Skip to main content
Vraag

Gids niet zichtbaar in TV+ app na zondag 21:30

• November 3, 2025
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Terugkijken vanaf zondag 2 november 21:30 gaat niet, gids is niet zichtbaar (mobiele app) programma voor die tijd kan je kijken na 21:30 stopt het. Alle zenders.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

Ik denk dat je dit probleem ziet:

Hoewel ​@PeterG daar schrijft:

Via de apps (meervoud) werkt het tussen 00:00 en circa 01:00 uur.

Misschien had daar “werkt het niet” moeten staan?

@Hermann0707, misschien kun je het programma dat je zoekt vinden als je richting middernacht gaat in de gids. Daar vind je denk ik alles op een grote hoop.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 4, 2025

Daar aangepast ​@Arjan van B 😉👍

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Hermann0707, half 10 is al vroeg voor de situatie die Arjan en Peter noemen. Heb je dit elke dag rond die tijd, of alleen op die/elke zondag? Kan je de gids wel zien rond middernacht, of heb je dan ook wat beschreven wordt? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 5, 2025

half 10 is al vroeg voor de situatie die Arjan en Peter noemen.

@Jasper van KPN, de vraag is 2025-11-04 om 00:49 uur geplaatst. Mijn reactie was van 01:03 uur. Dat kun je zien in de bron van de pagina, waar het als UTC staat.

Stom dat de forumsoftware geen tijd laat zien voor de normale gebruiker. Zelfs “een uur geleden” vind ik veel te vaag.

Gedurende een paar uur na middernacht is de gids op de website voor vandaag en enkele andere dagen leeg vanaf meestal, pak ‘m beet, 5 uur ‘s ochtends. Dit omdat alle programma’s vanaf middernacht getoond worden met veel te korte tijdsduur/programmalengtes, en de programma’s dan na een paar uur “op” zijn. De rest van de dag is dan leeg. Daarover meer in het andere topic en de links daar. Dat verklaart niet waarom dingen voor 21:30 uur blijkbaar wel zichtbaar waren, maar misschien is het anders in de app?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 6, 2025

Tja, ​@Arjan van B . Veel mensen kijken naar het tijdstip in de gids. Terwijl het probleem zich voordoet als je klok naast de tv (of de wandklok) 00:00 - 01:00 uur aangeeft. Ongeacht naar welk tijdstip je in de gids kijkt. Het blijft moeilijk.

Wat dacht je van ‘een jaar geleden’ bij Gainsight. Dat kan net zo goed op 1 dag na 2 jaar zijn. Gelukkig kun je wel datum zien als je de cursor erop parkeert.

In de oude Amerikaanse software stond er dan nog: 

Deze reactie is geplaatst op 6-11-2025 om 13:37; laatste keer bewerkt 13:39

Jasper van KPN
Moderator

Het moment van plaatsen van het topic is rond middernacht inderdaad, waarmee het bij die dingen aan zou kunnen sluiten. Dat heb ik eergisteren overigens ook weer opnieuw doorgegeven aan de ontwikkelaars.

Maar doordat 21:30 zowel in het bericht specifiek wordt genoemd ben ik wel benieuwd wat er rond dat moment gebeurde. Daardoor kan het ook iets anders zijn, dan kunnen we dat ook doorgeven. Hopelijk kan ​@Hermann0707 dat aanvullen.