Skip to main content
Ik heb het alles in een standaard pakket en betaal hier maandelijks 72,50 voor. Heb dan 1 hd ontvanger en 2digitennes.

met welk huidig pakket is dit te vergelijken?

volgens mij heb ik recht op 2 gratis hd ontvangers. Onlangs heeft een monteur bij mij de wifi ontvangst verbeterd door 2 versterkers van kpn te plaatsen. Hierop zit een aansluiting voor de hd ontvanger. Deze zou ik dus op de slaapkamer kunnen installeren en vervolgens draadloos kunnen ontvangen.

vraag is nu 1. Heb ikrecht op een tweede hd ontvanger en

2, hoe krijg ik deze in mijn bezit.



met vr groet

ronald Wiersma
Je hebt recht op 2 ontvangers. Zonder extra kosten. Dat kunnen 2 hd ontvangers zijn. Dat kan ook 1 hd ontvanger zijn en 1 digitenne. Wat bij u het geval zal zijn. Voor de derde ontvanger betaald u 5 euro extra.
Hierop zit een aansluiting voor de hd ontvanger.



Dat is een algemene netwerk aansluiting. Waar onderandere een he ontvanger op zou kunnen ja. Ook net zo goed een computer.
Deze zou ik dus op de slaapkamer kunnen installeren en vervolgens draadloos kunnen ontvangen.

Euhm... ik volg het niet helemaal. Als er een kabel vanuit de Experiabox naar de slaapkamer ligt, en daar zit nu een versterker op aangesloten, dan kunt u daar vervolgens een hd ontvanger op aansluiten ja.



U kunt niet zomaar ergens een versterker neerplanten en daar een hd ontvanger op aansluiten. Zonder een kabel naar de Experiabox gaat dat nooit lukken.



Tv kijken gaat nooit werken via een draadloze wifi verbinding. Tv van KPN althans. Netflix is een ander verhaal, maar tv van KPN gaat nooit lukken via WiFi.
Welk pakket u heeft weet ik niet. Het standaard pakket kost 62,50. U betaald 10 euro meer, voor 5 euro kan ik dat verklaren: die 3de ontvanger. Waar die andere 5 euro in zit weet ik het niet. Extra tv pakket misschien? Sportzenders? Of extra snelheid?
Hi Ron, welkom bij ons.



Binnen je abonnement heb je recht op 2 gratis ontvangers, Digitenne of digitaal doet er niet toe. In jou geval zijn 2 gratis en 1 betaald. Het verschil in bedrag is omdat je nog een oud pakket hebt waarbij Spotify en vaste telefonie nog inbegrepen zijn. In dit geval ben jij met jouw pakket 50 cent voordeliger uit dan met de nieuwe pakketten.