Skip to main content
Beantwoord

Codes voor het merk CHIQ opnemen in de lijst TV codes

• July 16, 2025
  • 8 reacties
  • 175 keer bekeken

In de lijst met instelcodes ontbreekt het merk ChiQ. De codes daarvan zijn hetzelfde als van Changhong :

Kan ChiQ, met dezelfde codes, toegevoegd worden aan de lijst? Daarnaast schrijf je Changhong eigenlijk aan elkaar i.p.v. Chang Hong. Dit zorgt wellicht voor verwarring, kan dit daarom ook meteen gecorrigeerd worden?

Beste antwoord door Alex van KPN

Ze staan erin onder het merk Chang Hong. 

Maar dat wordt in Europa als CHIQ verkocht. 

Gewoon de naam Chang Hong in de PDF vervangen door CHIQ is genoeg. ​@Alex van KPN 

Kleine update, dit is doorgegeven. De lijst wordt door een andere partij gemaakt voor de ontvangers dus het is even geduld hebben tot dit gedaan is, hoe klein de aanpassing ook lijkt. 

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 16, 2025

Beste ​@Lk9 misschien kan ​@PeterG daarin iets betekenen naar KPN toe, hij heeft daar veel verstand van.

Ik heb hem even ingeseind.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • July 16, 2025

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Ik zag dat er een oudere topic hier over is.

Zie ook hier.

• July 16, 2025

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Ik zag dat er een oudere topic hier over is.

Zie ook hier.

Het is inmiddels gelukt hoor. 😄 Inderdaad door het topic wat je noemt. De reden dat ik de vraag stel, is omdat anderen het makkelijker kunnen vinden als het in de lijst staat. 😊

Beste ​@Lk9 misschien kan ​@PeterG daarin iets betekenen naar KPN toe, hij heeft daar veel verstand van.

Ik heb hem even ingeseind.

Bedankt! 😊

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 16, 2025

Ah, ik wilde al verwijzen naar m'n antwoord daar. Moest de link even opzoeken in m'n aantekeningen, maar ​@joop2011 had 'm al bij de hand (of zoekfunctie, Joop?)

Dank voor de mention ​@JanD . Joop had m'n antwoord al gevonden.

• July 16, 2025

Bedankt :) Echter, de reden van mijn topic was niet dat het koppelen niet lukt, maar dat KPN dit in de handleiding kan verduidelijken, zodat meer mensen er wat aan hebben. Ik hoop dat KPN zelf ook nog zal reageren .

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 18, 2025

Hi ​@Lk9. Wat fijn dat je de tijd neemt om dit aan ons te laten weten.

Ik geef dit gelijk door hier om die codes te controleren, wat het merk betreft heb je gelijk als ik dit opzoek. 

Dankjewel voor de genomen moeite! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 30, 2025

Gewoon de naam Chang Hong in de PDF vervangen door CHIQ is genoeg. ​@Alex van KPN 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 6, 2025

Kleine update, dit is doorgegeven. De lijst wordt door een andere partij gemaakt voor de ontvangers dus het is even geduld hebben tot dit gedaan is, hoe klein de aanpassing ook lijkt.