Ik heb sinds deze week een Salora 24HA220/1. De kpn afstandsbediening is gekoppeld en met de code 328 kan ik geluid en kanalen kiezen.
echter met de home knop opent wel het menu en kan ik met de knop omhoog naar start maar kan dan niet naar rechts om bijv. “Nu op tv” , “ gids” , “opgeslagen” enz te kiezen.
wie heeft de oplossing.
Beste antwoord door Marcel Thomassen
@PeterG en @Alex van KPN
Sorry ik had de reactie van de moderator over het hoofd gezien, zeker omdat de oplossing van Peter werkte . Maar de box herstellen naar fabrieksinstellingen heeft helemaal correct uitgepakt. Dus dank voor jullie hulp, we gaan weer ouderwets van de KPN box genieten.
Even voor de duidelijkheid, je kunt dus wel je Salora TV bedienen qua geluid maar verdere functies die nu niet werken zijn binnen de TV+ box? Dit heeft namelijk geen verband met de instellingen van jouw TV zelf. De enige functionaliteit die hier wordt meegegeven is de aan/uit en het geluid.
waarschijnlijk heb ik me wat ongelukkig uitgedrukt met kanalen kiezen bedoelde ik dat P+ en P- “gewoon” werkt. Ik kan met de knop >|| pauzeren dus dat werkt allemaal.
als ik op de knop met het huisje klik krijg ik dit scherm
je ziet linksonder dat hij bij de huidige zender staat. Ik kan nu opende ring rond ok naar boven klikken dan kamt hij ook op start met naar rechts of links geeft geen reactie. Wel brandt het groene lampje als ik op < of > klik
APPS en zo prima. de zender is omcirkeld maar start niet meer geselecteerd dus dat lijkt dan beter. Alleen als ik start selecteer kan ik helemaal bovenin niet naar rechts. En eigenlijk is dat alleen vervelend voor de knop “opgeslagen” . We kunnen dan opgenomen films of documentaires niet terugkijken.
Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Zou jij de ontvanger ook eens helemaal willen resetten? En mocht dat ook niet helpen ook de afstandsbediening resetten?
Sorry ik had de reactie van de moderator over het hoofd gezien, zeker omdat de oplossing van Peter werkte . Maar de box herstellen naar fabrieksinstellingen heeft helemaal correct uitgepakt. Dus dank voor jullie hulp, we gaan weer ouderwets van de KPN box genieten.
Fijn om te lezen en dankjewel voor de terugkoppeling hier.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.