Mijn beeld blijft steeds stil staan voor 3-9 seconden en dan gaat ie weer verder. Dit om de 2-4 minuten... Stottert steeds.
WiFi is goed, genoeg snelheid. Heb al wel een kastje van kpn dat minimaal 8 jaar oud is... Maar weer niet of het daar aan ligt. Goeie hdmi kabel ertussen. Dus dat is het ook niet.
Boven ook eenzelfde kastje maar daar geen storing.
TV is 4jaar oud, is een oled
Witte stekker wat rechtstreeks in het stopcontact zit brand / knipperd groen.
Wie kent dit zelfde probleem en heeft een oplossing?
Of overstappen naar andere provider?
Beste antwoord door Maja van KPN
Hi @Fctwenteenschede, een DVS is niet noodzakelijk voor de werking van je internet en tv, en wordt daarom ook niet gratis door ons verstrekt, ook niet ter vervanging van eerder gekochte apparatuur buiten de garantieperiode. Daarnaast kunnen wij de werking van een DVS helemaal niet garanderen doordat het stroomnetwerk in jouw woning de bepalende factor is voor een goede werking. Stel dat we wel nieuw opsturen, dan bestaat de kans dat je alsnog storing ervaart. Daarom raden we aan om bij voorkeur alles bekabeld aan te sluiten, op die manier treedt er geen kwaliteitsverlies op 🙂 Ik begrijp dat er inmiddels onder andere een lange ethernetkabel naar je onderweg is, dat is mooi! Daarmee zal je de tv weer goed werkend aan kunnen sluiten. Ik snap wel dat het minder prettig is om een kabel weg te moeten werken, als je dit echt niet ok vindt kan je altijd overwegen om alsnog een nieuw DVS setje aan te schaffen!
Ik snap dat de afstand en de niet sluitende deuren dit voor jou erg lastig maken @Fctwenteenschede 😬 Toch wil ik je met klem verzoeken om al is het maar heel kort, toch de tv even via deze rechtstreekse kabel aan te sluiten om te testen wat er dan gebeurt. Als de storingen voorbij zijn als het zonder de DVS aangesloten is, weet je zeker dat het probleem echt daar ligt en kan je gaan bedenken of je liever een nieuwe DVS set aanschaft zonder de garantie dat dit in de toekomst goed blijft werken, of toch gaat voor een manier om het bekabeld aangesloten te krijgen. Meer dan die 2 opties zijn er helaas niet, ik kan dit niet op een andere manier voor je oplossen hoe graag ik ook zou willen!
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.