Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een KPN Soundbox toevoegen aan mijn abonnement?

• July 20, 2025
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een abo. bij de Kpn Internet en Tv en 3 extra ontvangers, plus pakket ,contract loopt tot januari 2026.

Ik heb boven een tv staan met slecht geluid zou graag een Tv+Box &Soundbox  willen hebben.

Hoe krijg ik dit geregeld.

met vr.grt. Hendrik Kuijper

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@hendrik.k, welkom hier. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden en dat je overweegt om de Soundbox te proberen. 

Overstappen/verlengen met de Soundbox is mogelijk wanneer je al de TV+ box hebt. Als je dit nog niet hebt en dus een ander televisieontvanger hebt kun je overstappen wanneer je huidige contract is afgelopen. Dit kun je controleren in Mijn KPN. Neem dan contact met ons op om dit in orde te maken, dan komt dit helemaal goed. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 20, 2025

Beste ​@hendrik.k als je al tv+ hebt, kun je die box erbij nemen.

Geen TV+, dan wachten tot einde contract en dan abo aanpassen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 20, 2025

Nou, erbij. Ik zou 'm in plaats van één andere nemen dan.

Als je nu nog Arris of Arcadyan ontvangers hebt zul je moeten wachten totdat je je abonnement kunt wijzigen naar de TV+ versie.

Tenzij je dan weer Hussel hebt. Dan kun je binnen dat abonnement naar TV+. 

De Soundbox geldt dan als primaire ontvanger en is dan geen € 0 maar € 6. En elke extra ontvanger kost dat ook per maand. 

TV+ met Soundbox is derhalve € 18,50 per maand. 2 extra ontvangers € 12. Totaal voor 3 televisies kom je dan op € 30,50. En dan heb je voor die prijs alleen nog het basispakket. 

Je kunt ook overwegen om een aardige soundbar te kopen voor die tv. Er zijn er een heleboel die al een goed geluid hebben tussen € 60 en € 90.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 21, 2025

Peter geeft een goed advies ​@hendrik.k 
Ik heb ook een soundbar en dat geluid is mooier dan de KPN soundbox..
Die is meer bedoeld voor 2e tv, maar voor de hoofd tv wil je toch echt een beter geluid hebben.
Niet dat de KPNsoundbox slecht is, maar zoals ik zeg een soundbar is beter en spaart je ook kosten, alleen maar de aanschaf moet je dan betalen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2025

Hi ​@hendrik.k, welkom hier. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden en dat je overweegt om de Soundbox te proberen. 

Overstappen/verlengen met de Soundbox is mogelijk wanneer je al de TV+ box hebt. Als je dit nog niet hebt en dus een ander televisieontvanger hebt kun je overstappen wanneer je huidige contract is afgelopen. Dit kun je controleren in Mijn KPN. Neem dan contact met ons op om dit in orde te maken, dan komt dit helemaal goed. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.