Skip to main content
Beantwoord

Een van mijn TV ontvangers krijgt wekelijks een update

• September 29, 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Onze tv ontvanger in de woonkamer M9205IP39899 is wekelijks en soms om de dag een software update aan het laden waardoor de tv ontvanger niet werkt. Een harde reset en een frisse start hebben niet gewerkt om dit op te lossen.

Graag ontvangen wij een nieuwe tv ontvanger.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Visco225, welkom op onze community! Als ik dit zo lees denk ik niet direct dat er iets met de ontvanger mis is, kun je hem eens omwisselen met een van je andere ontvangers? Ik ben wel benieuwd of het probleem zich dan verplaatst en of de andere ontvanger het zelfde issue heeft op deze plek.

Ik ben ook wel benieuwd, zoals Dennis al vraagt, hoe je je TV ontvangers aangesloten hebt zitten.

2 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Visco225,

Welke type tv ontvanger heb je:

• Arris 5202
  • Arris 2952
  • Arcadyan HMB2260

Ik heb gelezen dat een (harde) reset niet heeft gewerkt. 

Hoe is de tv ontvanger aangesloten aan de modem, draadloos (DVS, WiFi) of bekabeld?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Hoi ​@Visco225, welkom op onze community! Als ik dit zo lees denk ik niet direct dat er iets met de ontvanger mis is, kun je hem eens omwisselen met een van je andere ontvangers? Ik ben wel benieuwd of het probleem zich dan verplaatst en of de andere ontvanger het zelfde issue heeft op deze plek.

Ik ben ook wel benieuwd, zoals Dennis al vraagt, hoe je je TV ontvangers aangesloten hebt zitten.