Skip to main content

Ik krijg een mail van KPN dat ik Fox sport heb opgezegd. Onbegrijpelijk want ik heb alleen mijn mobiel abonnement opgezegd. Echt slecht hoe deze processen bij KPN zijn georganiseerd. De customer journey is wellicht nooit met klanten doorgenomen.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Ferdinand74, welkom op het forum! Vervelend om te horen dat Fox Sports verwijderd is. Zou je je contactgegevens even toe kunnen voegen aan je profiel? Dan zal ik voor je kijken. Als je nog een ouder KPN alles in 1 abonnement hebt, had je Fox Sports als gratis zenderpakket omdat je ook mobiel had. Ik denk dat dit de oorzaak is.  Door het opzeggen van het mobiele nummer is dit gratis zenderpakket stopgezet. Laat je even weten wanneer je de informatie hebt toegevoegd? Dan kijken we er even naar.


Had je Fox sport toevallig gratis, dus gekoppeld met je telefoonabonnement (compleet dacht ik). 

Dan ben ik bang dat het kan kloppen, omdat je dan geen compleet of hussel meer hebt.

Je kan het weer, betaald, aanmelden.

Kanaal 1 van Fox Sport hebben wij bij KPN allemaal gratis op kanaal 14. 


Ik vermoed zooooo maaaaar dat je Fox Sports gratis had onder KPN Compleet i.c.m. je mobiele abo bij KPN. Als dat laatste wordt stopgezet, word ook het gratis zenderpakket stopgezet. KPN mag dat namelijk dan niet zooooo maar tegen betaling voortzetten.

Door vervolgens zelf het pakket weer aan te zetten via decoder of MijnKPN geef je toestemming voor de kosten van dat pakket (12,99).

Het is dus een juiste procedure.

Want wat had je hier gezegd als je “ineens” voor dat pakket 12,99 moest gaan betalen zonder dat je dat zelf bevestigd had???