Skip to main content
Beantwoord

Haperend beeld bij tv kijken

• 1 november 2022
  • 28 reacties
  • 352 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Zo hebben ze het aangesloten van kpn met het installeren van glasvezel..... 

PeterG
Superuser
  • 60974 reacties
  • 15 november 2022

Djiezus, ik kijk naar je foto maar je hebt nog die bejaarde dvs 200 niet vervangen. Die voldoet echt niet meer. 

Vervang die nou eens…

Set voor één tv:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14732 reacties
  • 16 november 2022

Ik snap dat de afstand en de niet sluitende deuren dit voor jou erg lastig maken @Fctwenteenschede 😬 Toch wil ik je met klem verzoeken om al is het maar heel kort, toch de tv even via deze rechtstreekse kabel aan te sluiten om te testen wat er dan gebeurt. Als de storingen voorbij zijn als het zonder de DVS aangesloten is, weet je zeker dat het probleem echt daar ligt en kan je gaan bedenken of je liever een nieuwe DVS set aanschaft zonder de garantie dat dit in de toekomst goed blijft werken, of toch gaat voor een manier om het bekabeld aangesloten te krijgen. Meer dan die 2 opties zijn er helaas niet, ik kan dit niet op een andere manier voor je oplossen hoe graag ik ook zou willen!