Ruim een week heb ik mijn abonnement “ verlengd “ en ipv xs4all (ook KPN maar dan andere naam) gekozen voor KPN internet+TV.
Waar ik nooit problemen heb gehad met de TV ontvanger van xs4all is het nu een heel ander verhaal! De streamingsdiensten hebben haperingen, het TV beeld geeft continu flikkeringen. Ik heb reeds verschillende keren contact gehad met KPN, alles gereset etc etc.
Ik heb dus nu ( na een dikke week ellende en frustratie en in het licht van alle andere berichten op dit forum over problemen met de TV+box) besloten om mijn verlenging te annuleren en bij xs4all te blijven (totdat ik een beter / net zo goed en goedkoper abonnement ergens anders heb gevonden).
Nu komt het: dit is niet mogelijk volgens KPN! Ik kan volgens KPN niet mijn keuze annuleren, hoewel dit binnen de termijn van twee weken ligt en in de voorwaarden is opgenomen !!! Dit omdat het NIET MOGELIJK zou zijn mijn oorspronkelijke xs4all - aansluiting van een week geleden (wat ook gewoon een KPN aansluiting is overigens) te herstellen!!
Ik kan wel opzeggen volgens KPN, maar dat wil ik niet, ik wil dus gewoon annuleren ! (omdat ik nu weet dat anders komende weken met kerst geen internet/tv zal hebben).
Blijkbaar weet men zich bij KPN ook geen raad met deze kwestie, niemand schijnt iets te weten hoe dit op telossen want er is nu een klacht namens mij aangemaakt om dit probleem te escaleren en ? een oplossing te vinden.
Mijn vraag is aan de community: 1) blijkbaar zijn de problemen met de tv+ ontvanger een herkenbaar en veelvoorkomend, is er een oplossing? 2) zijn er meer mensen die wilden annuleren binnen de bedenktermijn en die ook slechte ervaringen hebben met KPN?