Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding ESPN dagpas bij 'meer info' knop

• October 1, 2025
  • 12 reacties
  • 108 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

KPN+ DIW7022 fm: 0.36.4 launcher: 1.201.4

Als ik kies voor 'Meer info' onder dagpas ESPN krijg ik een kbx-apk-3025 error. Toevallig wel zojuist een melding gehad van nieuwe software op het apparaat. Na herstart geen verbetering.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Bedankt ​@JanD, dat je even wilde kijken! Dan lijkt het een foutje in de software bij jou ​@DX11 en dan is mijn advies om toch deze procedure even uit te voeren:

Je kunt ook nog proberen de gegevens van de KPN TV+ app alleen te wissen. Dit doe je via Instellingen → Apparaat → Apps → KPN TV+ → Gegevens wissen → Ok. Dan hoef je alleen maar je favoriete apps opnieuw in te stellen onder Apps (in balk bovenaan). De instellingen van de apps blijven bewaard. 

12 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@DX11. Je zou inmiddels al op launcherversie 1.203.0 moeten zitten. Zo niet, kun je dan eens je KPN TV+ box updaten? Heb je dan ook nog steeds de foutmelding? Daar ben ik wel benieuwd naar. 

Als het daarna niet verholpen is, zou je dan ook eens je modem stroomloos willen maken voor 30 seconde en opnieuw willen opstarten. Doe dit ook voor je KPN TV+ box. 

Laat maar weten wat hier uit gekomen is. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 3, 2025

@Arjan van KPN 

Hoi, ik zit inmiddels op 1.203.0, dit heeft het probleem niet verholpen, daarna box/modem stroomloos maar dit maakt ook niet uit. Als ik de enige ben met deze error dan laat ik het hierbij want ik heb geen zin in een fabrieksreset omdat ik apps heb geïnstalleerd met allerlei instellingen die ik liever niet opnieuw moet installeren.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hm jammer dat het niet heeft gewerkt. Je kunt ook nog proberen de gegevens van de KPN TV+ app alleen te wissen. Dit doe je via Instellingen → Apparaat → Apps → KPN TV+ → Gegevens wissen → Ok. Dan hoef je alleen maar je favoriete apps opnieuw in te stellen onder Apps (in balk bovenaan). De instellingen van de apps blijven bewaard. 

Heb jij ​@JanD ook last van deze foutmelding? 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 4, 2025

Hoe moet ik dat testen ​@Arjan van KPN , ik gebruik geen ESPN en al nooit dagpassen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 4, 2025

@JanD Als je in de balk kiest voor Sport en vervolgens Dagpas en kiest voor meer info dan krijg ik bovengenoemde foutmelding.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 5, 2025

@PeterG Zou je mij een groot plezier willen doen om deze foutmelding even simpel te testen? Als je binnen de box bovenin het scherm kiest voor Sport en vervolgens halverwege het scherm bij ESPN Dag pas kiest voor meer info je dan ook bovenstaande foutmelding krijgt? bvd groet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 5, 2025

Helaas kan ik dat niet.

Ik heb het ESPN zenderpakket. Daardoor heb ik het dagpas gebeuren niet in het menu.

Met 2 x per maand de dagpas heb je het abonnement er al bijna uit. Met 3 speeldagen per maand is het abonnement al goedkoper. 

En ik heb ESPN gratis vanwege Combivoordeel

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 5, 2025

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, ik denk dat ik ook meer abo's ga combineren maar het ging me in eerste instantie om de foutmelding.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoe moet ik dat testen ​@Arjan van KPN , ik gebruik geen ESPN en al nooit dagpassen.

Ik zag je gisteren online, dus vandaar dat ik jou even vroeg. Je hoeft geen ESPN te hebben, maar alleen een KPN TV+ box. Het gaat om de ‘meer info’ knop (als je gaat naar Sport en dan iets naar beneden scrollt) en dan wordt er normaal (en ook bij mij, wel een andere launcherversie) meer informatie getoond over de dagpas. Normaal zou ik even een collega vragen, maar er zijn niet zoveel aan het werk :P 

Misschien dat ​@driemaster anders even wil kijken? 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 5, 2025

Beste ​@Arjan van KPN ik heb even gekeken,

ik zie via sport inderdaad ESPN staan en de knop meer info.

als ik op meer info klik krijg ik een nieuwe pagine met 2 knoppen, bestel dagpas of probeer espn.

Ik hoop dat ik je daarmee heb kunnen helpen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 7, 2025

Bedankt ​@JanD, dat je even wilde kijken! Dan lijkt het een foutje in de software bij jou ​@DX11 en dan is mijn advies om toch deze procedure even uit te voeren:

Je kunt ook nog proberen de gegevens van de KPN TV+ app alleen te wissen. Dit doe je via Instellingen → Apparaat → Apps → KPN TV+ → Gegevens wissen → Ok. Dan hoef je alleen maar je favoriete apps opnieuw in te stellen onder Apps (in balk bovenaan). De instellingen van de apps blijven bewaard. 

Ik kreeg ook exact dezelfde melding, als ik op een dagpas van een erotiekkanaal klikte (ik heb geen erotiekpakket!). De aangedragen oplossing om de gegevens te resetten werkte aanvankelijk goed. Ik kon er zonder foutmelding bij. Nadat ik weer een aantal voorkeuren had ingesteld, trad de fout opnieuw op. Ik ben gaan nadenken, wat ik had veranderd. Dat bracht me bij de oorzaak van het probleem. Als je hebt ingesteld om alleen je favoriete zenders te zien in het menu, dan treedt het probleem op. Zet je de menuweergave op alle zenders, dan werkt het gewoon.