Skip to main content
Waarom betaal ik ineens €12.99 voor fox sport eredivisie de afgelopen maanden was het nog €9.99 dat is een verhoging van €3 zonder dat wij op de hoogte zijn gebracht. hiermee ga ik niet akkoord. zal kpn morgen bellen hierover



Admin: Bericht afgesplitst van fox eredivisie

Waarom betaal ik ineens €12.99 voor fox sport eredivisie de afgelopen maanden was het nog €9.99 dat is een verhoging van €3 zonder dat wij op de hoogte zijn gebracht. hiermee ga ik niet akkoord. zal kpn morgen bellen hierover

Heb je ook een mobiel abonnement bij KPN?

Zo ja, zorg dat je FOX Sports als gratis pakket instelt.


Waarom betaal ik ineens €12.99 voor fox sport eredivisie de afgelopen maanden was het nog €9.99 dat is een verhoging van €3 zonder dat wij op de hoogte zijn gebracht. hiermee ga ik niet akkoord. zal kpn morgen bellen hieroverHeb je ook een mobiel abonnement bij KPN?

Zo ja, zorg dat je FOX Sports als gratis pakket instelt.


Ja dat heb ik. maar als ik dat instel dan ben ik mijn pluspakket kwijt
Waarom betaal ik ineens €12.99 voor fox sport eredivisie de afgelopen maanden was het nog €9.99 dat is een verhoging van €3 zonder dat wij op de hoogte zijn gebracht. hiermee ga ik niet akkoord. zal kpn morgen bellen hieroverHeb je ook een mobiel abonnement bij KPN?

Zo ja, zorg dat je FOX Sports als gratis pakket instelt.
Ja dat heb ik. maar als ik dat instel dan ben ik mijn pluspakket kwijt


Voor het pluspakket ga je dan €9,99 per maand betalen en dus ga je er dan in ieder geval niet op achteruit.
Hoi Ruiling, deze prijsaanpassing is het gevolg van een wijziging in de Fox Sports pakketten. Per 23 juli is Fox Sports 1 onderdeel van het basispakket. Tegelijkertijd zijn Fox Sports Eredivisie en Fox Sports International samengevoegd tot één pakket. Daar hebben wij rond die periode ook communicatie over uitgestuurd. Het gevolg daarvan is dat je meer zenders in je pakket hebt, maar ook dat de prijs van het pakket dus sinds afgelopen maand iets gestegen is.



Je kunt doen wat wjb beschrijft, dat zorgt ervoor dat je beide zenderpakketten behoudt, en dat je de facto ook niets extra betaalt.Je kunt dit wijzigen via je MijnKPN of via de tv. Hoe je dat precies doet lees je op deze pagina.