Skip to main content
Beantwoord

Beeld bevriest af en toe

• 9 februari 2025
  • 10 reacties
  • 152 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Goedenavond,

Wat bij mij zeker de laatste 2 maanden voorkomt is dat tijdens tv kijken het beeld een 2 tot 3 tellen bevriest en daarna weer verder gaat. De uitzending gaat dan wel verder waar het was gestopt. Het gebeurt vooral op de npo 1 en 2 en toevallig vanavond op bbc first. Heeft hier iemand toevallig ook mee te maken gehad?

Beste antwoord door Erwin van KPN

​@Rene Las  Er zijn een hoop variabelen en ik denk dat jij het beste geholpen bent met één op één hulp.

Je kunt het beste een terugbel afspraak inplannen zodat een  collega jou terugbelt en vervolgen stap voor stap de zaak met jou gaat analyseren en eventueel de lijn doormeten.

De afspraak kun je heel gemakkelijk inplannen via deze link (zie onderaan de pagina)

Contact en klantenservice | KPN

Bekijk origineel

10 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 12 februari 2025

Hoi ​@Rene Las . Dat kan niet de bedoeling zijn.

Dit gebeurt bij live tv kijken, neem ik aan? Mag ik vragen hoe jij de tuner hebt aangesloten? Is dat via een kabel of draadloos? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 12 februari 2025

Draadloos maar het bevriezen is pas sinds de laatste 4 weken ongeveer. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 12 februari 2025

Vanaf 19:50 op npo 2 al 3 keer een bevroren beeld gehad. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 13 februari 2025

Ik zei dat ik draadloos keek maar er gaat wel een witte kabel van uit de muur naar het ontvangstkastje. Maar omdat ik mijn wifi wachtwoord moest invoeren tijdens installeren dacht ik dus dat ik draadloos tv keek. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 15 februari 2025
Rene Las schreef:

Ik zei dat ik draadloos keek maar er gaat wel een witte kabel van uit de muur naar het ontvangstkastje. Maar omdat ik mijn wifi wachtwoord moest invoeren tijdens installeren dacht ik dus dat ik draadloos tv keek. 

Dat maakt het een tikkeltje ingewikkelder.  Kun je met zekerheid zeggen dat je nu bekabeld kijkt?

En kun je nagaan waar die witte kabel naartoe gaat? Ik ben namelijk benieuwd of die rechtstreeks in het modem gaat of dat ie verbonden is met een switch

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 15 februari 2025

Denk dat het gewoon antenne kabel is die in de modem gaat. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 17 februari 2025

Hebben we het hier over Digitenne of digitale tv van KPN, ​@Rene Las ? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 17 februari 2025

Digitale tv

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2025

​@Rene Las  Er zijn een hoop variabelen en ik denk dat jij het beste geholpen bent met één op één hulp.

Je kunt het beste een terugbel afspraak inplannen zodat een  collega jou terugbelt en vervolgen stap voor stap de zaak met jou gaat analyseren en eventueel de lijn doormeten.

De afspraak kun je heel gemakkelijk inplannen via deze link (zie onderaan de pagina)

Contact en klantenservice | KPN

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 19 februari 2025

Oke ga het doen

Reageer