Skip to main content
Beste KPN,



Mijn factuurbedrag over de maand september lijkt te hoog te zijn. Bij het afsluiten van het contract heb ik 12 maanden gratis fox sports gekregen. Het standaardbedrag voor fox-sports is van €9,99 verhoogd naar €12,99. De korting is blijven staan op €9,99 waardoor er €3 door ons betaald is. Dit is niet conform afspraak. Verder staat in de specificatie van de maandkosten in de MijnKPN app dat de korting ook €12,99 had moeten bedragen.

Zouden jullie terugkoppeling kunnen geven over hoe dit opgelost kan worden?



Alvast dank!
Welkom, C. Kip! Bij het wijzigen van de prijs van Fox Sports hoort een actieve korting natuurlijk mee te wijzigen. We hebben vorige maand gezien dat dit voor de Compleetkorting niet helemaal goed ging. Dat is ook gelijk ondervangen en per deze maand met terugwerkende kracht gecorrigeerd. Maar bij jou is het een andere korting. Voor zover ik weet zou dat ook automatisch moeten gaan. Dat controleer ik graag even voor je. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan duik ik er verder in.

Hallo Erik,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de gegevens aangevuld voor zover relevant.

Alvast dank!


Dank voor de gegevens. Ik zie dat op de oktober factuur de korting inmiddels is aangepast. Alleen klopt de gegeven creditering niet. Die creditering volgt wel de structuur van de creditering voor Compleetklanten. Bij het herstellen van de korting voor Compleetklanten is iets vertraagd waardoor dat eind deze maand hersteld wordt. En waardoor degenen die hun oktoberfactuur al gehad hebben een incomplete creditering hebben gekregen. Dit is bij jou ook het geval zie ik. Dat wil zeggen dat je dan op je november factuur het ontbrekende stukje creditering krijgt.