Skip to main content
Vraag

Andere gegevens op de TV+ box dan in de TV+ app

• April 26, 2026
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik ben sinds kort van ITV naar TV+ overgestapt. Nu zie ik in de app op de iPad mijn oude iTV opnames staan maar op de TV box niet. Op de TV box worden ook allerlei opnames gepland en programma’s opgenomen die ik helemaal niet wil hebben.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 26, 2026

Heb je al gecontroleerd of het abonnementsnummer in de box jouw nummer is? Wat dus ook in je MijnKPN account staat.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 26, 2026

Beste ​@mimmel , dan staat jouw decoder misschien nog op het abo van iemand anders. Slordig van KPN als,dat zo is.

Even met KPN contact opnemen via de bekende kanalen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 27, 2026

Het lijkt inderdaad een ander nummer te zijn, maar als ik de instructies volg om het te wijzigen dan komt het gewoon terug, ik kan bij het opnieuw installeren ook niet inloggen (wel op google maar dat wil ik niet).

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 27, 2026

Het lijkt inderdaad een ander nummer te zijn, maar als ik de instructies volg om het te wijzigen dan komt het gewoon terug, ik kan bij het opnieuw installeren ook niet inloggen (wel op google maar dat wil ik niet).

Is de TV+ box niet resetten naar de fabrieksinstellingen? Dan begin je met een schone lei en met je eigen gegevens. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • April 27, 2026

Is de TV+ box niet resetten naar de fabrieksinstellingen? Dan begin je met een schone lei en met je eigen gegevens. 

Nee, de abo-nummer kan je niet resetten. Dit moet via KPN (voor het versturen in magazijn of klantenservice) gedaan worden. In praktijk kijk nu ​@mimmel gratis TV op kosten van andere klant, hij kan na 1 maand zijn TV opzeggen 🤣

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 27, 2026

Nee, de abo-nummer kan je niet resetten. Dit moet via KPN (voor het versturen in magazijn of klantenservice) gedaan worden.

Dan is het idd slordig van 'de verzender' dat deze aanpassing niet uitgevoerd heeft. Hopelijk kan dat alsnog op afstand via 0800-0402.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@mimmel, welkom op onze community! Wat hier precies aan de hand is weet ik niet maar dit klopt natuurlijk niet. Zou je eens met ons willen bellen? Dan kijken mijn collega's even mee! Je kunt daarvoor online een belafspraak maken