Skip to main content
Vraag

Alleen beeld en geen geluid Netflix op beide ontvangers

• March 9, 2026
  • 2 reacties
  • 6 keer bekeken

Regelmatig is het zo dat Netflix vastloopt en alleen geluid geeft en geen beeld bij het starten van een film/serie

Als het kpn kastje opnieuw wordt opgestart (stroom er even af) werkt het wel weer.

Dit gebeurt vrijwel elke dag 

Ik ervaar precies hetzelfde probleem op beide ontvangers, zowel op de bedrade als op de niet-bedrade variant. De enige oplossing die lijkt te werken is de stekker eruit halen en deze daarna weer opnieuw aansluiten.

Voor de rest functioneren de overige zaken, voor zover ik ze gebruik, gewoon prima.

Wel merk ik dat de niet-bedrade ontvanger vaker problemen geeft, ondanks dat de KPN SuperWifi-versterker er direct naast staat. Daarom vermoed ik dat het probleem toch bij de ontvangers zelf ligt.

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Van harte welkom in onze Community ​@radjam!

Om de topics overzichtelijk te houden en om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic van je vraag gemaakt. Ik lees dat Netflix bij jou ook vastloopt, op beide tv-ontvangers. Goed dat je het aankaart.

Net als in het andere topic ben ik naar een paar dingen benieuwd, om hier meer van te kunnen zeggen. Er is niet altijd één hapklare oplossing, zeker niet zonder voldoende informatie, vandaar een paar vragen:

• Welke tv-ontvangers heb je?
  • Hoe zijn ze precies aangesloten op je modem?
  • Hoe vaak gebeurt het dat Netflix vastloopt, en kan je de tv-ontvanger dan nog bedienen of ook dat niet?
  • En hoe gaat het met live tv kijken en andere apps (als je die gebruikt) - gebeurt daar hetzelfde of werkt dat wel goed? 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 11, 2026

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Zie ook deze topic.

Als je de Sagemcom DIW7022 hebt, kan dit de reden zijn.

Reden is daar anders, maar hoogstwaarschijnlijk toch hetzelfde.

Heb je de Arris, dat zijn eigenlijk geen mediaboxen.