Skip to main content

Dit is niet van de kpn-decoder maar van je televisie zelf.



Even het menu doorspitten, met de Samsung-afstandsbediening dus, lijkt me. Ik denk dat het onder instellingen is te vinden. Settings kan ook.
Hallo @euromunt



Welke type Samsung heb je? Dan kun je de gebruiksaanwijzing van vinden op het internet. Wat @PeterG al aangeeft dit is niet van de tv ontvanger van kpn. 😉
Hallo @euromunt , achter of opzij van de tv zit vaak een bedieningsknop om de tv te kunnen bedienen als de afstandsbediening het niet (meer) doet.

Vaak helpt het om de betreffende knop even in te drukken of ingedrukt te houden zodat het weer van het scherm verdwijnt.

Zo werkt het bij mijn Sony tv.
Afhankelijk van het model zou ik zeggen probeer eens de i knop op de afstands bediening van de TV.
GELUKT BEDANKT
GELUKT BEDANKT

Hallo @euromunt , wat heb je gedaan of welk advies heb je opgevolgd dat het geluk is?

Tevens, graag gedaan.☺️
@euromunt, fijn om te lezen dat het inmiddels al gelukt is 😉 Ik ben ook wel benieuwd wat nu de oplossing is gebleken! Wil je dat nog even delen?
Het is niet te geloven maar de volgende dag zag ik het niet meer.

terwijl ik toen een paar keer de tv aan en uit gezet heb.
@euromunt, vreemd.. Maar goed, opgelost! 😉 Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Reageer