Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening koppelen met TCL modelnr 55P635

• October 25, 2025
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

kan de afstandsbediening van KPN+ niet koppelen met mijn TCL smart TVĀ modelnr 55P635

Beste antwoord door Marinus60

Heb gekozen voor een andere oplossing.Ā  Heb op kpn app geĆÆnstalleerd op de TV en kan nu alles met 1 afstandsbedieningĀ Ā doen.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 25, 2025

Hallo ​@Marinus60Ā .

Een overzicht van de codes staat in dezeĀ pdf met codes voor het koppelen van de afstandsbediening. (005, 327, 547, 548, 549, 625, 663)Ā 

Als je alle codes voor je merk hebt geprobeerdĀ hebt en het niet gelukt is, dan kan het zijn dat je toch de meegeleverde afstandsbediening van je TCL zult moeten gebruiken.Ā 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze community ​@Marinus60!

Ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent met de tips van ​@Noordzee. Je vindt ook in onze Kennisbank informatie over het koppelen van je afstandsbediening. We horen graag of het is gelukt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 27, 2025

Heb gekozen voor een andere oplossing.Ā  Heb op kpn app geĆÆnstalleerd op de TV en kan nu alles met 1 afstandsbedieningĀ Ā doen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 28, 2025

Bij mijn TCL werkt de code 547

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te lezen, en dankjewel voor de terugkoppeling ​@Marinus60! Veel kijkplezier toegewenstĀ šŸæ