Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening ontkoppelt zichzelf ieder uur

• January 12, 2025
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Ook hier valt opeens om het uur de ab weg. Eerst een scherm om de ab opnieuw te koppelen en daarna doet geen enkele knop meer. Alles werkt wekt via Google home. Het is dus echt een blue tooth probleem. Iemand een oplossing?

Heel vervelend zeker omdat ik al lees dat kpn het erbij laat zitten.of een stagiaire laat reageren. 

Gr. Ad

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@kompagne, op dit moment is het advies als volgt:

Voor degenen van jullie die nog problemen ervaren: het enige dat we kunnen doen is jullie adviseren om je afstandsbediening te resetten en volledig vers te koppelen. 

Fabrieksreset afstandsbediening

1. Druk 5 seconden tegelijk op de 🔴 en 🔵 knop bovenaan de afstandsbediening.
  2. Het LED-lampje brandt nu rood. Druk vervolgens op de OK knop.
  3. De rode en groene lampjes knipperen 2 keer. De afstandsbediening is gereset.
  4. Doorloop de instructies op het beeldscherm.

De reset zet de afstandsbediening terug naar de fabrieksinstelling. Je moet hem dan opnieuw koppelen met de TV+ Box én opnieuw afstemmen op je tv. 

Mocht bovenstaande het niet verbeteren, adviseer ik om een nieuwe afstandsbediening te bestellen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 12, 2025

Zie hier, daar kan je het melden.

Ze verzamelen daar de info, etc.

• Auteur
  • Topper
  • January 12, 2025

Topic is gesloten.

En wat daar stond heb ik allang gedaan.

Misschien kan iemand van de kpn reageen?

Midden in een programma wordt het scherm grijs om vervolgens de instructie te krijgen opnieuw te koppelen (7-9). Dat lukt, maar verder is de ab echt dood

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 13, 2025

​@kompagne 

Het forum is een klanten helpen klanten forum.

De link die ik vermeld, daar moet je het melden.

KPN is er mee bezig, zoals je in de link kunt lezen.

Via Updates kan je zien of hij erbij zit, ook daar kan je je op abonneren. Zie hier.

Forum|alt.badge.img+7
  • January 13, 2025

​@joop2011 , zoals ​@kompagne al zegt is dat topic waarnaar jouw link verwijst inmiddels gesloten en kan je daar dus niets meer melden.

KPN heeft het onderzoek gestopt.

• Auteur
  • Topper
  • January 13, 2025

Jij bent toch niet van de kpn of eigenaar van dit forum?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 13, 2025

Jij bent toch niet van de kpn of eigenaar van dit forum?

Vreemde opmerking.

Zoals ik al aangaf, het forum is een klanten helpen klanten forum. En we proberen jou te helpen.😉

Moderater kijkt ook mee en helpt ook.

We proberen je allemaal te helpen.

KPN heeft die topic gesloten, dat betekend dat KPN voldoende informatie heeft.

Hopelijk wordt het probleem bij de volgende update opgelost, zie mijn link naar updates. 

​@joop2011 , zoals ​@kompagne al zegt is dat topic waarnaar jouw link verwijst inmiddels gesloten en kan je daar dus niets meer melden.

KPN heeft het onderzoek gestopt.

Had ik begrepen, vandaar mijn link naar de updates.

Ik denk dat KPN voldoende informatie heeft. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Hallo ​@kompagne, op dit moment is het advies als volgt:

Voor degenen van jullie die nog problemen ervaren: het enige dat we kunnen doen is jullie adviseren om je afstandsbediening te resetten en volledig vers te koppelen. 

Fabrieksreset afstandsbediening

1. Druk 5 seconden tegelijk op de 🔴 en 🔵 knop bovenaan de afstandsbediening.
  2. Het LED-lampje brandt nu rood. Druk vervolgens op de OK knop.
  3. De rode en groene lampjes knipperen 2 keer. De afstandsbediening is gereset.
  4. Doorloop de instructies op het beeldscherm.

De reset zet de afstandsbediening terug naar de fabrieksinstelling. Je moet hem dan opnieuw koppelen met de TV+ Box én opnieuw afstemmen op je tv. 

Mocht bovenstaande het niet verbeteren, adviseer ik om een nieuwe afstandsbediening te bestellen.Â