholpen heeft in het verzameltopic. Mocht je toch nog vragen hebben, laat je het dan weten?