Skip to main content
Vraag

Foutmelding dat de video niet geladen kan worden in de smart tv app

• August 20, 2026
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb bijna dagelijks een foutmelding in de app als ik terug aan het kijken ben, zie foto’s. Enkel het probleem is dat de knop ‘sluiten’ soms zwart is en ik dus nergens op kan klikken. Ik moet de TV dan uitzetten, 10 minuten van de stroom af en dan werkt hij weer. Redelijk frustrerend als dit dagelijks gebeurd..

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 20, 2026

De 'terug' knop op de afstandsbediening werkt dan ook niet?

Is dit als je een opname wilt afspelen?

Op welk merk tv gebruik je de app?

Heb je versie 09.01.00 van de app al?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 20, 2026

Nee, geen enkele knop werkt. Het is inderdaad als ik een opname wil afspelen, we hebben een Samsung TV.

Als ik de app open en ik ga naar instellingen dan zie ik rechts onderin versie 3.0.25 staan, ik zie alleen geen mogelijkheid tot updaten..

Edit: nog eens gekeken, nieuwste versie zou 3.0.16 zijn volgens de info, zie afbeelding

Edit 2: TV is ook up-to-date

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 20, 2026

Helaas is op Samsung alleen de oudere iTV app beschikbaar. Op tv's van 2022 en jonger geeft ie dat probleem regelmatig inderdaad. Enkele minuten stroom eraf en het werkt weer. Voor korte en soms langere tijd.

Laatste versie Samsung 3.0.25 (2020)  inderdaad. In de app store staat die echter als 3.0.16 wat de verwarring geeft.

Met een Samsung adviseer ik de tv ontvanger van kpn om zorgeloos te kijken. Ik vind de mogelijkheden met de apps, ook de nieuwe voor Android-TV, toch net iets te beperkt voor dagelijks gebruik ten opzichte van de ontvanger. 

Zelf gebruik ik de ontvanger in de woonkamer op m'n 43" Samsung uit 2019. Ook net iets mooier beeld dan de app.

Over de dramatische gids in de Samsung app ga ik het ook niet hebben. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 20, 2026

Ik was er al bang voor, chat GPT vertelde mij dit ook maar aangezien die er nogal eens naast zit wilde ik even bevestiging 😅

We hebben nu alle kabels lekker weg gewerkt en ik wilde dat graag zo houden eigenlijk, ik las ook ergens dat KPN (al eeuwig) werkt aan nieuwe app dus dan vestig ik mijn hoop dat maar op voor alsnog 🙏🏼

In elk geval bedankt voor je uitgebreide antwoord! ❤️

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@VeroniqueT, voor Samsung is de TV+ App er inderdaad nog niet. Daar wordt nog aan gewerkt, maar op dit moment is nog niet duidelijk wanneer we die verwachten.

Hopelijk kan deze app op jouw Samsung tv nog wat meewerken. Het kan misschien helpen om 'm opnieuw te installeren, had je dat al geprobeerd?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 24, 2026

Ja dat heb ik al geprobeerd maar mag helaas niet helpen