Skip to main content
Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

• Topper
  • 11 reacties
  • 31 oktober 2020

Ja de nieuwe update werkt, ik heb t net even geprobeerd. @erwin het is niet alleen communicatie. Als je product ontwikkeling conform Agile is, dan moet je als KPN of als toeleverancier van KPN hiervan leren. Chromecast is voor mij als klant een fijne functie om te hebben. Het feit dat op deze itv app nu al diverse malen afgelopen jaren de chromecast functie niet werkt vind ik kwalijk.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Erwin_ schreef:

@Dennis Schreve : Werkt het bij jou ook weer?

Hoi @Erwin_, je kunt (als je wil) een ‘uitgelicht’ berichtje maken, het werkt namelijk weer. 😉👍🏼

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Erwin_ schreef:

Een collega had vandaag een update en volgens hem werkt het casten nu weer. Is dat ook jullie ervaring? Kunnen jullie kijken of de app ge-update kan worden?

Het werkt weer! 😉

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2588 reacties
  • 31 oktober 2020
Dennis Schreve schreef:
Erwin_ schreef:

Een collega had vandaag een update en volgens hem werkt het casten nu weer. Is dat ook jullie ervaring? Kunnen jullie kijken of de app ge-update kan worden?

Het werkt weer! 😉

Hier (nog) niet…..

*correctie, update binnen gehaald en het werkt 👍

PeterG
Superuser
  • 61758 reacties
  • 31 oktober 2020

Verwijderen van opnamen ook weer mogelijk met Apple?

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 31 oktober 2020
PeterG schreef:

Op een iPad? ... Vast niet.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
PeterG schreef:

Bedoel je dan de iPhone of de iPad @PeterG

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
wjb schreef:
PeterG schreef:

Ik zal straks eens kijken @wjb

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Anneke-Anna schreef:
Dennis Schreve schreef:

Het werkt weer! 😉

Hier (nog) niet…..

@Anneke-Anna komt vast door die plaatjes achter het woordje “Home.” 😂

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2588 reacties
  • 31 oktober 2020
Dennis Schreve schreef:
Anneke-Anna schreef:
Dennis Schreve schreef:

Het werkt weer! 😉

Hier (nog) niet…..

@Anneke-Anna komt vast door die plaatjes achter het woordje “Home.” 😂

Nietus 😎😉

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 31 oktober 2020

Idd na de update werkt het weer 👍

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

TotaalTV loopt weer achter de feiten aan, ik heb al doorgegeven dat het weer werkt. 😉

• Helper
  • 82 reacties
  • 31 oktober 2020

app even verwijderen en opnieuw installeren als je de update nog niet gehad heb.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Valt me nu op dat ie zich niet automatisch aan het begin naar het programma gaat waarvoor je kiest, en je kunt ook niet voorruit spoelen. (7 min.)Verder als je naar live tv gaat, valt me op dat je niet naar het begin van het programma kan gaan die live bezig is. 

PeterG
Superuser
  • 61758 reacties
  • 2 november 2020

@Dennis Schreve 

Hoi, Dennis!

Aangezien de apps voor verschillende devices en iOS of Android verschillend zijn is het hierbij wel handig te melden welk device en Apple of Android….
Bij jou neem ik aan dat je via je iPad tablet bedoelt.

Valt me nu op dat ie zich niet automatisch aan het begin naar het programma gaat waarvoor je kiest, en je kunt ook niet voorruit spoelen. (7 min.)Verder als je naar live tv gaat, valt me op dat je niet naar het begin van het programma kan gaan die live bezig is. 

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 2 november 2020
Dennis Schreve schreef:

Valt me nu op dat ie zich niet automatisch aan het begin naar het programma gaat waarvoor je kiest, en je kunt ook niet voorruit spoelen. (7 min.)

Dat de eerste vijf minuten standaard geskipt worden vind ik alleen maar prettig.

Op mijn Android tablet kan ik ook gewoon vooruit spoelen.

Dennis Schreve schreef:

Verder als je naar live tv gaat, valt me op dat je niet naar het begin van het programma kan gaan die live bezig is. 

Een live programma kan ik op mijn Android tablet gewoon naar het begin spoelen.

Klopt het dat op jouw iPad de scrollbar niet getoond wordt want dat is een bekende bug.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Dennis Schreve schreef:
wjb schreef:
PeterG schreef:

Ik zal straks eens kijken @wjb

@wjb en @PeterG, ietsjes laat, maar beter laat dan nooit, ik heb het even getest. Maar de opnames zijn nog niet te verwijderen. (IPadOS 14.1)

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
PeterG schreef:

@Dennis Schreve

Hoi, Dennis!

Aangezien de apps voor verschillende devices en iOS of Android verschillend zijn is het hierbij wel handig te melden welk device en Apple of Android….
Bij jou neem ik aan dat je via je iPad tablet bedoelt.

Ik heb me handtekening aangepast @PeterG, dan hoef ik niet steeds te vertellen welke devices ik heb. :wink:

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 62 reacties
  • 9 november 2020

Wanneer gast de app komen voor android tv, is nu nog niet beschikbaar in play store voor uw type tv word er gezegd….??

Philips 55PUS8503/12

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 9 november 2020

Er zijn naar mijn weten nog geen plannen voor het ontwikkelen van een app voor Android TV.

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 62 reacties
  • 9 november 2020
wjb schreef:

Er zijn naar mijn weten nog geen plannen voor het ontwikkelen van een app voor Android TV.

Dat is erg jammer, zeker in deze tijd van haperende ontvangers….is een medium als android tv een beter alternatief, de itv app voor apple tv is waarschijnlijk hetzelfde lot beschoren( gelezen in ander forum), jammer….zeer degelijke apparaatjes die veel in hun mars hebben.

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 184 reacties
  • 9 november 2020
A de Zeeuw schreef:
wjb schreef:

Dat is erg jammer, zeker in deze tijd van haperende ontvangers….is een medium als android tv een beter alternatief, de itv app voor apple tv is waarschijnlijk hetzelfde lot beschoren( gelezen in ander forum), jammer….zeer degelijke apparaatjes die veel in hun mars hebben.

zeer jammer idd dat KPN dit allemaal niet op lijkt te pakken. als ook een app voor op android gebaseerde TV;s als Philips en Sony.

Jeroen 2
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 24 reacties
  • 12 november 2020

Hoe verwijder ik in de ITV app opnames? Sinds deze zijn verplaatst van “Opnames” naar “Opgeslagen” heb ik geen idee meer hoe het verwijderen werkt.

Daarnaast is het leuk om al die plaatjes bij de opnames te zien, maar ik vond de oude weergave véél overzichtelijker om doorheen te scrollen. Ook mis ik het overzicht welke opnames al zijn bekeken en welke niet.

Iemand?

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 12 november 2020
Jeroen 2 schreef:

Hoe verwijder ik in de ITV app opnames? Sinds deze zijn verplaatst van “Opnames” naar “Opgeslagen” heb ik geen idee meer hoe het verwijderen werkt.

Op een tablet lukt dat helaas niet meer. Op een telefoon kan je nog wel een opname naar links swipen om de knop "Verwijderen" zichtbaar te maken.

KPN heeft aangegeven met een fix te zullen komen.

Jeroen 2
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 24 reacties
  • 12 november 2020
wjb schreef:
Jeroen 2 schreef:

Op een tablet lukt dat helaas niet meer. Op een telefoon kan je nog wel een opname naar links swipen om de knop "Verwijderen" zichtbaar te maken.

KPN heeft aangegeven met een fix te zullen komen.

Duidelijk, dan is het wellicht voor KPN een idee om de beginpost van deze thread aan te passen, want volgens die toelichting staan in de nieuwe ITV app de opnamens nog gewoon in het ‘opname’ menu.