Skip to main content
Beantwoord

Geluid werkt niet op mijn afstandsbediening

• March 20, 2026
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Afstandsbediening geluid werkt niet ondanks al jullie oplossingen.

Waarom kan ik niet een gewoon een andere afstandsbediening kopen in plaats van dat ik constant naar een andere site wordt gestuurd????????????? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@gggggggggggggggggggggggggg ,

Je kunt wel degelijk een andere afstandsbediening kopen. Check wel het typenummer van jouw TV-ontvanger.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/

Maarrrrrr,

Het kan ook gratis

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Bron:

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 20, 2026

Je kunt wel degelijk een andere afstandsbediening kopen. Check wel het typenummer van jouw TV-ontvanger.

Maarrrrrr,

Het kan ook gratis

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Bron:

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Meerdereg's, welkom bij de community! Ik ben wel even benieuwd: naar welke site word je precies doorgestuurd? Dan kunnen we even met je meekijken wat daar gebeurt. Als je afstandsbediening echt niet meer goed functioneert (en je hebt alles al geprobeerd), dan sturen wij gewoon een nieuwe op. Zoals ​@Noordzee ook aangeeft kan dat inderdaad via onze servicetool door in te loggen met je KPN ID. Dat is zelfs gratis (3 per jaar), dus je hoeft niet per se zelf een nieuwe te kopen. 🙂 Laat je weten of het is gelukt? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 30, 2026

Maarrrrrr,

Het kan ook gratis

Bron:

@Meerdereg's 

Heb je ondertussen al een nieuwe afstandsbediening? 

• March 30, 2026

Als het over geluid gaat dan is er mogelijk wat anders aan de hand.
Om de geluidssterkte te regelen wordt er een signaal naar de TV gestuurd.
De afstandbediening “praat” dus voor alle functies met het kpn kastje behalve voor het geluid.
De code van de TV moet in de afstandbediening gezet worden.
Werkte het eerder wel ? Heb je een andere TV  ? Met de afstandbediening van de TV zelf zou het wel moeten werken.
Ik ben benieuwd.