Skip to main content
Beantwoord

E-mail zegt dat ik moet gaan betalen voor twee ontvangers, maar heb er maar één staan

• March 3, 2026
  • 12 reacties
  • 151 keer bekeken

krijg een mail dat ik 2 ontvangers heb en dat die in rekening wordt gebracht , maar ik heb er maar een ?

ik kijk wel eens tv op mijn pc, maar dat staat hier buiten toch ?

Hier onder een een kopie van de mail.

Beste meneer Vink,

Je hebt van ons een tv-abonnement met 2 tv-ontvangers. Maar door een onbekende reden betaal je voor 1 tv-ontvanger(s). Dit gaan we aanpassen.

Beste antwoord door TV app op phillips tv

even met de klantenservice gebeld en de tweede ontvanger was een foutje, is nu opgelost.

12 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 3, 2026

Heb je misschien Alles-in-1 Standaard of Premium?

even met de klantenservice gebeld en de tweede ontvanger was een foutje, is nu opgelost.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@TV app op phillips tv. Welkom terug op de KPN Community! Het klopt wat je zegt dat de TV+ app niet wordt gerekend als een tv-ontvanger. Je kunt op twee schermen tegelijkertijd geheel gratis kijken naar KPN TV. 

Wat betreft de e-mail die je hebt ontvangen, betreft het waarschijnlijk dan een administratieve onregelmatigheid op jouw abonnement. Gelukkig heb je dat al kunnen herstellen met de helpdesk. Is het zo voor jou helemaal opgelost? 

Zo niet, dan hoor ik het graag en ook als je nog andere vragen hebt, kun je altijd hier terecht op de Community!

Vandaag werd er een pakket van kpn bezorgt met een nieuw modem een ontvanger en installatie pakket.

Alles ongeopend terug gestuurd ( bezorging geweigerd) . Administratief gaat er wel het een en ander mis bij de kpn. hoop dat het nu goed gaat.
Gebeld met de klantenservice en die zegt dat het nu goed komt 1

Geloof het bijna niet maar er werd vandaag weer een modem geleverd (13 mrt) weer gebeld met kpn, die zegt stuur maar weer terug. Maar ik blijf niet achter de kpn zijn gat aan hollen. Ik denk dat als ik nu weer bel er volgende week weer een modem op de stoep ligt.

Het wordt lachwekkend.

En wat denk je, nu (16-3-26) staan er weer twee ontvangers op me rekening, met wie heb ik nu eigenlijk te maken. dit wordt iets voor kassa of Radar.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hm, er gaat iets niet helemaal goed met jouw pakket. Heb je misschien nog een oud V8 of V9 modem? Dat zou kunnen verklaren waarom je een nieuw modem krijgt toegestuurd. De nieuwe tv-ontvangers kunnen verklaard worden doordat je misschien bent overgestapt naar TV+. Als je dit allemaal niet bekend voor komt, dan raad ik je aan nog eens opnieuw te bellen. Dan moet er inderdaad één en ander administratief recht getrokken worden. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Heb gebeld (16-3) en deze dame zegt dat het nu goed komt, gek dat ik er weer geen goed gevoel van heb.
ik denk dat ik volgende week hier weer een stukje schrijf.

Beste Arjan,

Ik heb een v12 modem en kijk al tv van af juni25 zonder problemen, tot dat de kpn mij aansloeg voor 2 ontvangers. online veranderen kan niet zonder een modem toegestuurd te krijgen, zelf de telefonistes krijgen het niet voor elkaar. dus blijf ik volgens kpn met 2 ontvangers zitten die ik niet heb????????????

Net een belafspraak gemaakt, werd na 10 min. terug gebeld, na mijn uitleg van het probleem werd ik in de wacht gezet en na 1 min werd er opgehangen.
Er begint langzaam rook uit mijn oren te komen..

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dat begin ik helemaal te begrijpen, dat je hier op zijn zachtst gezegd niet blij van wordt. Ik wil wel eens een kijkje nemen wat er nou precies aan de hand is en of dat toch relatief eenvoudig op te lossen is. Zou je eens je profiel willen invullen met je achternaam, postcode en huisnummer en geboortedatum? Dan kan ik al je gegevens erbij zoeken. 

Laat maar weten wanneer dat gelukt is en dan kom ik erna zo snel mogelijk op terug. 

Beste Arjan profiel is aangepast.
Vanmorgen 18-3 werd ik gebeld door een service medewerker die begreep wat er fout gaat, zij zei,   heb het nu recht gezet en er volgt een credit nota.

Krijg ik 20 min later bericht dat er weer een modem aan komt, 
Ik denk er toch aan Kassa te bellen want dit is gekkenwerk.