Skip to main content
Ik kan vanaf vandaag geen serie opname programmeren aangezien het s-je ontbreekt.

Kan dit worden verholpen?

Mvgr.

Duurtje
Hi R, welkom hier. Op welk zendernummer kijk je dit via iTV van ons? Zit nu zelf een beetje te twijfelen, ik kan namelijk VRT helemaal niet vinden in ons overzicht. Zou je dit willen toelichten? Ik hoor graag van je.
Halle Alex,



Dat is Belgie 1. (kanaal 29).



Groetjes,



Duurtje
Dankjewel, ik zie het inderdaad ook. Ga dit navragen en kom er snel op terug.
Dankjewel, ik zie het inderdaad ook. Ga dit navragen en kom er snel op terug.

Ik weet het niet zeker, maar kon het niet zijn dat België hiervoor geen toestemming geeft aan KPN? 🤔


Dankjewel, ik zie het inderdaad ook. Ga dit navragen en kom er snel op terug.Ik weet het niet zeker, maar kon het niet zijn dat België hiervoor geen toestemming geeft aan KPN? 🤔




Dat vermoeden heb ik ook, maar omdat ik het niet zeker weet heb ik het even nagevraagd.
Hoi Alex. Onder de VRT vallen de Vlaamse tv- en radiozenders. Het is voluit Vlaamse Radio en Televisie-omroeporganisatie.

https://www.vrt.be/nl/



De zenders van de VRT heten


  • 29 Één
  • 30 Canvas
  • 31 Ketnet
  • 841 VRT Radio 1
  • 842 VRT Klara
  • 843 MNM
  • 844 Studio Brussel
  • 847 VRT Radio 2
In België is er ook de RTBF. Radio, Television Belgique Française
@PeterG Thanks, was niet helemaal thuis in de Vlaamse zenders.



Wat opnemen betreft zit het als volgt: De zender zelf had de seizoensnummers niet doorgegeven aan ons waardoor deze als losse uitzendingen werden gezien, en niet als een serie. In dit geval verschijnt er geen S voor serieopnemen. Daar kunnen we niets tegen doen, behalve VRT ervan op de hoogte brengen en vragen of dit bewust of onbewust is. Er is geen verplichting, wel nadelig voor zowel KPN als VRT als dit niet wordt gedaan. Wij doen ons best om het zo correct mogelijk aangeleverd te krijgen.



Oplossing: Dit is nu door ons opgevraagd, ik verwacht dat het dinsdag goed in de gids zal staan. We wachten dus dinsdag af 🙂
@PeterG Thanks, was niet helemaal thuis in de Vlaamse zenders.


@Alex_P Nog vergeten. Ooit, lang geleden, heette het BRT.
@PeterG Thanks, was niet helemaal thuis in de Vlaamse zenders.



Wat opnemen betreft zit het als volgt: De zender zelf had de seizoensnummers niet doorgegeven aan ons waardoor deze als losse uitzendingen werden gezien, en niet als een serie. In dit geval verschijnt er geen S voor serieopnemen. Daar kunnen we niets tegen doen, behalve VRT ervan op de hoogte brengen en vragen of dit bewust of onbewust is. Er is geen verplichting, wel nadelig voor zowel KPN als VRT als dit niet wordt gedaan. Wij doen ons best om het zo correct mogelijk aangeleverd te krijgen.



Oplossing: Dit is nu door ons opgevraagd, ik verwacht dat het dinsdag goed in de gids zal staan. We wachten dus dinsdag af :)




Het staat in ieder geval nu goed bij ons, zie jij nu ook een s'je bij Flikken?