Skip to main content
Beantwoord

Er is een fout opgetreden melding bij inloggen op de TV+ app

• February 8, 2025
  • 12 reacties
  • 456 keer bekeken

Helaas kan ik sinds 2 weken niet meer inloggen op de KPN tv plus app. Zowel met email en abonnementsnummer krijg ik dezelfde storing: Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Ook na het verwijderen van de app, opnieuw opstarten en installeren werkt het niet.

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Helaas ondervinden we op dit moment (juni 2025) opnieuw een storing met het inloggen in de KPN TV+ App en de Smart TV App. Onze excuses voor het ongemak!

Voor updates over deze storing verwijzen we je graag naar het actuele storingstopic via onderstaande link:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik herken dit probleem zo niet, ​@MH1989. Kun je op een ander apparaat wel gewoon inloggen met dezelfde gegevens?

En maak je misschien gebruik van een VPN? Zo ja, zet deze dan eens uit.

Zelfde probleem…er is een fout opgetreden….. idd met beide opties krijg ik die mededeling.

ook na hard reset van tv etc…blijft het terugkomen.

een andere tv in zelfde net werk ( beiden met ethernetaansluiting) werkt prima!

tv is een Nokia tv! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 30, 2025

Oh, ​@E sim activeren buitenland . Je loopt met dat probleem al in het andere topic. Beter één probleem op één plek houden.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 11, 2025

Helaas kan ik sinds 2 weken niet meer inloggen op de KPN tv plus app. Zowel met email en abonnementsnummer krijg ik dezelfde storing: Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Ook na het verwijderen van de app, opnieuw opstarten en installeren werkt het niet.

Hier ook regelmatig de zelfde ‘foutmelding’. Nord VPN uitgezet, probleem opgelost!

Uiteraard dat ook geprobeerd! VPN uitstaan.., helaas 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 11, 2025

Er is een nieuwe versie uitgebracht. Kijk eens onder apps of je 08.67.04 al hebt.

Anders verwijderen en opnieuw downloaden (al is dat meestal wel mijn allerlaatste advies)

Ook na verwijderen en opnieuw installeren krijg ik 08.64.03!

wat doe ik fout?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 11, 2025

Die 08.64.03 werkt bij jou niet. Dat weten we inmiddels. Mogelijk staat 67 nog niet voor Nokia in de Play Store.... ( ​@Kasper QA TV ?)

Ik ben niet in de buurt van m'n streamingbox van Nokia. 

Oké! Enig idee wanneer beschikbaar?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 11, 2025

Werkelijk geen idee. Op de Philips van m'n moeder is ie al wel.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 14, 2025

Zie hier. Hij wordt gefaseerd uitgerold.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • June 16, 2025

Helaas ondervinden we op dit moment (juni 2025) opnieuw een storing met het inloggen in de KPN TV+ App en de Smart TV App. Onze excuses voor het ongemak!

Voor updates over deze storing verwijzen we je graag naar het actuele storingstopic via onderstaande link: