Skip to main content
Beantwoord

Bromgeluid op een kanaal (NPO3)

• October 12, 2019
  • 3 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik heb sinds kort alleen op NPO3 bij basgeluid muziek een brom in het geluid. Dit is alleen op dit kanaal.
Hoe kan dit?

Beste antwoord door Erik van KPN

Welkom, Rene! Heb je hier nog steeds last van? Ik ben ook benieuwd hoe je tv-ontvanger is aangesloten en of je gebruik maakt van aanvullende geluidsapparatuur. Is er eventueel in die setup iets veranderd ten tijde van het ontstaan van het geluid?

Hoopvol, ik zie dat het in het andere topic gaat om haperingen, en niet om brommen. Maar ook dat het inmiddels weer opgelost is bij jou in ieder geval. Dus dat is goed om te horen. Of het dan ook hetzelfde is durf ik niet te zeggen. Vandaar toch maar de vragen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 13, 2019
Hoi @Rene57
Vertel eerst eens hoe je het aangesloten hebt.
Heb je er een extra geluidsbron bij aangesloten, een soundbar of iets dergelijks?
En heb je al geprobeerd om het zonder die bron eens alleen via de TV te testen?

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 13, 2019
Er zijn meer mensen die hier last van hebben. Zie een eerder geopend Topic hier op het forum. Dit topic is van gisteren. Ik heb het sinds afgelopen donderdag. Mijn ITVBox is direct aangesloten op de Experiabox.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 16, 2019

Welkom, Rene! Heb je hier nog steeds last van? Ik ben ook benieuwd hoe je tv-ontvanger is aangesloten en of je gebruik maakt van aanvullende geluidsapparatuur. Is er eventueel in die setup iets veranderd ten tijde van het ontstaan van het geluid?

Hoopvol, ik zie dat het in het andere topic gaat om haperingen, en niet om brommen. Maar ook dat het inmiddels weer opgelost is bij jou in ieder geval. Dus dat is goed om te horen. Of het dan ook hetzelfde is durf ik niet te zeggen. Vandaar toch maar de vragen.