Skip to main content
Beantwoord

Er blijft rechts onder in beeld van Samsung TV icoon staan

• August 3, 2019
  • 9 reacties
  • 4561 keer bekeken

Beste antwoord door PeterG

Dit is niet van de kpn-decoder maar van je televisie zelf.

Even het menu doorspitten, met de Samsung-afstandsbediening dus, lijkt me. Ik denk dat het onder instellingen is te vinden. Settings kan ook.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 3, 2019
Dit is niet van de kpn-decoder maar van je televisie zelf.

Even het menu doorspitten, met de Samsung-afstandsbediening dus, lijkt me. Ik denk dat het onder instellingen is te vinden. Settings kan ook.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
Hallo @euromunt

Welke type Samsung heb je? Dan kun je de gebruiksaanwijzing van vinden op het internet. Wat @PeterG al aangeeft dit is niet van de tv ontvanger van kpn. 😉

• August 4, 2019
Hallo @euromunt , achter of opzij van de tv zit vaak een bedieningsknop om de tv te kunnen bedienen als de afstandsbediening het niet (meer) doet.
Vaak helpt het om de betreffende knop even in te drukken of ingedrukt te houden zodat het weer van het scherm verdwijnt.
Zo werkt het bij mijn Sony tv.

• August 4, 2019
Afhankelijk van het model zou ik zeggen probeer eens de i knop op de afstands bediening van de TV.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 4, 2019
GELUKT BEDANKT

• August 4, 2019
GELUKT BEDANKT
Hallo @euromunt , wat heb je gedaan of welk advies heb je opgevolgd dat het geluk is?
Tevens, graag gedaan.☺️

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 5, 2019
@euromunt, fijn om te lezen dat het inmiddels al gelukt is 😉 Ik ben ook wel benieuwd wat nu de oplossing is gebleken! Wil je dat nog even delen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 5, 2019
Het is niet te geloven maar de volgende dag zag ik het niet meer.
terwijl ik toen een paar keer de tv aan en uit gezet heb.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 6, 2019
@euromunt, vreemd.. Maar goed, opgelost! 😉 Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben dan hoor ik het graag!