Skip to main content
Vraag

Heb Internet & TV besteld maar volgens monteur is er alleen maar internet besteld

• February 16, 2026
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Geen TV Ik ben een nieuwe klant en heb internet en TV besteld. De monteur zegt dat er alleen internet is besteld en er was ook geen box bij. hoe lossen wij dit op? ik heb ook geen telefoonnumer van K P N

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 16, 2026

Dat is gelukkig bijzonder makkelijk op te lossen. Na de komst van de monteur heeft hij internet geïnstalleerd en is de order afgerond. Vanaf dat moment kunt u in uw MijnKPN omgeving uw abonnement aanpassen en bijvoorbeeld tv aan uw abonnement toevoegen. KPN stuurt u dan een kastje op en u heeft tv.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 16, 2026

Hallo ​@Willem620 ,

Check de bevestiging van jouw aanvraag. Daar zou TV dan in moeten staan als aanvullend product.

Je kunt nu pas na een maand TV toevoegen als aanvulling op jouw abonnement. Dat kan o.a. dan via MijnKPN. 

Wat betreft het telefoonnummer van KPN: dat is 0800-0402 maar voor dit soort zaken alleen doordeweeks tussen 8.00 en 18.00 en op zaterdag tot 17.00.

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Â