Skip to main content
Sticky

De nieuwe KPN TV+ Smart TV app voor Android TV

• 8 januari 2025
  • 580 reacties
  • 19029 keer bekeken
De nieuwe KPN TV+ Smart TV app voor Android TV
Toon eerste bericht

580 reacties

• 0 reacties
  • 14 maart 2025
wjb schreef:
Johannes-Kpn schreef:

Bij Odido werkt de app tenminste en de kwaliteit is prima.

Wat let je om dan gewoon over te stappen, je zit immers nog in jouw 14 dagen bedenktijd.

Overigens werkt de app zonder grote problemen op mijn Chromecast Google TV. De snelheid bij het switchen van kanaal laat nog sterk te wensen over en er mist nog wat handige functionaliteit zoals bijvoorbeeld de minigids maar verder ben ik niet ontevreden. 

Heel fijn dat het bij jou wel werkt

• Helper
  • 56 reacties
  • 17 maart 2025
Debbie0701 schreef:
Mirocky schreef:

Sinds vanmorgen drama met kpn app, als je in de app zelf zit gooit het systeem het elke keer weer terug naar het hoofdmenu, app werkt niet

We zijn een dag of 5 verder. Even nieuwsgierig.. werkt het bij jou al? 

Bij mij nog steeds om te janken!

Mijn excuses, ik had jou reactie niet gezien, maar inmiddels weer een dikke week verder en het werkt nog steeds niet

Hier mijn (korte) ervaring met de nieuwe app. 
Ik heb deze draaien op een Google TV gekoppeld aan een LG Oled c9  

1. Inloggen
    Zowel met het abonneenummer en pincode als met het kpn id krijg ik de melding dat er een verkeerde combinatie is ingevoerd. Inloggen gaat dus niet. Ook niet na het legen van de cache. Daarna geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Maar helaas hetzelfde probleem. 

2. Verbeterpunten
    Gebruik net als elke andere zelf respecterend streaming platform een qr code voor het inloggen. Code scannen met de mobiel, inloggen bij kpn en akkoord geven. Jullie geven wel een qr code weer voor meer informatie en het aanmaken van een KPN id. Maar het gemak om hiermee in te loggen is dan weer een brug te ver. 

Zet een qwerty toetsenbord in. Alle letters op alfabetische volgorde is zo 1990. En irritatie verhogend. Zeker als je net als ik wachtwoorden heb met een x-aantal karakters.

Huur een goede User Interface engineer in. Want degene die deze design keuzes heeft gemaakt…..

Al met al was dit weer een bedroevende ervaring. Ik had meer van kpn verwacht. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 37 reacties
  • 24 maart 2025

Schiet nog niet echt op met de app ,ik draai nu al weken op de oude app, en zoals ik nu alles lees aan ervaringen en product updates , zal dat de komende weken/maanden nog steeds zo zijn.

• Helper
  • 56 reacties
  • 24 maart 2025

Ik zit inmiddels al bijna 16 dagen zonder beeld, app start niet of zelden op en dan blijft het beeld zwart, het is heel triest dat we zo afhankelijk moeten zijn van een slecht nieuwe app, waar heel veel mee aan de hand is....