Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding "Inhoud niet beschikbaar" met TV+ app versie 08.95.03

• June 6, 2026
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik ondervindt hetzelfde melding met de live uitzendingen vanaf mijn mijn abonnement op 5 juni 2026 met 1gb internet.

De geïnstalleerde KPN TV+ versie is 08.95.03 (1667) op IPhone 12 IOS 26.5

Had dit niet verwacht na de overstap van KPN Interactieve TV

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door Freetomove

Bedankt voor de reactie.

De hotfix was al in de laatste KPN TV+ app  geïnstalleerd. In een gesprek met de klantenservice kwam naar voren dat je geen live tv via de KPN TV+ app op de smartphone bekijken met een “alleen streamen” abonnement.

Abonnement is daarop aangepast, zodat ook vrouwlief met gemak uitzendingen kan starten.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 8, 2026

Kun je niks live aanzetten op je telefoon?

Overigens is de app alweer 2 jaar TV+.

Dat staat los van of je thuis een TV+ of iTV box hebt.

Zie de hotfix! Mogelijk moet je die nog krijgen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 8, 2026

Bedankt voor de reactie.

De hotfix was al in de laatste KPN TV+ app  geïnstalleerd. In een gesprek met de klantenservice kwam naar voren dat je geen live tv via de KPN TV+ app op de smartphone bekijken met een “alleen streamen” abonnement.

Abonnement is daarop aangepast, zodat ook vrouwlief met gemak uitzendingen kan starten.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Freetomove, welkom op de community. Bij het alleen streamen abonnement zitten geen tv zenders inderdaad, dat verklaart dat je die melding krijgt. Je kunt in de TV+ App inloggen met je KPN ID, of met het abonnementsnummer van tv. Die laatste heb je alleen als je tv kijken bij je abonnement hebt.

Als het toevoegen van tv is afgerond kan je kijken via de app 🙂