Ik heb hierover ook contact gehad met een KPN-medewerker via de telefoon. En gemeld dat ik hoop op terugkoppeling. Als ik via mijn iPhone dezelfde film wil terugkijken als die op mijn Tv hapert gaat dit ook haperend op mijn IPhone. Ook als ik dit op een totaal andere locatie via wifi doe. Dus de KPN-medewerker en ik waren het erover eens dat herstarten van modem en andere hardware geen zin heeft. Ik heb dit af en toe met bepaalde oude films. Nooit met alle opnames. Dus je zou bijna denken dat het ligt aan de server waarop deze films zijn opgeslagen. Alleen lijkt het dat niemand anders hetzelfde probleem heeft. Bij anderen gaat het fout bij alle opnames als ik het goed begrijp. Ik heb gevraagd aan KPN of ze willen proberen zelf de film te bekijken. Het gaat momenteel om de film “Iris” die uitgezonden is bij zender “ONS” op 6 juli 2024. Circa om de een na twee maanden heb ik dit gedrag bij een film die wat langer geleden is opgenomen
NB: je hoeft niet lang naar de film te kijken. Het begint al in de eerste minuut te haperen.