Skip to main content

Helaas lukt de oplossing van de topic-opener bij mij niet! :(
Het modelnummer van Arris is niet te vinden in mijn Samsung Televisie (Samsung QE43Q60R.). Kan KPN hier eens achteraan gaan? Volgens Samsung lijkt dit type Arris ontvanger nog niet ondersteund…

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Uhm, waar dan? :wink:


Ja, nu dan wel, @croongetuige! Ik was niet meer aan het opletten gisteravond, sorry! Wil je eens proberen of je de ZTE ZXV8001 (andere 4K ontvanger) kunt kiezen en of je dan wel gebruik kunt maken van de afstandsbediening?


Hi Marcia!

Haha, kan gebeuren! :grinning:
Dat was de oplossing die inderdaad in het andere topic genoemd was. Maar die werkt helaas niet voor mijn Samsung TV. Zou ik mogelijk nóg een ander modeltype Arris kunnen gebruiken? Het is een flinke waslijst (waaronder dus ook de genoemde ZXV8001) dat er verschijnt, alleen dus niet de VIP5202...


Je kunt de Arris VIP2952 nog eens proberen.. Ik ga ondertussen nog eens kijken of ik een andere oplossing voor je heb.


Helaas, ook die werkt niet! :slight_frown:
Bedankt in ieder geval alvast voor het uitzoeken!


Geen probleem! Gaat het trouwens alleen ‘gewoon’ om het koppelen van je afstandsbediening? Je kunt in dat geval ook de stappen op onze website voor het instellen van de afstandsbediening doorlopen. Dat moet wel gewoon werken! 


Nee, de Samsung afstandsbediening/SmartThings app kan dan gekoppeld worden aan de Arris TV-ontvanger. Zo heb je de losse witte afstandsbediening van KPN niet meer nodig en kan ik af met 1 AB. 😉


Ah, net andersom, check:ok_hand_tone1: