Ben een tijd geleden overgestapt van Ziggo naar KPN, en tot nu toe tevreden!
Enige dat ik echt mis nu ik ben overgestapt is hoe het “serie opnemen” werkt. Bij Ziggo was het zo dat als je de serie opneemt, dat andere seizoenen/ nieuwe seizoenen automatisch ook worden opgenomen. Daardoor hoefde je ook niet meer “vinger aan de pols” te houden dat er een nieuw seizoen was en je had dan weer opnieuw moest instellen etc. Hij pakt hem dus eigenlijk per programma en niet per seizoen.
Bij KPN pakt hij hem per seizoen, dus stel ik wil Modern Family opnemen dan moet ik dus continu in de gaten houden wanneer het volgende seizoen start en dan dus weer opnemen etc. Hierdoor heb ik al meerdere keren afleveringen gemist of dat ik pas later door had dat het programma weer op tv was dus dan miste ik weer de eerste aflevering.
Dus concreet is mijn feature request: zou KPN de optie van serie opnemen kunnen veranderen of wellicht een derde opname optie kunnen invoeren zoals het werkt bij Ziggo: waar een programma, alle seizoenen, worden opgenomen tot je zelf de opname weer annuleert. Blijkbaar heeft Ziggo een manier gevonden waarin dit kan. Op deze manier bij KPN vind ik het echt onhandig! Dank!