Skip to main content
Vraag

Bestelling extra TV-ontvanger duurt 2 maanden

• July 19, 2026
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik heb sinds juni een internet tv abbo bij kpn als welkomst cadeau de phillips waar geen kpn app op kan 😡 maar daar genoeg over gediscussieerd.

Nu wil ik een 2e kpn tv+ box hebben deze ook tel besteld maar wordt 2mnd later geleverd 17 juli besteld 18 sept verwacht te leveren waarom is dit ??

Medewerker aan de tel heeft div geprobeerd maar kon niets veranderen.

Nieuwe tv gehad en nu 2 mnd wachten voor ik hem kan gebruiken.

Heel vreemd

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2026

waarom staat er in mijn status alleen maar een geannuleerde bestelling en niet de levering van instal pakket en super wifipunt en nu dus de extra tv box. Diverse malen tijden contact gevraagd maar geen duidelijkheid

Admin: topic samengevoegd met je bestaande topic 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@John spui, welkom bij de community! 😊 Ik snap goed dat dit frustrerend is.

Ik kijk graag even met je mee wat er precies aan de hand is. Zou je daarvoor je profiel willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor KPN-moderators.

Laat hier even weten zodra je dat hebt gedaan, dan duik ik in je bestelling en kijk ik ook meteen waarom je in MijnKPN alleen een geannuleerde bestelling ziet en niet de levering van je installatiepakket, SuperWifi-punt en extra TV+ ontvanger.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 21, 2026

Ik ga in profiel aanvullen.

Tv kastje is verstuurd er zat een fout in het order systeem van kpn.