Skip to main content

 

Ik heb zojuist een aantal plaatjes gepost. Ik kon daar of mocht daar geen tekst bijzetten. Dus dan maar zo.ik heb hetzelfde probleem. De eerste 2 zwarte plaatjes zijn van de ITV-app vóór en na de update. Opent niet eens. Dan maar telefoon herstarten. Geen resultaat. Dan maar app verwijderen en weer installeren. Dan moet je dus inloggen. Kan niet. Wachtwoord veranderd. Kan nog steeds niet inloggen. Wil proberen met abonnementsnummer in te loggen dus daarvoor naar Mijn KPN-app. Kan niet.  Blijft minutenlang cirkelen. Gee toegang ondanks ontgrendelen..

Mijn vraag: wie had het ook en hoe heb je het zelf opgelost? Dus als bet ware graag ervaringsdeskundigen, aangezien de tips van KPN niet werken. Ik reageer op hetzelfde topic als 4 maanden geleden, ivm met teveel berichten over hetzelfde topic. Alvast bedankt 👍🙂

 

 

 

 


Hi @marceltervoert, ik heb voor het gemak je beide topics samengevoegd, omdat het onderwerp hetzelfde is. Het KPN TV forum-deel is prima!

Om je vraag te beantwoorden: Je zou zowel met je KPN ID en wachtwoord, als met je abonneenummer en pincode moeten kunnen inloggen in de KPN TV+ app. Ik begrijp dat je wel kunt inloggen met je abonneenummer, maar niet met je KPN ID. Heb je het later nog opnieuw geprobeerd? Of als je het nu nog eens test, lukt het dan wel? Zo niet, heb je ook een screenshot van de foutmelding voor me? Liefst zonder je persoonlijke gegevens, aangezien het forum openbaar is :)

Ik hoorde van iemand dat het aan je simkaart kan liggen? Is dat mogelijk? En wat moet je dan verder doen?


Dag Ecaj. Het kan zijn dat het error bericht niet goed klopt. Zou je kunnen proberen in te loggen op tv.kpn.com? Als dat lukt, kun je dan naar instellingen>apparaatbeheer en dan een aantal apparaten daaruit verwijderen? Kijken of je daarna weer kunt inloggen in de app. Ik hoor graag of het gelukt is. 


Hoi @Ecaj, goed dat je contact met ons opneemt via onze community! 

Ik ben zo vrij geweest om jouw berichten samen te voegen in één topic, dat houdt het in ieder geval voor ons overzichtelijk en staat alle relevante informatie in één topic 😉.

Even alles op een rij: 
Ik begrijp dat je na de update van de TV+ app niet meer kunt inloggen met jouw KPN ID gegevens (e-mailadres en wachtwoord) of met jouw abonnementsnummer en pincode. Ik las dat jij al een wachtwoord,- en pincode reset aangevraagd hebt maar dat het inloggen nog steeds niet lukt. 
De foutmelding is ‘Er is een fout opgetreden bij het inloggen” of dat de combinatie van e-mailadres en wachtwoord onjuist is.

Je hebt de app en jouw toestel al eens herstart en de app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. 

Volgens mij klopt het zo allemaal, toch?

Wil je het volgende nog eens voor mij controleren?

  • Gaat het om het type toestel wat genoemd staat in jouw profiel? Welke versie van Android heb jij op dit toestel? Het kan per toestel verschillen waar je dit kunt vinden, maar doorgaans staat het onder Instellingen → Over deze telefoon (en/of software gegevens)
  • Welke versie van de TV+ app is er geïnstalleerd: kun je dat achterhalen via de Google Playstore?
  • Wil je eens proberen om in te loggen in de webversie van MijnKPN en online tv kijken?
    Ik ben heel erg benieuwd of dat wel lukt!

    Online TV kijken → https://tv.kpn.com/ 
    Webversie MijnKPN → https://inloggen.kpn.com/


Ik wacht jouw terugkoppeling af, zodat deze informatie kan terugkoppelen aan mijn collega's van het TV+ app team.


Hoi @Ecaj, goed dat je contact met ons opneemt via onze community! 

Ik ben zo vrij geweest om jouw berichten samen te voegen in één topic, dat houdt het in ieder geval voor ons overzichtelijk en staat alle relevante informatie in één topic 😉.

Even alles op een rij: 
Ik begrijp dat je na de update van de TV+ app niet meer kunt inloggen met jouw KPN ID gegevens (e-mailadres en wachtwoord) of met jouw abonnementsnummer en pincode. Ik las dat jij al een wachtwoord,- en pincode reset aangevraagd hebt maar dat het inloggen nog steeds niet lukt. 
De foutmelding is ‘Er is een fout opgetreden bij het inloggen” of dat de combinatie van e-mailadres en wachtwoord onjuist is.

Je hebt de app en jouw toestel al eens herstart en de app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. 

Volgens mij klopt het zo allemaal, toch?

Wil je het volgende nog eens voor mij controleren?

  • Gaat het om het type toestel wat genoemd staat in jouw profiel? Welke versie van Android heb jij op dit toestel? Het kan per toestel verschillen waar je dit kunt vinden, maar doorgaans staat het onder Instellingen → Over deze telefoon (en/of software gegevens)
  • Welke versie van de TV+ app is er geïnstalleerd: kun je dat achterhalen via de Google Playstore?
  • Wil je eens proberen om in te loggen in de webversie van MijnKPN en online tv kijken?
    Ik ben heel erg benieuwd of dat wel lukt!

    Online TV kijken → https://tv.kpn.com/ 
    Webversie MijnKPN → https://inloggen.kpn.com/


Ik wacht jouw terugkoppeling af, zodat deze informatie kan terugkoppelen aan mijn collega's van het TV+ app team.

Tekefoon Motorola e7 Power. Android versie 10.

Versie tv app .. er staat niks bij in Play Store 🤷 maar deze app is door mij voor het laatst gisteren verwijderd en geïnstalleerd. Dus dat moet duidelijk zijn. Ik kan gewoon online tv kijken. Heb ik al geprobeerd


Dag Ecaj. Het kan zijn dat het error bericht niet goed klopt. Zou je kunnen proberen in te loggen op tv.kpn.com? Als dat lukt, kun je dan naar instellingen>apparaatbeheer en dan een aantal apparaten daaruit verwijderen? Kijken of je daarna weer kunt inloggen in de app. Ik hoor graag of het gelukt is. 

@Ecaj Heb je dit al geprobeerd?


Dag Ecaj. Het kan zijn dat het error bericht niet goed klopt. Zou je kunnen proberen in te loggen op tv.kpn.com? Als dat lukt, kun je dan naar instellingen>apparaatbeheer en dan een aantal apparaten daaruit verwijderen? Kijken of je daarna weer kunt inloggen in de app. Ik hoor graag of het gelukt is. 

@Ecaj Heb je dit al geprobeerd?

Sinds gisteravond kan ik weer gewoon inloggen. (Sorry, ik kon het niet eerder hier melden), ik heb het expres een paar keer achterelkaar gedaan om te testen, inloggen, uitloggen, inloggen etc.Zowel met email/wachtwoord als met abbonummer/pincode. Er kan dus wel vanuit gegaan worden dat het niet aan mijn telefoon, en niet aan mijn simkaart ligt. Ik las op de community wel een bericht uit mei 2024 waar gesproken werd over iets waar KPN mee bezig was te herstellen. Zelfde probleem, dus raar 

Alleen ... Een heel hakkelend beeld, wat blijft, dus niet kijkwaardig. Maar da's weer een ander tioic ☺️


Jammer dat we er niet exact onze vinger op kunnen leggen, wel heel erg fijn dat je weer kunt inloggen met jouw inloggegevens! 

Er is focus op haperend beeld in combinatie met de KPN TV+ app: we hopen dat zo snel mogelijk op te lossen. 


UPDATE (hopelijk is het goed dat ik dat hier doe en anders sorry. Iets met een bos en bomen😉).

Opnieuw hetzelfde probleem: op de itv app inloggen is weer niet mogelijk, zelfde foutmelding. Ook met abonnementsnummer lukt het niet. Misschien dat KPN nu zelf met een oplossing komt. Ik kan ook niet meer online kijken, ik krijg daar de melding dat ik vpn aan heb staan, wat absoluut niet het geval is. Ik ben gewoon in Europa 🥴. Ik heb nu ook echt wel alle tips en trucs geprobeerd. Voor mijn gezondheid is het handig als ik mijn opnames liggend kan kijken. Dat wordt nu dus Netflixen.  Beide zijn niet mogelijk meer. Jammer


Als jij op dat apparaat naar www.whatsmyip.org gaat, wat is dan het IP adres dat je te zien krijgt?


Ik ga hier uiteraard niet mijn IP-adres vernelden


Ik ga hier uiteraard niet mijn IP-adres vernelden

Plaats dan de eerste drie octets van jouw IP adres.

 


Ik ga hier uiteraard niet mijn IP-adres vernelden

Plaats dan de eerste drie octets van jouw IP adres.

 

Ik heb al gezegd dat ik géén vpn aan heb. Dan heeft de eerste karakters van mijn IP-adres hier plaatsen geen zin, omdat het ook voorgekomen is dat ik wél gewoon opnames kon afspelen. Eergisteren nog Daarmee is die oorzaak wel afgevinkt en ligt het aan KPN, níét aan mij.. KPN legt erg gauw de problemen van KPN bij de klant neer. Dat bedoel ik niet persoonlijk, maar als ik zie wat voor kunst-en vliegwerk de klant wordt gevraagd uit te halen.. alléén maar vragen en doe eens dit, doe eens dat, waardoor ik dagen, soms niet minder dan 2 weken, zelf aan het puzzelen ben om vragen aan KPN te beantwoorden, zonder dat er een probleemgerichte oplossing komt. Zoals de inlogproblemen. Het komt en het gaat, de ene keer werkt het niet, de andere keer wel. Dat betekent dat het niet naar behoren werkt.Ik heb niets veranderd. Ik heb eergisteren nog probleemloos opnames kunnen kijken, ook geen VPN aan, toen kon het wel. Het is m'n toestel niet etc etc. Het blijft maar doorsukkelen. KPN moet eens indringend naar het probleem kijken ipv dat ik dagen lang zit te sukkelen op de community. Ik ben blij met hulp die ik krijg, maar het duurt zo lang, nu ook weer. En ik maar dingen invullen hier,  cijfertje zus, standje zo ..Het hoort gewoon te werken. Ook KPN is niet perfect maar het wordt te gek, echt waar 😟


Jammer, Ik zie in jouw screenshots wel iets van AVG actief zijn en ook die zou een proxy server kunnen gebruiken.

Het is mijns inziens een kleine moeite om even die eerste drie octets te gaan vermelden, maar goed, als jij dat niet wilt dan zal ik er ook geen tijd meer aan besteden.


 

 


Is goed hoor .. ik neem dan ook liever persoonlijk contact op met iemand die bij KPN werkt. Dat gaat wellicht wél goed


KPN legt erg gauw de problemen van KPN bij de klant neer. Dat bedoel ik niet persoonlijk, maar als ik zie wat voor kunst-en vliegwerk de klant wordt gevraagd uit te halen.. alléén maar vragen en doe eens dit, doe eens dat, waardoor ik dagen, soms niet minder dan 2 weken, zelf aan het puzzelen ben om vragen aan KPN te beantwoorden, zonder dat er een probleemgerichte oplossing komt.

 

KPN moet eens indringend naar het probleem kijken ipv dat ik dagen lang zit te sukkelen op de community. Ik ben blij met hulp die ik krijg, maar het duurt zo lang, nu ook weer. En ik maar dingen invullen hier,  cijfertje zus, standje zo ..Het hoort gewoon te werken. Ook KPN is niet perfect maar het wordt te gek, echt waar 😟


Je hebt helemaal gelijk; het hoort gewoon te werken en het is vervelend dat dit momenteel niet het geval is. Onze excuses hiervoor!

Naast de haperende verbinding bij het bekijken van content in de TV+ app hebben ook de inlogproblemen onze aandacht.

De vragen die we stellen en verzoeken om controles en tests zijn bedoeld om het probleem goed in kaart te brengen. We willen absoluut niet de problemen bij onze klanten neerleggen. We hopen snel de oorzaak en een oplossing te vinden.
 

Ik ben blij met hulp die ik krijg, maar het duurt zo lang, nu ook weer. 


Dit is in de basis een klant-helpt-klant platform, dus het kan even duren voordat je een reactie van een KPN-medewerker krijgt. Voor snellere antwoorden is het bellen met onze klantenservice de beste optie.

Ik bundel alle informatie en jouw topic en leg dit voor aan mijn collega's van het TV+ app-team. Ik hoop snel een terugkoppeling te krijgen!
 


Heren, open alsjeblieft een eigen topic. Jullie berichten leiden op dit moment alleen maar af.


Hi @Ecaj!
Mijn collega van het TV+ app team wil jouw account en profiel even helemaal resetten: het staat op de planning om dit morgen te doen. Ons vriendelijke verzoek is om morgen (donderdag 17-10)  niet in te loggen: we geven een seintje als je account/profiel gereset is. 


Hi @Ecaj!
Mijn collega van het TV+ app team wil jouw account en profiel even helemaal resetten: het staat op de planning om dit morgen te doen. Ons vriendelijke verzoek is om morgen (donderdag 17-10)  niet in te loggen: we geven een seintje als je account/profiel gereset is. 

Waarom gebeurt dat? Ik zie geen uitleg


Overigens krijg ik de nieuwste APK van de KPN TV+ app (08.55.01) niet draaiend 😞 op mijn Philips TV, 55OLED934/12.

Dat is ook helemaal geen versie voor de televisie maar voor de smartphone/tablet. @ko3st1 . Dit topic gaat over de app voor MOBIELE apparaten. Niet over de smart-tv app.

De huidige versie voor Android-TV is: 3.0.22. Selecteer het tandwiel, druk op ok, en dan staat het rechtsonder.

Selecteer het plaatje “KPN TV” in de Google Play Store om de kpn tv app te downloaden op je televisie.

Er is nog geen TV+ (plus) app. Daar gaat binnenkort in een klantengroep mee getest worden. Daar kun je je ook voor opgeven. Of je uitgekozen wordt is dan aan het team.

Volgens mij gaat het topic hier niet over 🤔


Heren, open alsjeblieft een eigen topic. Jullie berichten leiden op dit moment alleen maar af.

Ondanks mijn eerdere verzoek bleven de offtopic berichten doorgaan. Ik heb deze nu verwijderd.
 

Hi @Ecaj!
Mijn collega van het TV+ app team wil jouw account en profiel even helemaal resetten: het staat op de planning om dit morgen te doen. Ons vriendelijke verzoek is om morgen (donderdag 17-10)  niet in te loggen: we geven een seintje als je account/profiel gereset is. 

Waarom gebeurt dat? Ik zie geen uitleg


Excuses, ik had dit natuurlijk even moeten toelichten. 

Je hebt al alles geprobeerd wat mogelijk is om het probleem op te lossen, en wij hebben aan onze kant ook diverse zaken uitgesloten. Helaas heeft dit nog niet het gewenste resultaat opgeleverd. Daarom hebben we nu gekozen om je profiel volledig te wissen en opnieuw in te stellen. Dit helpt om eventuele hardnekkige fouten of conflicten definitief te verwijderen. Het resetten is inmiddels voltooid.

Kun je alsjeblieft controleren of je nu kunt inloggen in de TV+ app?


 

 


Heren, open alsjeblieft een eigen topic. Jullie berichten leiden op dit moment alleen maar af.

Ondanks mijn eerdere verzoek bleven de offtopic berichten doorgaan. Ik heb deze nu verwijderd.
 

Hi @Ecaj!
Mijn collega van het TV+ app team wil jouw account en profiel even helemaal resetten: het staat op de planning om dit morgen te doen. Ons vriendelijke verzoek is om morgen (donderdag 17-10)  niet in te loggen: we geven een seintje als je account/profiel gereset is. 

Waarom gebeurt dat? Ik zie geen uitleg


Excuses, ik had dit natuurlijk even moeten toelichten. 

Je hebt al alles geprobeerd wat mogelijk is om het probleem op te lossen, en wij hebben aan onze kant ook diverse zaken uitgesloten. Helaas heeft dit nog niet het gewenste resultaat opgeleverd. Daarom hebben we nu gekozen om je profiel volledig te wissen en opnieuw in te stellen. Dit helpt om eventuele hardnekkige fouten of conflicten definitief te verwijderen. Het resetten is inmiddels voltooid.

Kun je alsjeblieft controleren of je nu kunt inloggen in de TV+ app?

 

Zoals je ziet heeft het niets geholpen. Bij online tv kijken was inloggen wel mogelijk, opnames afspelen mocht niet van KPN omdat ik zogenaamd buiten Europa zou zijn. VPN niet aan! Trouwens, dit gaf voorheen geen problemen, als ik VPN uit had staan was er níéts aan de hand en nu wel. Er is níéts aan mijn telefoongebruik veranderd. Erg vervelend, deze situatie 


😔 Dit is niet het resultaat waar we op hoopten. Ik heb het direct intern doorgegeven aan het team, zij zijn weer aan het zet om het verder te onderzoeken. 
Zodra ik een update of terugkoppeling krijg, laat ik het weten. 
 

Ik waardeer je geduld! 


Reageer