Skip to main content
Beantwoord

Horizontaal beeld springt naar verticaal beeld op iPad bij gebruik Pijltje naar links

• September 18, 2025
  • 8 reacties
  • 128 keer bekeken

Bij tv kijken met iPad springt het horizontale beeld naar verticale beeld bij het Pijltje naar links.

app verwijderen en opnieuw downloaden verhelpt dit probleem niet

Beste antwoord door Jasper van KPN

De update met de fix is uit, deze wordt geleidelijk beschikbaar gemaakt voor alle apparaten:

8 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

Ik begrijp dat je met de “oude” versie geen problemen had.

De problemen zijn na deze update naar 08.78.02 ontstaan.

Heb je misschien een foto met wat extra uitleg?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 18, 2025

Joop2011, Waarvan een foto? 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

Joop2011, Waarvan een foto? 

Omdat ik niet precies begrijpt wat je bedoelt.

Maar misschien is er iemand die een IPAD heeft die je verder kan helpen.

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • September 18, 2025

@Ant0404 Hier een tijdelijke noodoplossing voor de TV+ app op de iPad m.b.t horizontaal naar verticaal vespringing.

Met de webbrowser safari op je iPad tv.kpn.com openen en inloggen.

Rechts bovenin de browser het vierkantje met pijl omhoog kiezen.

Kies “meer” en daarna “zet op beginscherm” en zorg dat “open als webapp” AAN staat.

Klik tenslotte op toevoegen.

Met de webapp heb je geen last van het terug spingen van de horizontale stand naar verticale stand.

Als het probleem is opgelost kun je weer de normale TV+ app gebruiken.

(met een andere browser zoals Edge en Chrome werkt deze oplossing ook)

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 18, 2025

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

@Ant0404 ik denk dat ​@joop2011 screenshots wil van de situaties vòòr en ná gebruik van pijltje naar links.

Ik heb een iPad, maar die heeft nog de oudere tv+ app versie, en ga die ook niet updaten totdat deze bug is verholpen. (Ik heb in de app store auto-update uitgezet zodra duidelijk werd dat deze bug erin zat.  Dat is voor jou helaas te laat, je  kunt niet terug naar oudere app versie in de app store.)

(Update: ik was dit nog aan het typen voordat je de screenshots uploadde.  Kan zo gebeuren op een forum als dit…)

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Ant0404, het issue is in verder onderzoek. Ik zie dat je inmiddels ook hebt gereageerd in de meest recente Product update. Dank daarvoor! 
Zodra er een oplossing voor het probleem is, zullen we dat melden in de betreffende Product update of we publiceren een geheel nieuwe Product update met daarin de fix. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2025

De update met de fix is uit, deze wordt geleidelijk beschikbaar gemaakt voor alle apparaten: