Ik kreeg een mailtje dat ik 3 maanden een gratis zenderpakket kon nemen. Dus ik wil Fox Sports aanzetten, maar ik zie dat er ook andere dingen wijzigen in het abonnement. Zie het plaatje. Dit lijkt te betekenen dat 1 van mij 2 tv-ontvangers die als gratis gemarkeerd staan ineens niet meer gratis is en daarvoor in de plaats 3 maanden gratis opnemen pakket is gekomen. Dit betekent dat ik over 3 maanden ineens 5 euro per maand meer ga betalen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Hoe kan ik dit voorkomen?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je iets gratis aangeboden krijgt en er vervolgens meer door gaat betalen dan je nu doet. Het betreft hier een fout in het systeem waarbij de tweede tv-ontvanger ineens betaald zou moeten worden, terwijl je deze gratis hoort te hebben. Dit gebeurt alleen bij oud-Telfort klanten. Ik wil hiervan graag intern een melding maken, zodat jij en andere klanten alsnog het gratis zenderpakket aan kunnen vragen zonder dat het abonnement verder aangepast wordt. Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.
Ik vertrouw erop dat het goed komt. Mocht het toch mis gaan, trek dan gerust opnieuw aan de bel!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.